کاور بالکن با سایبان برقی زنجیری

کاور بالکن با سایبان برقی زنجیری ایده ی مناسبی برای کاور بالکن است میتوانید لذت نوشیدن یک فنجان چای را همراه خانواده یا دوستان زیر سایبان برقی تجربه نمایید.
برای اینکه بتوانید بالکن یا حیاط منزل خود را به سایبان برقی مجهز فرمایید لازم است کمی در این خصوص اطلاعات داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا در این خصوص این پروژه ی اجرا شده اطلاعات بیشتری هم بدست آورید.

مطلب پیشنهادی : سایبان برقی برای استخر کاربردی دارد ؟

مشخصات پروژه ی سایبان برقی اجرا شده 

نوع سایبان : سایبان برقی زنجیری

نوع استفاده : کاور بالکن

محل اجرا شده : شهر پردیس

ابعاد سایبان برقی : 6.50 و 6.60

مقدار بازشو : 3.70

عکس زیر که مشاهده می کنید توسط سایبان متین گرفته شده است تا شما مخاطبان عزیز با این پروژه که به منظور کاور بالکن با سایبان برقی زنجیری به اجرا در آمده است بیشتر آشنا شوید.

سایبان برقی زنجیری بالکن برای مهمانی ها - سایبان متین

مزیت استفاده از سایبان برقی برای کاور بالکن چیست؟

امروزه داشتن فضایی خاص و زیبا در هر خانه جزئی از ضروریات زندگی هست و هر کس تلاش میکند که این فضا را در حد ممکن ایجاد کند. سایبان برقی برای بالکن نیز یکی از وسایلی است که در ایجاد فضای زیبا دو دل انگیز درخانه تاثیر زیادی دارد.

منازل مسکونی، ویلاها و … میتواننداز سایبان برقی به عنوان سایبان تراس یا سایبان بالکن استفاده نمایند.سایبان تراس علاوه بر نمای زیبایی که دارد قابل باز و جمع شدن است. سایبان تراس در حال جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال مینماید.

مطلب پیشنهادی : راجع به سایبان برقی بازویی میدانید ؟

سایبان برقی زنجیری - سایبان متین

ایجاد فضای ناب برای بالکن با نصب سایبان برقی

ایحاد فضای ناب و خاطره انگیز با نصب سایبان برقی امکان پذیر خواهد شد، جشن ها و مهمانی ها بیشتر در داخل خانه گرفته می شود . تا حالا به این فکر کردید که کاش میتوانستم از فضای بالکن برای برگزاری مهمانی ام استفاده کنم؟

چرا که نه ، میتوانید با نصب یک سایبان برقی از فضای بالکن استفاده کنید از مهمان هایتان بیرون از فضای خانه پذیرایی کنید ، هم لاکچریتر دیده می شوید هم انیکه برای مدت کوتاهی هم که شده از فضای بسته خارج می شوید.

بعضی وقتها هم هست که میخواهید یکم حال و هوایتان عوض شود ولی حوصله ی بیرون رفتن ندارید ، میخواهید کمی فقط در بالکن استراحت کنید ولی تابش آفتاب مانع استراحت شما می شود تنها راه حل این است که یک سایبان برقی نصب کنید بدون هیچ مانعی زیر سایه ی ایجاد شده استراحت کنید.

حتی میتوانید برای صرف عصرانه همراه خانواده به داخل بالکن بروید زیر سایه ی سایبان برقی بدون اینکه آفتاب یا گرما اذیتتان کند لحظات ناب را کنار خانواده اتان بگذرانید.

سایبان برقی زنجیری بالکن - سایبان متین 02122361051

چرا سایبان برقی زنجیری برای کاور بالکن مناسب است؟

بعضی بالکن ها عریض هستند یعنی با نصب یک سایبان برقی تمام سطح آن پوشش داده نمی شود و یک قسمت خالی میماند ، پس با نصب سایبان برقی زنجیری به صورت پیوسته با طول بیشتر میتوانید تمام سطح آن را پوشش دهید و به راحتی زیر آن استراحت کنید.

سایبان برقی زنجیری عریض تر از سایبان برقی معمولی است ، چون سایبان برقی به صورت پیوسته بدون فاصله کنار هم قرار میگیرد به طور کامل تمام سطح بالکن را پوشش میدهد پس نگران این نباشید که بالکن خانه ی من بزرگ است سایبان برقی جوابگو نیست ، سایبان برقی زنجیری برای بالکن های بزرگ خانه ی شما ساخته شده است.

مطلب بیشتر : سایبان برقی رفیق روزهای گرم 

سایبان برقی برای بالکن  مناسب برای بازی کردن بچه ها

اگر از بهونه گیری بچه های شیطونتون که میخواهند بیرون بازی کنند خسته شده اید ؟ و دلتان میخواهد آن ها را بیرون از خانه بفرستید تا بازی کنند اما میترسید که گرمازده شوند و قوزه بالا قوز شود یک راهکار به شما پیشنهاد می کنم که میتوانید از همه ی این مشکلات رهایی پیدا کنید.

تنها راهش نصب سایبان برقی برای بالکن است که میتوانید به راحتی یک محیطی برای بازی بچه های شیطونتون فراهم کنید دیگر هم نگران گرمازدگی و خطراتی که احتمال میدهید نباشید.

سایبان برقی کمک بزرگی به شما مادر پدر های عزیز می کند تا بتوانید محیطی برای بای بچههای ایجاد کنید و خودتان هم به دیدن شیطنت های آنان بنشینید.

دیگر شکستن وسایل ، بهم ریختگی خانه، جیغ و داد بچه ها در خانه به اتمام رسید ، سایبان برقی فرشته ی نجات شما است تا محیطی امن به دور از خطرات احتمالی که در کوچه ممکن است پیش بیاید برای فرزندانتان ایجاد کنید. پس هر چه سریعتر یک سایبان برقی برای بالکن سفارش دهید.

مطلب بیشتر : چگونه پارچه سایبان برقی را تعویض کنیم ؟

سایبان برقی برای بالکن - سایبان متین

سایبان برقی زنجیری را از سایبان متین سفارش دهید !

سایبان متین مشکل بالکن های بسیار بزرگ را با نصب سایبان برقی زنجیری حل کرده است ، میتوانید برای سفارش یک سایبان برقی زنجیری برای بالکن با بهترین شرکت عرضه کننده انواع مدل های سایبان برقی ، سایبان متین در تماس باشید.

سایبان متین در تمام شهر های ایران شعبه ها ، نمایندگانی دارد که میتوانید با مراجعه به لینک زیر به راحتی با نماینده های شهر خود در ارتباط باشید و پروژه ی مورد نظرتان را به آن ها اعلام کنید.