سایبان برقی برای مهدکودک اسباب بازی (جنت آباد)

(تمامی عکس و ویدیو های بکار رفته در این متن نمونه کارهای اجرا شده توسط سایبان متین میباشند)

سایبان برقی متین از بهترین الیاژ موجود در بازار تهیه شده و بسیار مقاوم و مستحکم میباشد. این سایبان ها برای هر محیطی که آفتاب و نور مستقیم خورشید در آنجا دردسر زا شده است مفید است و با وجود متریال درجه یک ، نیاز به تعمیرات را از بین برده است.

این سایبان برقی که در کلیپ بالا دیدید یکی از نمونه کارهای سایبان متین بوده که توسط نیروهای این مجموعه برای مهدکودک اسباب بازی (جنت آباد) اجرا شد.
از ویژگی های منحصر به فرد این سایبان ساخته شده دو نمونه را مثال میزنیم.
1- این سایبان چاپی بوده و یک طرح کودکانه به انتخاب مشتری روی آن با کیفیت بسیار بالا ذکر شده است.
2- برقی بودن و یا همان اتوماتیک بودن این سایبان برقی را به وضوح در کلیپ میتوانید مشاهده کنید. دیگر برای باز و بسته کردن سایبان برقی نیاز بعه نیروی دستی نیست و تنها با یک ریموت حتی تا فاصله 50 متری میتوان آن را در زاویه مورد نظر تنظیم نمود.

سایبان برقی فواید زیادی برای مناطق تخت پوشش خود دارد و در روزهای گرم که آفتاب به طور مستقیم به ساختمان می تابد ، تا چند درجه دمای تخت پوشش خود را خنک تر می کند .

شما میتوانید سایبان مورد نظر خود را متناسب با شرایط محیطی و مدل های سازگار سفارش دهید تا زیبایی و شیکی را به فضا هدیه دهید.

چگونه برای خرید سایبان برقی با سایبان متین تماس بگیریم؟

اگر قصد خرید سایبان برقی را دارید فقط کافیست به آخر سایت مراجعه کنید تا شماره های تماس ما را بیابید. ما مشاورانی رایگان برای پاسخگویی به شما مشتریان عزیز نیز داریم تا بتوانید بهترین انتخاب ها را داشته باشید. همچنین ما برای تعمیر سایبان های کهنه نیز با شما همراه هستیم.