سایبان برقی برای استخر کاربردی دارد؟

سایبان برقی برای استخر کاربردی دارد؟ ، پروژه ی اجرا شده توسط سایبان برقی متین برای استخر است که اطلاعات پروژه را در ادامه باهم مطالعه میکنیم و به بررسی اینکه چرا سایبان برقی را برای استخر پیشنهاد میکنیم راجع به آن توضیح خواهیم داد.

مطلب بیشتر : راجع به سایبان برقی بازویی میدانید؟

توضیحات پروژه ی سایبان برقی اجرا شده

مجری پروژه : آقای صانعی

محل پروژه : جاده چالوس

دلیل استفاده از سایبان برقی : جهت جلوگیری از مشرف بودن استخر از کوه های مجاور

اجرا شده توسط : سایبان متین

چند نمونه از عکس های پروژه ی اجرا شده را با هم میبینیم :

کاربرد سایبان برقی برای استخر

به این فکر کردید که سایبان برقی برای استخر چه کاربردی دارد؟ پس باهم به بررسی آن می پردازیم.

اولا که سایبان برقی علاوه بر استخر در مکان های دیگر هم کاربرد دارد ولی برای استخر کاربرد های زیادی دارد یکی از آن این است که شما میتوانید در کنار استخر یک سایبان برقی نصب کنید تا در صورت استراحت بتوانید زیر آن بنشینید.

یا اینکه روی استخر نصب کنید تا به راحتی بتوانید بدون اینکه در دید همسایگان قرار بگیرد به شنا کردن ادامه دهید.

به صورت عمودی در کنار استخر قرار دهید بدون اینکه دیدی داشته باشد به راحتی تفریح کنید.

این یک سری از کاربرد های سایبان برقی استخر بود که باید میدانستید پس هر طور که نیاز دارد به راحتی سایبان برقی استخر را نصب کنید و اگر هم اطلاع کافی ندارید کافیست از مشاوران سایبان متین کمک بگیرید.

بیشتر بدانیم : خرید آنلاین سایبان متحرک 

مزایای استفاده از سایبان متحرک استخر

1-جلوگیری از دید همسایگان

2-عدم کثیفی آب استخر

3-جلوگیری از گرم شدن آب بر اثر تابش مستقیم آفتاب

4-زیباتر کردن ظاهر استخر

5-تفریح کردن بدون هیچ مزاحمتی

6-جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب ، باران ، برف

7-قابلیت استفاده از استخر در تمام فصول

این موارد یک سری از مزایای سایبان برقی استخر بود که دانستن آن به شما کمک خواهد کرد تا به سفارش سایبان برقی هرچه سریعتر اقدام کنید.

بیشتر بدانیم : سایبان متحرک با بهترین کاربرد

سایبان برقی برای استخر کاربردی دارد؟

چرا سایبان برقی استخر طرفدار دارد؟

اول از همه اینکه میتواند جلوی تابش مستقیم آفتاب را بگیرد ، به راحتی بدون اینکه در  دید همسایه ها باشید به شنا کردن بپردازید حتی میتوانید با نصب کردن سایبان برقی کنار استخر بعد از تفریح زیر سایه ی سایبان بدون اینکه زیر آفتاب بسوزید و رنگ پوستتون تغییر کند استراحت کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده کمک بزرگی به ظاهر استخر میکند ، یک ظاهر شیک و لاکچری برای محیط سایبان برقی شما ایجاد می کند که دوستانتان با دیدن ظاهر آن همش در حال عکس گرفتن و گفتن منو استخر لاکچری دوستم همین الان یهویی میشوند کلی معروف میشوید. برای همین است که سایبان برقی استخر کلی طرفدار پیدا کرده است.

مطلب مرتبط : فروش انواع سایبان برقی زیر قیمت

سایبان برقی برای استخر کاربردی دارد؟

سقف متحرک استخر هم گزینه ی مناسبی است؟

امروزه به دلایل شهرنشینی و پدیده های آپارتمان سازی استفاده از استخر در خانه های ویلایی به خاطر دیده شدن از اطراف برای خانواده ها غیر ممکن شده با معرفی کار آمدترین و مقاوم ترین پوشش های سقف استخر با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و فرهنگی کوشیده ایم تا آسایش و لذت را برای خانواده ها به ارمغان آوریم.

این نوع پوشش های سقف استخر در قالب نورگیر حبابی ، بصورت قوسی و… با ورق پلی کربنات،پوشش سقف پاسیو و دیگر انواع پوشش ها مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به نوع نیاز و خواست مشتری و افراد در رنگ ها و نوع های مختلفی قابل استفاده هستند.

پس سقف استخر هم میتواند برای استخر شما مناسب باشد ، سقف استخر به طور کامل سطح استخر شما را پوشش می دهد که هر موقع نخواستید مانند سایبان برقی آنجا با کمک ریموت ببندید و هر قدر که خواستید باز میکنید.

 

هرچه سریعتر سایبان متحرک برای استخرتان سفارش دهید!

پس دیگر وقت را تلف نکنید هرچه سریعتر سایبان متحرک استخر را برای خود سفارش دهید اما اگر در زمینه ی سفارش دو دل هستید و نمیدانید که از کدام شرکت برای خرید سایبان برقی استخر کمک بگیرید میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان برقی ، سایبان متحرک ، سقف برقی ، در ارتباط باشید.

سایبان متین در جهت تولید و عرضه ی انواع سایبان برقی ، سایبان متحرک توانسته بهترین ها را به مشتریان عزیزش ارائه کند، پس میتوانید با خیال راحت سایبان متحرک ، سایبان برقی متناسب با سلیقه ی خودتان سفارش دهید و اگر در زمینه ی سفارش نمیدانید که سایبان برقی استخر استفاده کنید یا سقف متحرک استخر بهتر است با مشاوران سایبان متین در ارتباط باشید.

سایبان متین مشاوره هایی که به شما ارائه میکند به صورت رایگان بدون اینکه هیچ هزینه ای پرداخت کنید مشاوره ی سایبان متین شامل تلفنی و بازدید از محل پروژه خواهد بود که همه ی این ها کاملا رایگان انجام خواهد گرفت.

پس هر چه سریعتر برای سفارش سایبان برقی استخر یا هر نوع سایبان برقی که خواستید با سایبان متین در ارتباط باشید.

کجای ایران زندگی میکنید ؟ ،  هرجا هستید با نمایندگان ما در ارتباط باشید! 

در شهرهای دیگر ایران زندگی میکنید در تهران نیستید میخواهید از سایبان متین ، سایبان برقی مورد نظرتان را سفارش دهید جای هیچ نگرانی نیست ، سایبان متین در تمام شهر های ایران نمایندگی های مختلف دارد که به راحتی میتوانید با آن ها در ارتباط باشید برای مشاهده ی نماینده های فعال سایبان متین میتوانید لینک زیر را دنبال کنید تا با نمایندگان ما در ارتباط باشید.