نصب سایبان مغازه و مزایای آن

نصب سایبان مغازه و مزایای آن، برای بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها مورد توجه است. نصب این وسیله به دلایل زیادی انجام میشود که یکی از مهمترین آنها، محافظت از ویترین و ایجاد سایه روی ان است. شما با این کار میتوانید از نمایشگرها و ویترین در برابر آفتاب محافظت کنید و مانع از پوسیدگی و رنگ پریدگی محصولات داخل آن شوید.

همچنین سایبان میتواند محل خوبی را برای استراحت و پذیرایی از مشتریان فراهم کند. استفاده از سایبان با بازوهای برقی و پوشش مناسب علاوه بر این موارد موجب زیبا تر شدن محل مغازه شما خواهد شد.

سایبان مغازه امروزی، مدرن تر و متفاوت تر از سایبان های قدیمی مورد استفاده در دنیا می باشد. سایبان های قدمی ثابت بودند و برای باز و بست کردن آنها نیاز به اهرم بود. میل لنگ باید با نیروی زیادی چرخانده میشد تا می شد سایه را روی ویترین مغازه داشت.

اما سایبان های امروزی با به کارگیری موتور برقی، کاربردی تر و بهتر از انواع قدیمی سایبان ها عمل میکنند. شما میتوانید به وسیله ریموت و به آسانی از راه دور سایبان را حرکت دهید یا تنظیم کنید.

عملکرد پیشرفته سایبان به شما اجازه میدهد تا نور و سایه دلخواه را در مغازه داشته باشید. این ویژگی موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و زمان نیز خواهد شد. با نصب سایبان مغازه میتوانید خنکی و گرمای هوا را بهتر کنترل کنید.

با انتخاب پوشش مناسب برای سایبان های برقی انرژی کمتر مصرف میشود و هزینه شما برای این مورد کاهش می یابد. با مجموع این مزایا و عملکرد مدرن و آسان سایبان ها، بهتر است به فکر تهیه و نصب این وسیله برای مغازه خود باشید.

نصب سایبان مغازه و مزایای آن - سایبان مغازه - سایبان برقی

امکانات سایبان مغازه چیست؟

شما میتوانید علاوه بر سایه با نصب سایبان مغازه و مزایای آن برای محل کسب خود جذب مشتری کنید. این کار به راحتی و با چاپ نام و نشان تجاری شما روی چادر سایبان امکان پذیر است. پس محل مغازه شما در میان انواع مغازه ها و فروشگاه های همسایه بهتر شناخته خواهد شد.

هزینه تبلیغ روی چادر سایبان پایین است و شما را از نصب تابلو و بنر تبلیغاتی راحت میکند. پس میتوانید با یک هزینه پایین، یک تبلیغ بادوام و مناسب برای مغازه خود داشته باشید. علاوه بر این میتوانید محصولات و برند خود را به مشتریان معرفی کنید.

سایبان مغازه همچنین پوشش خوبی را برای فضای باز ایجاد میکند. به ویژه برای مغازهای کوچک که نیاز به محلی برای پذیرایی از مهمان ها در پیاده رو یا حیاط دارند، نصب سایبان های برقی راه حل مناسبی است.

شما میتوانید با توجه به ابعاد و اندازه پیشخوان و پیاده رو یا محل پذیرایی در حیاط، سایبان مورد نیاز خود را سفارش دهید. تجربه نشان داده است این کار مشتریان را راضی میکند و محل خوبی برای استراحت و سرو غذا خواهد بود.

اما استفاده از سایبان ها تنها محدود به روزهای گرم و افتابی نیست. شما میتوانید در زمستان نیز هوای معتدل را در زیر سایبان داشته باشید. زیرا برای انواع سایبان برقی امکان نصب هیتر وجود دارد تا فضای زیر سایبان را به محل خوبی برای پذیرایی تبدیل نماید. با این کار یک محل دائمی برای پذیرایی از مهمان ها در تمام فصول خواهید داشت.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر:

سایبان برقی و امکانات آن
سایبان پارکینگ و کاربرد های آن
سایبان مغازه با کارکرد مدرن و آسان

نصب سایبان مغازه و مزایای آن - سایبان مغازه

نکات مهم درباره سایبان مغازه 

در مورد سایبان های برقی باید به نکات و موارد مهمی توجه کرد. این نکات هم در زمان سفارش و خرید و هم در زمان استفاده از سایبان ها باید مورد توجه باشد. یکی از این موارد انتخاب نوع پوشش سایبان و جنس چادر ان است.

این انتخاب باید بر اساس آب و هوای محل سکونت شما انجام گیرد. زیرا برخی از انواع چادر سایبان دوام خوبی در برابر تغییرات جوی ندارد و ممکن است به زودی خراب یا پوسیده شوند. به طور مثال پوشش پنبه ای برای آب و هوای مرطوب مناسب نیست. زیرا نم و آب باران را به خود جذب میکند.

همچنین بهتر است برای سایبان مغازه خود اقدام به نصب سنسور نمائید. نصب سنسورها به محافظت بیشتر از سایبان ها کمک میکنند. به ویژه سنسور باد نسبت به بادهای شدید حساس است و در این شرایط سایبان به صورت خودکار بسته خواهد شد.

بهتر است برای دوام بیشتر سایبان ها در فواصل زمانی معین اقدام به تمیز کردن آنها نمائید. این کار با یک برس نرم و آب و کف امکان پذیر است. با شست و شوی سایبان و تمیز کردن آن به دوام و ماندگاری آن کمک زیادی خواهید کرد.

ماندن گرد و خاک روی چادر سایبان باعث میشود به مرور چوسیده شده و از بین برود. پس بهتر است این مسئله را جدی بگیرید. در زمان های بسته بودن مغازه نیز میتوانید سایبان را ببندید. نصب سایبان مغازه و مزایای آن این است که در زمان بسته بودن فضای زیادی را از شما نمیگیرد و اضلا منظره بدی ایجاد نمیکند.

نصب سایبان مغازه و مزایای آن - سایبان مغازه - سایبان متین
خرید سایبان مغازه 

برای اطمینان از دوام و ماندگاری محصول باید آنرا از تولید کننده معتبر خریداری کنید. شرکت سایبان متین با سابقه در زمینه تولید انواع سایبان آماده است تا بهترین مدل و باکیفیت ترین نوع این محصول را به شما ارائه دهد.

اگر برای محل مغازه یا فروشگاه خود به فکر تهیه سایبان مغازه هستید، برای خرید و ثبت سفارش میتوانید با نمایندگی های ما در تماس باشید. همکاران ما اماده مشاوره و تولید این محصول برای شما هستند. برای اطلاع از قیمت ها و شرایط نمایندگی میتوانید از طریق لینک های موجود با ما در ارتباط باشید.