سقف جمع شو سقف جمع شونده

چرا سقف جمع شو انقدر مطرح شده است ؟

سقف جمع شو  کاملا اتوماتیک بوده و از ریموت برای باز و بسته کردن آن استفاده می شود. برای ساخت سقف جمع شو از چادرهای استفاده می شود که در مقابل باران و تابش مستقیم آفتاب مقاوم  باشند. استحکام سازه آلومینیومی و در عین حال سبکی سقف جمع شو غیر قابل باور است.

جنس سقف جمع شو

جنس سقف جمع شو را میتوان از هر نوع پارچه یا پلاستیک انتخاب کرد. تنوع رنگ در سقف برقی جمع شو بسیار زیاد میباشد.

امروزه با توجه به قوانین سختگیرانه ای که در مورد صدور مجوز ساخت و ساز از جانب شهرداری ها وجود دارد، استفاده از سقف برقی جمع شو آسانترین راه حل برای محافظت از محصولات دپو شده و انبارها با رعایت قوانین ساخت و ساز میباشد.

سقف جمع شو اتوماتیک کار میکند

چرا سقف جمع شو

موتور استفاده شده در سیستم سقف حمع شونده از نوع بکر اصل است و امکان نصب سنسور هوشمند باران، برف و یا آفتاب بر روی سیستم های مذکور وجود دارد؛ بدین صورت که با تنظیم سنسور، دیگر نیازی به دستور و حضور کاربر نمیباشد و در صورت شروع برف و باران بصورت کاملا اتوماتیک بسته میشود.

امروزه کارفرمایان و معماران از سقف های جمع شونده ، بعنوان کالایی لوکس استفاده مینمایند که علاوه بر سبک بودن اسکلت آلمینیومی و پارچه ، استفاده بهینه از فضا، زیبایی هر چه بیشتر در معماری ایرانی، هیچگونه منافاتی با مقررات شهرداری ندارد. در کاربری هایی مثل رستوران برای استفاده بهتر از فضاهای باز در تمام فصول سال این سیستم را با شیشه متحرک و نورپردازی سقفی ، بطور تلفیقی، استفاده میکنند.

برای ساخت  , نصب و خرید انواع سایبان برقی و سقف جمع شونده با سایبان متین تماس بگیرید.

کیفیت سقف جمع شونده به قیمتی که خریدار حاضر به پرداخت آن است متفاوت است. برای مشاوره نیز کارشناسان ما آماده همکاری با شما هستند.