سایبان اتوماتیک یا برقی

سایبان اتوماتیک یا برقی مدت هاست که جایگزین انواع سایبان دستی و مکانیکی شده است. امروزه یکی از پرکاربرد ترین سایبان ها، همین سایبان اتوماتیک یا برقی است. این سایبان را میتوان در همه فضاها مثل رستوران، مغازه، میوه فورشی ها و پارکینگ و … نصب و استفاده کرد.

مهمترین مزیت و دلیل نصب سایبان اتوماتیک ایجاد سایه است. سایه موجب خنکی میشود و شدت نور را مناسب و قابل تحمل مینماید. دما با ایجاد سایه خنک تر است و در زمان شدید بودن آفتاب سایبان بهترین وسیله می باشد.

سایبان اتوماتیک از یه جزء اصلی یعنی موتور برقی و چادر و اسکلت تشکیل شده است. این نوع سایبان را میتوان به سنسور مجهز کرد تا در صورت وزش بادهای شدید به صورت خودکار جمع شود.

بیشتر سایبان های اتوماتیک را میتوان به وسیله ریموت از راه دور کنترل کرد. همچنین قابلیت تنظیم زاویه دارند. میتوانید در طول روز و با توجه به تغییر جهت تابش آفتاب زاویه سایبان را تغییر داد. این مزیت استفاده سایبان را بهینه میکند.

نکات مهم درباره خرید و نصب سایبان اتوماتیک :

پیش از خرید سایبان اتوماتیک یا برقی باید نکات زیر را در نظر داشته باشید؛

– اول اینکه سایبان را برای چه فضا و در چه ابعادی نیاز دارید.

– مدل سایبان برقی که مورد نیاز شما کدام مدل است.

– در مورد رنگ و طرح چادر سایبان تصمصیم بگیرید.

– شرایط آب و هوایی محل زندگی یا کسب و کار خودتان را در نظر داشته باشید.

بهتر است پیش از نصب از کارشناسان فروش و نصب مشاوره راهنمایی بگیرید.

مطالب بیشتر برای مطالعه :

سقف جمع شو رستوران

سایبان چتری بدنه چوبی

سایبان چتری هشت ضلعی

سایبان اتوماتیک یا برقی سایبان مغازه سایبان متین

نصب سایبان سایبان اتوماتیک برای کدام فضاها مناسب است؟

سایبان اتوماتیک یا برقی را میتوانید در جلوی مغازه یا فروشگاه، در حیاط، پاسیو و بالکن نصب و مورد استفاده قرار دهید. نصب سایبان اتوماتیک در هرکدام از این فضاها مزیت خاص خود را دارد. در ادامه به هرکدام از این مزیت ها اشاره خواهیم کرد.

نصب سایبان پاسیو میتواند در بالکن یا پاسیو برای شما امکان استفاده از این فضا را به عنوان یک استراحتگاه کوچک فراهم کند. شما با نصب سایبان بالکن یا پاسیو حالا فضایی برای نگهداری گل و گیاه و حتی حیوانات خانگی دارید.

نصب سایبان روی دیوارها سایه میاندازد و هوا را تا میزان زیادی خنک میکند. میتوانید با گذاشتن میز و صندلی در زیر سایه بان بک محل دنج برای گذراندن عصرهای تابستان داشته باشید. حتی حالا که باران به راحتی به داخل نفوذ نمیکند، میتوانید در زمستان هم زیر سایبان بایستید و نگران خیس شدن نباشید.

سایبان اتوماتیک برای جلوی مغازه ها از فساد زودتر مواد غذایی جلوگیری میکند و هوا را همیشه خنک نگه میدارد. همچنین میتواند جایی برای تبلیغات شما باشد. میتوانید نام و لوگو مغازه یا فروشگاه خود را روی آن بزنید و آنرا با دکوراسیون خود هماهنگ کنید. سایبان مغازه یا برقی ضدآب است و نم را از خود عبور نمیدهد.

نصب سایبان برقی برای رستوران یا کافه میتواند فضای بیشتری را در اختیار شما برای پذیرایی از مشتریان قرار دهد. همچنین امکان نورپردازی و نصب هیتر برای سایبان برقی رستوران وجود دارد.

سایبان اتوماتیک یا برقی شرکت سایبان متین

سایبان برقی یا اتوماتیک برای پارکینگ و خانه 

نصب و استفاده سایبان برای حیاط میتواند به دلایل مختلف انجام گیرد. با نصب سایبان برقی یا اتوماتیک میتوانید محلی برای پارک خودرو داته باشید. همچنین میتوانید فضایی را برای استراحت خود در حیاط ایجاد کنید. اما باید پیش از سفارش خرید و نصب حتما کارکد خود را مشخص نمایید. سایبان اتوماتیک در حیاط اگر برای محل پارک خودرو نصب شود میتواند به دیوار متصل گردد اما سایبان محل استراحت میتواند شکل دیگری داشته باشد.

مزیت استفاده از سایبان پارکینگ اتوماتیک این است که از شدت تابش آفتاب به خودرو جلوگیری میکند. پس استهلاک ماشین کمتر میشود. همچنین آب باران به داخل ماشین نفوذ نخواهد کرد و در صورتی که آنرا لازم نداشته باشید امکان بستن سایبان برای شما وجود دارد.

اگر برای محل استراحت زیر سایبان مبلمان مناسب فضای باز در نظر بگیرید میتوانید با خیال راحت از این فضا لذت ببرید. میتوانید برای حیاط و محل کار خود سایبان مناسب با دکوراسیون یا نمای ساختمان را سفارش بدهید. سایبان ها امروز میتوانند جزء جدایی ناپذیر دکور یک ساختمان باشند. اگر چادر سایبان را متناسب با محل زندگی تان انتخاب کنید میتوانید زیبایی فضا را بیشتر کنید.

مطالب بیشتر برای مطالعه :

نورپردازی با سایبان برقی (نمونه کار)

سایبان برقی ویلا

اجرای سایبان پاسیو دو طرفه توسط سایبان متین

قیمت سایبان اتوماتیک 

تعیین قیمت سایبان اتوماتیک به تجهیزات و یراق آلات مورد استفاده برای ساخت آن بستگی دارد. همچنین جنس چادر مورد استفاده و ابعاد سایبان در تعیین قیمت موثر هستند. سایبان اتوماتیک خیال شما را از تنظیم و باز و بست کردن آن راحت کرده است. خرید این نوع سایبان میتواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد.

سایبان اتوماتیک یا برقی سایبان پارکینگ سایبان متین

سایبان اتوماتیک را از ما بخواهید!

اگر به دنبال خرید و نصب سایبان اتوماتیک یا برقی برای محل کسب و کار و زندگی خود هستید با ما تماس بگیرید. شرکت سایبان متین متخصص در ساخت و تولید انواع سایبان برقی و اتوماتیک آماده پاسخگویی و دریافت سفارشات شما می باشد. برای تماس با ما میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید. اگر ساکن شهرستان هستید برای اطلاع از مشخصات نمایندگی ها میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.