سایبان اتوماتیک فروشگاه 

از زمان گذشته تا به امروز انسانها برای لذت بردن از فضای آزاد به استفاده از سایبان روی آورده اند. وجود سایبان به دلیل میل به دوری از آفتاب بوده و توانسته به تدریج پیشرفت کند و اشکال جدیدی را شامل شود. به مرور سایبان ها از شکل قدیمی و سنتی خود به سمت سایبان اتوماتیک تغییر یافته اند.

استفاده از سایبان اتوماتیک ساده تر از انواع دستی آن است. دیگر نیاز به زور بازو و استفاده از اهرم نیست. بلکه میتوانید با ریموت کنترل سایبان را تنظیم کنید. از این جهت سایبان های اتوماتیک یا برقی طرفداران زیادی پیدا کرده اند. برخلاف مدل های قدیمی سایبان انواع سایبان اتوماتیک برای تمام فضاها قابل نصب و استفاده هستند. میتوانید برای خانه یا مغازه خود به راحتی از میان انواع سایبان یکی را به دلخواه و بر اساس نیاز انتخاب نمایید. همچنین سایبان اتوماتیک میتواند متناسب با شرایط جوی محل زندگی شما ساخته شود تا مقاومت بیشتری داشته باشد.

نوع سایبان دستی یا سایبان اتوماتیک براساس نیاز مصرف کننده تعیین میشود. مهم است که شما برای کدام فضای در منزل یا محل کار خود میخواهید اقدام به نصب سایبان کنید. این موضوع تعیین کننده سایز و تیپ سایبان شماست. بهترین پیشنهاد امروزه برای مشتریان نصب سایبان برقی است. چراکه سهولت تنظیم و باز و بست کردن آن با فشردن یک دکمه از روی ریموت امکان پذیر می باشد.

مطلب پیشنهادی :

سایبان پارکینگ مجموعه فرهنگی ورزشی

سایبان چتری دفتر پخش کننده لوازم جانبی

سایبان اتوماتیک سایبان متین

کابرد سایبان اتوماتیک برای فضاهای مختلف

سایبان اتوماتیک را میتوانید برای فضاهای مختلف چون استخر، حیاط ویلا، رستوران، سردر مغازه و بالکن یا پاسیو نصب کنید. نصب سایبان، محلی را برای استراحت و پذیرایی از مشتریان فراهم میکند که در عین زیبایی، راحتی را هم به همراه دارد. برخی از طراحان فضای خارجی و معماران برای تراس خانه و ایوان از سایبان برقی استفاده میکنند تا بتوانند روشنایی را تنظیم نمایند.

با نصب سایبان اتوماتیک در هریک از فضاهای خانه مانند مغازه یا فروشگاه میتوانید در زمان لازم محلی را برای استراحت داشته باشید. همچنین دید همسایگان را به داخل مغازه  کاهش دهید و با خیال راحت از این وسیله استفاده نمایید. علاوه بر اینکه برای این محصول امکان نصب هیتر و نور پردازی هم وجود دارد.  بنابراین میتوان در طول شب و در هوای سرد هم از سایبان اتوماتیک فروشگاه استفاده کرد.

دیگر مورد کاربرد سایبان به عنوان سایبان پارکینگ است که از خودروی شما در برابر تابش نور خورشید مراقبت میکند. نصب سایبان اتوماتیک برای محل پارک خودرو میتواند فضایی بدون افتاب و امن را در اختیار شما قرار دهد تا از استهلاک خودرو جلوگیری شود.

تنها عیب این محصول این است که در صورت قطع برق نمیتوان آنرا حرکت داد. اما هرگز سایبان را در زمان نبود برق به زور نبندید چون موجب خراب شدن سایبان خواهد شد. میتوانید برای سایبان اتوماتیک خود اهرم هم داشته باشید تا در این مواقع آنرا استفاده کنید. به این ترتیب از خرابی سایبان خود جلوگیری خواهید کرد.

مطالب پیشنهادی :

نصب سایبان برقی مغازه

سایبان پارکینگ کلوپ بازی های کامپیوتری

سایبان اتوماتیک فروشگاه لباس دسته دوم

سایبان اتوماتیک مغازه 

همانطور که از نام سایبان اتوماتیک فروشگاه بر می آید به صورت اتومات و با جریان برق کار میکند. این مزیت مهمترین تفاوت سایبان برقی با سایبان ثابت است. کنترل این وسیله با ریموت و از راه دور امکان پذیر است و با فشردن یک دکمه به راحتی انجام میشود. میتوانید سریع و آسان سایبان را بسته و باز کنید یا شیب آنرا تنظیم نمایید. هر سایبان اتوماتیک دارای ۲ عدد ریموت در پک خود می باشد که در صورت تمایل می توان تعداد ریموت ها را افزایش داد. همچنین قابلیت اتصال این سایبان به سایر سیستم های هوشمند ساختمانی نیز وجود دارد. در یک خانه هوشمند میتوانید به آسانی سایبان اتوماتیک خود را داشته باشید. این مزایا و امکانات کاربرد این وسیله را افزایش داده است.

برای مغازه و فروشگاه تنوع زیادی در انتخاب سایبان وجود دارد. برای مغازه ها استفاده از سایبان همیشه جهت جلوگیری از فساد محصول و محافظت از لوازم داخل مغازه افزون بر ایجاد سایه رواج داشته است. با نصب انواع سایبان راحتی شما و مشتری فراهم میشود و میتوانید انرا برای هر مغازه و فروشگاهی نصب کنید. اتصال و نصب سایبان همیشه برای مستاجران مغازه ها سوال یوده است. اما در این باره نگرانی زیادی وجود ندارد و اگر جهارچوب محل جدید با مغازه قبلی هم انداره باشد شما میتوانید همچنان از سایبان اتوماتیک خود استفاده کنید. اگر دهانه سایبان برقی در هر دو محل یکسان باشد مشکلی متوجه نصب این وسیله نخواهد بود.

از سایبان اتوماتیک فروشگاه میتوانید برای تبلیغات و برندسازی هم استفاده کنید. شاید برای شما سوال شود چگونه این مورد امکان پذیر است. چادر سایبان قابلیت چاپ را دارد و میتوانید روی آن برند خود یا محصول مشتری را به آسانی داشته باشید. به این ترتیب بدون هیچ هزینه عوارض شهرداری شما اقدام به تبلیغات محیطی نموده اید.

سایبان اتوماتیک فروشگاه

سایبان اتوماتیک فروشگاه لباس دسته دوم

اگر برای فروشگاه و مغازه خود به دنبال نصب سایبان اتوماتیک هستید آنرا از سایبان متین سفارش دهید. شرکت ما متخصص و مجرب در زمینه تولید انواع سایبان برقی، سقف برقی، سایبان چتری و … اماده مشاوره و پذیرش سفارشات شما مشتریان عزیز می باشد. اگر ساکن شهرستان هستید میتوانید برای استعلام قیمت خرید و هزینه نصب از طریق لینک زیر با ما در ازتباط باشید. شرایط نمایندگی در صفحه مربوطه درج شده است.