اجرای سایبان برقی دو طرفه در رنگ بندی بسیار جذاب

در کمی پایین تر کلیپی از سایبان برقی دو طرفه که به تازگی توسط نمایندگان ساخته و نصب شده است برای شما به اشتراک گذاشته شده است.

پروژه سایبان برقی دو طرفه اجراشده توسط نماینده کرمانشاه (جناب آقای کبودی) در رنگ جذاب و زیبا

تمامی عکس ها و ویدیو های به کار رفته در این متن متعلق به شرکت سایبان متین میباشد

 

فواید سایبان برقی دو طرفه

سایبان برقی دو طرفه همانطور که از نامش معلوم است و در ویدیو مشاهده کردید به صورت دو طرفه اجرا شده و برای باز و بسته کردن مانند سایبان های قدیمی نیازی به نیروی دست و اتلاف وقت و انرژی ندارد.

سایبان برقی متین از بهترین الیاژ موجود در بازار تهیه شده و تمامی قطعات به کار رفته در آن به خصوص پارچه سایبان استاندارد بوده و کیفیت بالا از تضامین کار ماست.

این نوع سایبان به علت دو طرفه بودن فضای بیشتری نسیت به سایبان های معمولی تحت پوشش خود قرار میدهدو شیکی و زیبایی دوچندانی دارد.
تنها برای تنظیم آن در زاویه دلخواه میتوانید از یک ریموت حتی تا فاصله 50متری استفاده کنید.

سایبان برقی فواید بسیار بسیاری دارد که همه بخ خوبی از آن آگاهید که مهمترین آن ها آفتابگیر بودن آن هاست.

سایبان برقی در هرجایی که عوامل خارجی مثل آفتاب و گرمای خورشید و برف و باران برای شما دردسر دارد میتواند نصب شود. مثل ویلاها ، حیاط خانه و بالکن و پاسیو ،رستوران و کافه های سرباز و بالای درب و ویترین مغازه ها.

ما در همه جای ایران نمایندگی داریم ! به صفحه اصلی (کلیک کنید) بروید و روی نقشه ایران شهر مورد نظر خود را پیدا کرده و کلیک کنید .

سایبان برقی متین از مرجله تولید تا نصب سایبان برقی همراه شما بوده و برای خرید و سفارش به صورت آنلاین یا حضوری کافیست از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.