اخبار سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ خودرو در زندگی امروز که در خانه حداقل یک ماشین وجود دارد یکی از موارد بسیار ضروری می باشد. محافظت از خودرو در برابر تابش نور آفتاب و باراش باران و غیره از جمله دلایلی برای خرید سایبان ماشین می باشد. حال سوال این است که چرا و چطور سایبان پارکینگ خودرو ارزان بخریم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا مهم ترین نکات و ترفندها را در این زمینه ارائه دهیم.

چرا سایبان پارکینگ خودرو بخریم؟

تفاوتی ندارد که مدل ماشینتان چه چیزی باشد، در هر صورت قطعا هزینه زیادی را برای خرید آن پرداخت کرده اید. در نتیجه باید به نگهداری و از محافظت آن توجه داشته باشید. خرید سایبان پارکینگ خودرو ارزان باشد یا گران، در هر صورت تا حد زیادی می تواند از ماشینتان محافظت کند. دلایل زیادی برای خرید سایبان خودرو وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

محافظت از خودرو در برابر آفتاب و باران

تابش آفتاب مخصوصا در روزهای گرم تابستان به ماشین باعث میشود تا هوای داخل آن به شدت گرم و نامطلوب باشد. قطعا برای شما هم تا بحال شرایطی بوجود آمده است که در روزهای گرم تابستان سوار ماشین شده و با گرمای بسیار بد داخل اتاق خودرو مواجه می شوید. این هوا و گرما برای سلامتی بسیار مضر بوده و تحمل آن نیز سخت و کلافه کننده است. سایبان پارکینگ خودرو در این شرایط می تواند چاره کار باشد.

با نصب سایبان خودرو در حیاط منزل یا ویلا براحتی و با کمترین هزینه می توان از بارش باران و یا تابش نور خورشید بر روی آن جلوگیری کنید. با این انتخاب همچنین می توانید خودرویی با ظاهر تمیز و زیبا داشته باشید.

مطالب پیشنهادی

سایبان برقی برای روزهای بارانی

سایبان برقی برای پارکینگ

سایبان ماشین

استفاده چند منظوره از سایبان ماشین

اگر کمی خلاقیت داشته باشید می توانید از سایبان ماشین استفاده های دیگری نیز داشته باشید. به عنوان مثال می توان آن را به گوشه ای دنج برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی تبدیل کنید. تصور کنید در حیاط منزل و ویلا بخواهید در یک روز بارانی و یا بعد ازظهر تابستانی کنار دوستان و خانواده لحظاتی را در فضای باز سپری کنید. کافیست از سایبان پارکینگ خودرو که در آن لحظه بدون ماشین است، استفاده بهتری داشته باشید.

البته لازم به ذکر است که در حیاط منزل و فضاهای کوچک، می توانید از سایبان پارکینگ تاشو استفاده کنید. این نوع سایبان تنها در صورت نیاز باز میشود و مورد استفاده قرار میگیرد. در سایر مواقع کاملا جمع شده و فضایی را اشغال نخواهد کرد.

قیمت سایبان خودرو چقدر است؟

بعد از اینکه مزایا و دلایل خرید سایبان پارکینگ خودرو را متوجه شدیم، ممکن است این سوال در ذهنمان بوجود آید که چقدر باید هزینه کنیم؟ به عبارت دیگر، قیمت خرید سایبان پارکینگ چقدر است؟ چطور ارزان یا گران بودن و واقعی بودن قیمت را در حین انتخاب و خرید متوجه شویم؟

برای پاسخ دادن به این سوال لازم است بدانید که به طور قطع و دقیق نمی توان گفت که قیمت و هزینه خرید سایبان ماشین چقدر است. چون مانند سایر اقلام و وسایل و تجهیزات مورد نیاز در زندگی، قیمت سایبان نیز به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

جنس سایبان خودرو

در ساخت سایبان پارکینگ خودرو جنس و متریال به کار رفته در بخش های مختلف آن از تنوع بالایی برخوردار می باشد. به عنوان مثال ممکن است بخواهید سقف سایبان فلزی باشد یا پارچه ای که از نظر قیمت تفاوت زیادی با هم دارند. کیفیت پارچه به کار رفته در سقف سایبان نه تنها بر قیمت نهایی آن اثر گذار است، بلکه در طول عمر آن نیز موثر است.

علاوه بر جنس سقف و پارچه یا ورق فلز به کار رفته در آن، جنس اسکلت سایبان نیز متفاوت می باشد. به طوریکه در ساخت برخی از آنها از آلومینیوم استفاده میشود و در برخی دیگر سایر فلزات به کار می رود. میزان ضخامت فلز و استحکام آنها همگی بر قیمت سایبان پارکینگ تاشو و سایر مدل ها تاثیر می گذارد.

مطالب پربازدید

سقف متحرک با قیمت ارزان

سایبان خودرو

ابعاد سایبان

ابعاد به کار رفته برای ساخت سایبان پارکینگ با توجه به ظرفیت آنها و تعداد خودروهایی که قرار است در زیر آن قرار بگیرند محاسبه و تعیین می شود. در نتیجه، قیمتی که برای خرید پارکینگ تاشو منزل با ظرفیت یک یا دو خودرو باید پرداخت کنید، خیلی کمتر از پارکینگ های مخصوص ادارات و سازمان ها می باشد.

هر چه اندازه و ابعاد سایبان بیشتر باشد، به همان اندازه متریال بیشتری برای ساخت سقف و اسکلت آن باید در نظر گرفته شود. به همین خاطر است که قیمت آن با افزایش ظرفیت و ابعاد بیشتر خواهد شد.

قیمت تجهیزات به کار رفته در سایبان

در ساخت سایبان برقی و تاشو از موتور و سایر تجهیزات استفاده میشود. جنس و برند به کار رفته در این تجهیزات همگی می توانند در نرخ نهایی در نظر گرفته شوند.

قابلیت های جانبی سایبان

سایبان پارکینگ خودرو دارای مدل های مختلفی می باشد و هر یک قابلیت های خاصی دارند. به عنوان مثال ممکن است بخواهید پارکینگ تاشو باشد یا سقف آن قابلیت جمع شدن نباشد. علاوه براین، ممکن است سایبان هایی را انتخاب کنید که متحرک باشند و بتوانید در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید. تمام اینها بر خرید سایبان پارکینگ خودرو ارزان تاثیر می گذارند.

در برخی از مواقع ممکن است بخواهید سایبان خودرو کاملا سفارشی باشد. به عنوان مثال، برخی از افراد ممکن است بخواهند روی سقف و لبه های سایبان ال ای دی نصب کنند. یا پارچه ای با طرح و شکل خاصی را برای سقف آن در نظر داشته باشند. علاوه براین، ممکن است شکل کلی سایبان نیز کاملا سفارشی باشد. تمام این عوامل می توانند قیمت را افزایش یا کاهش دهند.

سایبان پارکینگ تاشو

شرکت تولید کننده سایبان

هزینه خرید فلز و پارچه برای سقف سایبان در شهرهای مختلف با هم متفاوت است. وجود واسطه ها از جمله دلایل برای افزایش قیمت این متریال ها می باشند. به همین خاطر قیمت ها در شرکت های مختلف تولید کننده و ساخت سایبان پارکینگ ماشین با هم فرق دارند.

یکی از بهترین راهکارها برای خرید سایبان ماشین ارزان، خرید مستقیم از تولید کننده می باشد. تولیدکننده ها همیشه قیمت های ارزان تری را برای محصولات خود ارائه می دهند. واسطه ها و هزینه های جانبی که در این زمینه وجود دارند همگی باعث میشوند تا قیمت ها تا حد زیادی افزایش پیدا کنند. در نتیجه، پیشنهاد می کنیم همیشه از تولید کننده و یا نماینده های آنها سایبان بخرید.

چطور هزینه ساخت سایبان پارکینگ را محاسبه کنیم؟

همان طور که تا این قسمت از مطلب اشاره کردیم، سایبان ها بر اساس فاکتورهای مختلف قیمت گذاری میشوند. در نتیجه محاسبه آنها کار سختی می باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای محاسبه قیمت و هزینه ساخت سایبان پارکینگ با سایبان متین تماس بگیرید. کارشناسان و افراد حرفه ای در زمینه ساخت سایبان پارکینگ خودرو ارزان در این تیم می توانند قیمت را با جزئیات کامل برایتان ارائه دهند.

با توجه به سابقه فعالیت این تیم، راهکارهایی برای کاهش بیشتر هزینه ها با توجه به میزان بودجه مورد نظرتان ارائه خواهد شد.

سفارش ساخت و خرید سایبان پارکینگ خودرو

یکی از اصول خرید سایبان ماشین ارزان، سفارش ساخت یا خرید به سازنده ها و شرکت های تولید کننده می باشد. در نتیجه می توانید بدون واسطه خرید ارزان و خوبی داشته باشید. تفاوتی ندارد که در کدام شهر و استان از کشورمان زندگی می کنید، کافیست با راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه تماس بگیرید و سفارش خود را ارائه دهید. سایبان متین، تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین سایبان پارکینگ خودرو و انواع پارکینگ تاشو می باشد. تنوع بسیار بالا در محصولات این گروه و همچنین کیفیت تضمین شده و قیمت های واقعی در طول سالها فعالیت و کسب رضایت مشتری به اثبات رسیده است. می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا اطلاعات تماس با تیم سایبان متین را دریافت نمایید.

Please select a menu in the block settings to the right