اخبار سایبان متحرک

خرید سایبان متحرک ارزان از سایبان برقی متین 

سایبان متحرک در پارکینگ های روباز، جهت جلوگیری از تابش نور خورشید بصورت مستقیم و از بین رفتن رنگ ماشین به مرور زمان، سایبان اتوماتیک مورد استفاده قرار میگیرد. در این صورت دیگر خبری از گرمای شدید در داخل ماشین نخواهد بود.

سایبان اتوماتیک را در هر جایی میتوان نصب کرد. کنار استخر، محوطه باز رستوران ها و هتل ها، روی تراس ها و داخل محوطه باغ و …

سایبان متحرک علاوه بر کاربردی که در جلوگیری از نور آفتاب دارند، سایبان اتوماتیک میتوانند از ریزش باران در بخش های سایبان شده هم جلوگیری کنند. اگر شما هم علاقه زیادی به استفاده از سایبان برقی دارید و دوست دارید لذت خوردن صبحانه زیر سایبان اتوماتیک را از دست ندهید.

با تیم مشاوره سایبان متین تماس بگیرید تا به شما تیم مشاوره سایبان متین، بهترین سایبان اتوماتیک  از لحاظ قیمت، مقرون به صرفه و از نظر کیفیت در میان اجناس دیگر، برتری دارند، معرفی کنند.

برای خرید سایبان متحرک ارزان میتوانید از سایبان برقی متین که در این زمینه چندین سال تبحر و تجربه ی فراوانی دارد خریداری کنید و سایبان های قدیمی خود را دور بریزید و از سایبان متحرک های جدید با پارچه های مدرن و رنگارنگ استفاده کنید.

برای دیدن نمونه پارچه سایبان های زیبا میتوانید به سایت دیکسون مراجعه کنید هم از نظر کیفیت مرغوب هستند و هم از نظر طرح و رنگ متنوع هستند.

جهت خریداری سایبان متحرک ارزان و با کیفیت با راه های ارتباطی زیر با سایبان متین در ارتباط باشید : 

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲

فکس : ۳۹ ۱۷ ۳۵ ۲۲ ۰۲۱

تماس و مشاوره رایگان از ۹ صبح تا ۹ شب