اجرای بزرگترین پروژه سایبان برقی کشور

سایبان برقی دو طرفه کافه پولی یکی از بزرگترین پروژه های سایبان در کشور محسوب میشود ک شامل مشخصات زیر است حتما آن هارا مشاهده کنید و به حرفه ای بودن تیم ما ، سایبان متین پی ببرید. تیم ما یکی از بهترین هاست که میتواند در زمینه ی اجرای پروژه ها بهترین هایش را انجام دهد.

تعداد سایبان : 7 عدد

ابعاد : 8.70 در 7 متر

میزان بازشو : 7 متر مفید

نوع سایبان : سایبان برقی دو طرفه

مشخصاتی که در بالا ذکر شد مختص به بزرگترین پروژه ی سایبان برقی است که توسط سایبان متین به اجرا رسیده است. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا اطلاعاتی مناسب در اختیار شما قرار دهیم.

دلیل نصب سایبان برقی دو طرفه کافه چیست؟

سایبان برقی دو طرفه یکی از با کیفیت ترین سایبان برقی ها به حساب می آید که به بازار ایران و کشورهای همسایه عرضه شده است و سیستم سایبان برقی دو طرفه قرینه به طوری است که می توان آن ها را به صورت جداگانه باز و بسته کرد و به راحتی از آن استفاده کرد. سایبان برقی دو طرفه دارای سازه ی پوششی بسیار مقاومی است که در حین مقاوم بودن بسیار شیک و حرفه است این نوع سایبان برقی به دلیل استفاده کاربردی که دارد و فضای گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهد جهت پوشش فضای باز رستوران ها و کافه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین به دلیل میزان بازشو زیادی که دارد بسیار مقرون به صرفه است و به راحتی میتوان از آن استفاده کرد هر بال و یا هر طرف از آن را می توان با ریموت کنترل باز و بسته کرد و به راحتی تحت کنترل قرار گیرد.

لازم به ذکر است که سایبان برقی دو طرفه دارای سازه آلومینیومی بسیار سبکی است که طول عمر بسیار بالایی را در پیش رو خواهد داشت.سایبان برقی دو طرفه به جهت دارا بودن سازه بسیار محکم و ایمن بالاترین میزان بازشو را دارا می باشد که این نوع محصول را بسیار با کیفیت و مطلوب به بازار ایران ارائه نموده است.

مطالب پیشنهادی :

علائم نیاز به تعویض سایبان برقی

علت نصب سایبان برقی برای رستوران

تاثیر سایبان برقی در مصرف انرژی

مزایای استفاده از سایبان برقی دو طرفه برای کافه چیست؟

*سازه ای مستحکم و مقاوم در برابر شرایط جوی ناپایدار

*قابلیت تنظیم شدن در صورت تغییر زاویه تابش خورشید

*نصب تجهیزات گرمایشی و سرمایشی بر روی سایبان برقی

*کنترل از راه دور سایبان بدون دخالت نیروی دست

*میزان بازشوی بالا سایبان در مقایسه با سایبان های دیگر

*مقاومت و استقامت بالای سازه در برابر وزش باد و باران و برف

*جنس پارچه و پوشش سایبان مناسب و مقاوم در برابر نور خورشید و ضد آب است

به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه سایبان دو طرفه یکی از پرطرفدارترین محصولات در ایران و سایر کشورهای خاورمیانه می باشد.

تمام موارد بالا که ذکر شد را می توان از مزایای سایبان برقی دو طرفه نام برد که همین مزایا باعث شده است که بهترین عملکرد را داشته باشد و در نظر مشتریان محبوب واقع شود.

سایبان برقی دو طرفه کافه

قیمت سایبان برقی دو طرفه برای کافه 

قیمت انواع سایبان برقی دو طرفه و سایبان ثابت عوامل مختلفی در آن موثر است که شامل مواد اولیه به کار رفته در تولید سایبان ، جنس روکش سایبان برقی ، ابعاد و اندازه تعیین شده برای سایبان ، نصب موتور الکتریکی و سایر تجهیزاتی که روی سایبان برقی قرار می گیرد مثل سیستم گرمایشی ، نور پردازی ، نصب ال ای دی ها ، چاپ تبلیغات مثل چاپ برند ، چاپ تبلیغات با هزینه ی مناسب ، تمام این عوامل بر روی قیمت سایبان برقی دو طرفه موثر است که شرکت منتخب بعد از بررسی های لازم به شما عزیزان ذکر می کند.

برای اینکه از لیست قیمت محصولات شرکت بزرگ سایبان متین مطلع شوید کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا آنها به شما بهترین مشاوره را بدهند و قیمت مناسب را با توجه به درخواست شما عرضه نمایند آن ها به صورت تخصصی شما را راهنمایی می کند تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

قیمت سایبان برقی دو طرفه به تمام عواملی که در بالا ذکر شد بستگی دارد که شرکت معتبر تولید کننده سایبان برقی تمام آن ها را در نظر می گیرد و به شما اعلام می کند.

پیشنهاد مطالعه :

راهنمای خرید سایبان چتری

سوالات متداول درباره ی سایبان مغازه

راهنمای انتخاب سایبان مغازه با کیفیت

موارد استفاده از سایبان برقی دو طرفه چیست؟

*فضای باز رستوران، کافی شاپ
*باغ
*ویلا
*روف گاردن
*آلاچیق
*استخر
*پارکینگ
*حیاط مساجد

سفارش دهندگان سایبان دو طرفه معمولا افرادی هستند که می خواهند فضای باز گسترده ای را در حداقل زمان پوشش دهند و بدون اینکه جو آب و هوایی مانع استفاده از فضای باز شود از محیط لذت ببرند یا بتوانند از مشتریان خود در فضای گسترده ی بسیار زیبایی پذیرایی کنند بدون اینکه شرایط آب و هوایی مانع اینکار شود.

برای سفارش سایبان برقی دو طرفه میتوانید همین حالا اقدام کنید!

برای اینکه سایبان برقی دو طرفه مناسب برای کافه ، رستوران ، حیاط باز و … خود داشته باشید می توانید با بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده انواع سایبان برقی همین حالا اقدام کنید.

سفارش سایبان برقی دو طرفه با قیمت مناسب و کیفیت بالا که میخواهید با سایبان متین در ارتباط باشید. شرکت ما با اجرای انواع پروژه ها توانسته تجربیات زیادی کسب کند و همین تجربیات منجر به این امر می شود که بهترین سایبان برقی ها را به شما مشتریان ارائه نماید و با روش و اصول خاصی آن را به اجرا در بیاید. شرکت ما در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد که می توانید در هر شهری که هستید سایبان مورد نظرتان را سفارش دهید.