کاور خودرو با سایبان برقی

کاور خودرو با سایبان برقی میتواند بسیاری از مشکلاتی که برای خودرو پیش می آید جلوگیری کند ، این پروژه در منزل شخصی توسط سایبان متین به اجرا در آمده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات کامل تری به شما در این زمینه بدهیم.

مطالب پیشنهادی : 

سایبان برقی برای پارکینگ

اجرای سایبان برقی زنجیری برای بالکن

سایبان برقی برای کانکس

سایبان برقی چگونه موجب حفاظت از خودرو می شود؟

بیشتر خانه ها و اداره هایی که پارکینگ ندارند با مشکل پیدا نکردن جای پارک مناسب مواجه هستند و همیشه به دنبال یک جای پارک مناسب در کوچه و خیابان محل سکونتشان میباشند که بعد از ساعت ها گشتن هم ممکن است پیدا نکنند که این مشکل برای افرادی که باید سر وقت در محل کار حضور داشته باشند باعث دیر رسیدن و کسری از حقوقشان خواهد شد.

بعد از پیدا کردن جای پارک هم همیشه نگران این هستند که مبادا ماشین دیگری به خودرویشان برخورد کند یا اینکه افراد مزاحم روی بدنه ی خودرو خط بیندازند این نگرانی ها برای همه ی افرادی که پارکینگ ندارند وجود دارد.

برای خاتمه به این نگرانی ها کافیست سایبان پارکینگ نصب کنید . سایبان پارکینگ یا سایبان برقی خودرو میتواند یک محیط امن برای خودروی شما ایجاد کند.

محیط امن به این منظور است که میتوانید خودرو را به راحتی در حیاط منزلتان یا محوطه ی باز اداره زیر سایبان برقی پارک کنید بدون اینکه نگران دزدیده شدن ماشین یا صدمه دیدن آن باشید و هر موقع که خواستید از پنجره به راحتی ماشینتان را نگاه کنید.

اگر با دیدن عکس زیر این فکر به ذهنتان رسید که نصب همچین سایبان برقی باعث جایگیری زیادی خواهد شد باید به شما بگوییم که سخت در اشتباهید چون سایبان برقی را هر زمان که احتیاج نداشتید میتوانید به راحتی آن را ببندید که جای زیادی از حیاط شما اشغال نخواهد کرد و  هر موقع که احتیاج داشتید آن را باز کنید ، با کمک یک ریموت میتوانید سایبان برقی را باز و بسته کنید.

کاور خودرو با سایبان برقی

هزینه سایبان برقی برای کاور خودرو چقدر است؟

هزینه سایبان برقی برای خودرو بستگی به:

نوع سازه

نوع پارچه

نوع موتور برقی

اندازه سایبان

نوع سایبان دارد.

همیشه از قدیم گفتند که هیچ  ارزانی بی دلیل نیست قیمت های پایینی که بیشتر شرکت ها برای نصب و ارائه سایبان برقی به شما پیشنهاد میدهند فقط برای گول زدن شما و فروش محصولاتشان است و در آخر سایبان برقی شما به آخر سال نرسیده خراب خواهد شد و شما مجبور به تعویض یا تعمیر سایبان با هزینه های بالاتر خواهید شد.

بهترین کار این است شرکت مناسبی را برای نصب و خرید سایبان برقی در نظر بگیرید که هم از نظر هزینه مناسب باشد یعنی نه هزینه های بالا و نه هزینه های پایین ، هم اینکه از ابزار آلات مناسب و با کیفیت برای ساخت سایبان برقی استفاده نماید که احتیاجی به تعویض و تعمیر سایبان نداشته باشید و در آخر رضایت کامل داشته باشید و بتوانید سالهای سال از سایبان استفاده کنید.

مطالب پر بازدید : 

سایبان های هوشمند در ساختمان های هوشمند

سایبان برقی بالکن بادوام 

سایبان برقی بارانگیر

کاور خودرو با سایبان برقی- سایبان متین 02122361050

نگران از بین رفتن رنگ خودروی خود هستید ؟

بسیاری از افرادی که پارکینگ ندارند در فصل گرما شاهد تغییر رنگ خودروی خود هستند که این مورد باعث آزرده خاطر شدن آنها می شود اما دیگر نگران از بین رفتن رنگ خودرو در اثر تابش مستقیم آفتاب نباشید باید این مژده را به شما بدهم با نصب سایبان برقی میتوانید سالم ماندن رنگ خودروی خود را تضمین کنید.

بسیاری از عوامل دیگری که برای خودروی شما در اثر تابش مستقیم آفتاب پیش می آید شامل موارد زیر خواهد شد :

1-جوش آوردن موتور

2-پوسیدگی روکش روی صندلی که اگر چرم باشد دچار رنگ پریدگی می شود

3-داغ شدن داخل ماشین

4-خراب شدن قطعات پلاستیکی خودرو مثل : گلگیر ، کاور آینه ، سپر ، باربند

5-کولر خودرو ممکن است درست کار نکند.

تمام موارد بالا با نصب سایبان برقی به راحتی حل می شود و دیگر لازم نیست نگران ماندن خودرو زیر آفتاب باشید.

روکش مناسب روی سایبان علاوه بر جلوگیری از تابش آفتاب از مشکلات دیگری مثل بارش تگرگ ، بارش برف و باران جلوگیری خواهد کرد.

بعضی از مردم هستند که بعد از کارواش از شانس بدشان باران میگیرد یا پرنده ای روی خودرو کار خرابی می کند که باعث ناراحتی آن ها میشود اما با نصب سایبان برقی میتوانید از این عوامل جلوگیری کنید و خودروی خود تمیز نگه دارید.

سفارش سایبان برقی از بهترین شرکت عرضه کننده

اگر در نظر دارید که سایبان برقی با بهترین کیفیت سفارش دهید میتوانید با شرکت سایبان متین که یکی از شرکت های منتخب عرضه کننده ی انواع سایبان با تکنولوژی روز دنیا و استفاده از ابزار آلات مناسب در ارتباط باشید.

سایبان متین با در نظر گرفتن نیاز شما مشتریان عزیز بهترین سایبان برقی با قیمت مناسب به شما عزیزان عرضه می کند.

شرکت سایبان برقی متین در تمام شهر های ایران نماینده های فعالی دارد که در هر جای ایران که هستید میتوانید از خدمات بی نظیر این شرکت بهره مند شوید هر نوع سایبان که خواستید سفارش دهید برای در ارتباط بودن و مشاهده ی نماینده های شهر خود روی دکمه ی زیر کلیک کنید.