سایبان برقی برای کانکس

سایبان برقی برای کانکس میتواند موثر واقع شود ، مشخصات این پروژه شامل موارد زیر می شود :

نوع سایبان : سایبان برقی فنری بازویی

محل نصب : کانکس واقع در لواسان

تعداد سایبان : یک عدد

برای اینکه اطلاعات بیشتری راجع به این پروژه کسب کنید کافیست با ما همراه باشید.

مطالب پر بازدید : 

اجرای سایبان برقی زنجیری در بالکن

سایبان برقی برای پارکینگ

 

چرا کانکس به سایبان برقی نیاز دارد ؟

کانکس یک سازه ی پیش ساخته که دارای کاربردهای مختلفی است در اوایل برای سکونت های موقت یا دائمی به کاربرده میشد ولی امروزه به عنوان مغازه ، روزنامه فروشی ، کانکس تلفن عمومی مورد استفاده قرار میگیرد.

در سطح شهر شما شاهد کانکس های فروشگاهی هستید که معمولا در تقاطع های پر رفت و آمد برای فروش محصولات مختلف فرهنگی و روزنامه های مطبوعاتی از کانکس فروشگاهی استفاده می شود. این نوع معمولا ابعاد کوچکی داشته که دارای کرکره های برقی و نورپردازی برای روشنایی در هنگام شب می باشد.

این نوع کانکس ها برای استقبال از مشتریان و آسیب ندیدن محصولات داخل کانکس مجبور هستند جایی را انتخاب کنند که تابش آفتاب کمتر باشد ولی بی اثر میماند پس تنها راه این است که هرجایی میخواهند کانکس را قرار داده و سایبان برقی برای آن نصب کنند تا جلوی تابش خورشید را بگیرند و مشتریانی که به شما مراجعه میکنند در زمان صرف سفارشاتشان بتوانند زیر سایبان برقی شما بایستند تا از تابش مستقیم آفتاب در امان باشند.

پس میتوان گفت اولین دلیلی که کانکس ها منجر به نصب سایبان برقی می شوند این است که از تابش آفتاب در امان بمانند ، دومین دلیل هم میتواند این باشد که از بارش باران ، برف ، بادهای شدید از کانکس خود محافظت میکنند.

مطالب پیشنهادی : 

اجرای سایبان برقی تک محوره در اصفهان

ایجاد فضای بیشتر با سقف برقی

سایبان برقی بارانگیر

 

سایبان برقی برای کانکس

تبلیغات روی سایبان برقی برای کانکس ها مناسب است ؟

تبلیغات روی سایبان برقی برای اکثر مغازه ها حتی کانکس ها میتواند مفید واقع شود به طوریکه در جذب مشتری کمک بزرگی میکند ، پس چاپ تبلیغات برای سایبان برقی را جدی بگیرید.

در عکس های ذکر شده شما مشاهده کردید که روی پارچه ی سایبان برقی این کانکس شماره تماس و اسم کانکس چاپ شده است ، شماره تماس ها میتواند برای زمانی که کانکس بسته است و مشتری با صاحبان کانکس تمایل به برقراری ارتباط داشته باشد بتواند به راحتی بدون اینکه سردرگم شوند با آنها تماس بگیرند ، یا اسم کانکس برای کسانی مفید است که میخواهند این کانکس را به افراد دیگری معرفی کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده شما میتوانید لوگو یا حتی یک شعار تبلیغاتی کوچک جذب کننده هم به چاپ برسانید ، بهتر است برای اینکه بدانید چه تبلیغاتی را به چاپ برسانید با مشاوران سایبان متین در ارتباط باشید تا آن ها بتوانند به راحتی شما را راهنمایی کنند.

چاپ تبلیغات برای اکثر مغازه ها و کانکس ها ، کانتر ها ، مفید واقع می شود طوریکه مشتریان زیادی را جذب می کنید و همین امر باعث می شود که درآمد شما بیشتر و بیشتر شود.

سایبان برقی برای کانکس - سایبان متین

دلیل استفاده از سایبان برقی فنری برای کانکس چیست؟

در این پروژه کانکس در لواسان قرار دارد همانطور که میدانید لواسان دارای آب و هوایی است که بادهای شدید ، برف ، باران بیشتری نسبت به سایر نقاط تهران دارد.

دلیل استفاده از این مدل سایبان برقی این است که مقاومت بالایی دارد و در معرض بادهای شدید پارچه ی سایبان برقی دچار افتادگی نمیشود و هیچ مشکلی برای آن پیش نمی آید ، یکی از دلایل استفاده از این سایبان برقی فنری این است.

سایبان برقی فنری به این صورت است که داخل بازوهای سایبان از فنر استفاده شده است و مقاومت بالایی نسبت به سایبان برقی بکسلی دارد ، مخصوصا در آب و هوای لواسان بسیار مناسب است . در زمان سفارش سایبان برقی بهتر است برای اینکه نوع سایبان برقی را درست انتخاب کنید از مشاوران ما کمک بگیرند تا آن به محل بیایند ، آب و هوای آن جا را بررسی کنند تا به شما بگویند که چه نوع سایبان برقی برای این نوع آب و هوا مناسب تر است ، نگران نباشید مشاوره ای که به شما در این زمینه داده می شود رایگان است و احتیاجی به پرداخت هزینه ای نیست.

مطالب پر بازدید : 

سایبان برقی بالکن بادوام

درمان افسردگی پاییز با سایبان برقی

سایبان برقی در کشور عراق

سایبان برقی برای کانکس -سایبان متین 02122361050

رنگ مناسب برای سایبان برقی کانکس چیست؟

برای اینکه رنگ مناسبی برای کانکس خود انتخاب کنید بهتر است رنگ کانکس را در نظر بگیرید تا با آن هارمونی خاصی ایجاد کند ، یا رنگی تضاد آن باشد که برای جلب مشتری مفید واقع خواهد شد.

رنگ مناسب سایبان برقی برای کانکس میتواند در ظاهر کانکس شما مفید واقع شود ، چون بیشتر کانکس ها دارای ظاهری ساده هستند که افراد رهگذر تمایلی برای مراجعه به آنها ندارند ، پس تغییر ظاهر کانکس شما با نصب سایبان برقی تکمیل می شود آن هم با رنگ جذاب که هر مسافر رهگذری دید جذب شود.

اگر برای کانکس فروشگاهیتان سایبان برقی نصب کنید از دید مشتریان لوکس و خاص دیده می شوید که ناخودآگاه هر فردی برای خرید لوازمی که میخواهد جذب کانکس شما می شود بنابراین برای اینکه ظاهر کانکس را تغییر دهید و یک ظاهر مناسب تدارک ببینید بهتر است به نصب سایبان برقی فکر کنید.

سفارش هر نوع سایبان برقی از ما 

برای سفارش سایبان برقی  در هر مدل و رنگی ، در هر نوعی میتوانید از تیم حرفه ای سایبان متین سفارش دهید. سایبان متین بهترین سایبان برقی ها را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه میدهد که بتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید.

سایبان متین از ابزار آلات حرفه ای و اورجینال استفاده می کند که میتواند در کیفیت سایبان برقی و طول عمر آن موثر واقع شود ، برای سفارش سایبان برقی با ما در ارتباط باشید.

گروه حرفه ای سایبان متین در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد که میتوانید در هرجای ایران هستید برای سفارش انواع سایبان برقی با نماینده های شهر خود در ارتباط باشید ، برای تماس با نمایندگان شهر خود میتوانید روی دکمه ی زیر کلیک کنید.