اخبار سایبان برقی

سایبان برقی با عمر بالا و کاملا تضمینی

برای خرید سایبان برقی با عمر بالا و کیفیت مرغوب میتوانید از بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان ، سایبان متین خریداری کنید.

پولتان را دور نریزید ! با خرید مطمئن میتوانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید ، سایبان برقی با کیفیت بالا داشته باشید.

برای اینکه سایبان برقی با عمر بالا و کیفیت عالی داشته باشید حتما باید از یک شرکت مطمئن ، سایبان را خریداری کنید ، شرکتی که دارای تجربه ی چندین ساله باشد و بتواند بهترین سایبان را برای مغازه و یا خانه ی شما در نظر بگیرید و به شما پیشنهاد کند.

در بیشتر مغازه ها مشاهده می کنید که سایبان ها را به صورت دستی و به واسطه ی یک میله ی بلند باز و بسته می کنند و دو ساعت آن میله را میپیچانند تا سایبان بسته شود.

اما سایبان برقی اینگونه نیست شما با داشتن یک ریموت میتوانید سایبان را به سرعت باز و بسته کنید دیگر احتیاجی به نیروی بدنی و اتلاف انرژی شما نیست.

و یک مزیت دیگری هم که دارد میتوانید آپشن های زیادی اضافه کنید و از مشتریان استقبال کنید ، میتوانید از هیتر گرمایشی ، چراغ های ال ای دی برای روشنایی در شب ، همچنین در فصل تابستان میتوانید از مه پاش استفاده کنید تا رهگذران هم در فصل تابستان کمی خنک شوند.

برای مشاهده ی پروژه های سایبان برقی میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید. 

برای سفارش سایبان برقی با عمر بالا و کیفیت بسیار مرغوب در پارچه و سازه های به کار رفته میتوانید با سایبان متین در ارتباط باشید.

برای تماس با سایبان برقی متین و دریافت مشاوره رایگان میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید:

☎️ 51 10 36 22 021

☎️ 52 10 36 22 021

📲  32 77 100 0912

📠 39 17 35 22 021

مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب