اخبار سایبان سایبان اتوماتیک سایبان برقی

نکات مهم درباره ساخت سایبان برقی

یکی از نکات مهم درباره ساخت سایبان برقی باید دقت شود این است که از قطعات اورجینال و موتور برقی مناسب استفاده کنید . هرچه قطعات مورد استفاده از نظر جنس  و کیفیت بالا باشد طول عمر سایبان برقی بالا میرود.

موتور توبلار نوع های مختلفی دارد که بنابر نیاز مشتری و شرایط جوی آن محیط باید سنجیده شود تا بهترین موتور سایبان برقی با کاربرد بالا در نظر گرفته شود. همچنین به نوع پارچه ی به کار رفته هم باید دقت کنید.

بعد از پارچه به اسکلت سایبان میرسیم باید طوری در نظر گرفته شود که در صورت بارش باران و یا تابش مستقیم آفتاب دچار رنگ پریدگی و زنگ زدگی نشود ظاهر سایبان بهم نریزد پس دقت کنید که چه نوع اسکلتی را در نظر میگیرید.

البته باید توجه کنیم همه ی این موارد به شرایط جوی محیط محل نصب بستگی دارد که بعد از بررسی محیط یک پارچه سایبان مناسب در نظر بگیرید، هم طول عمر بالا داشته باشد هم ظاهر زیبا که بستگی به سلیقه ی مشتری دارد.

مطالب مرتبط :

سایبان چتری دفتر واردات موبایل

سوالات متدوال در درباره خرید و نصب سایبان

سایبان چتری دفتر خدمات ارتباطی

نصب سایبان برقی - سایبان متین02122361050

بهتر است از با کیفیت ترین قطعات برای ساخت سایبان برقی استفاده بکنیم چون استفاده روزمره دارد نباید با هیچ مشکلی مواجه شود هرچقدر در استفاده از قطعات حساسیت به خرج داد میتوان بهترین سایبان برقی را به مشتریان ارائه کرد.

شرکت سایبان متین با در نظر گرفتن بهترین قطعات توانسته سایبان برقی مناسبی را به خدمت شما عزیزان ارائه نماید.

تنظیم شیب سایبان چگونه انجام می شود؟

سایبان نسبت به زمین باید مقداری زاویه داشته باشد تا به درستی بتوانید عملکردش را انجام دهد. به منظور این کار قطعه ای روی سایبان گذاشته شده است که برای تنظیم شیب مورد استفاده قرار میگیرد و فقط کافیست پیچ تنظیم شیب را کمی باز کنید و سپس جای آن را تغییر دهید و روی شیار بعدی قرار دهید تا شیب سایبان برقی به راحتی تنظیم شود.

مطالب مرتبط :

سایبان چتری دفتر فروش و نصب تجهیزات مخابراتی

 

سایبان برقی - تنظیم شیب سایبان

خلاص کن دستی سایبان برقی چیست؟

خلاص کن دستی این قابلیت را دارد که میتوانید آن را به صورت دستی هم در بیاورید، باید از طرف قطعه ی موتور نصب شود تا عملکرد دستی داشته باشد و از طریق دسته هندل هایی که بر باز و بسته کردن سایبان های دستی استفاده می شود آن را باز و بسته کنیم. موتور توبولار هم قابلیت قابلیت خلاص کردن دستی توسط هندل را دارند.

سایبان برقی - خلاص کن دستی سایبان
خرید و نصب سایبان برقی برای خانه 

اگر برای محل زندگی خود به دنبال یک سایبان برقی مناسب و مقاوم هستید، با ما تماس بگیرید. شرکت سایبان متین اولین تولید کننده انواع سایبان در ایران، میتواند محصول مناسب با سلیقه و نیاز شما را فراهم نماید. ما با سالها تجربه در زمینه ساخت و فروش سایبان مغازه، سایبان پارکینگ، سقف متحرک و … آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان هستیم.برای ارتباط با ما و ثبت سفارش از طریق لینک زیر اقدام کنید. اگر ساکن شهرستان هستید برای اطلاع از شرایط نمایندگی شهر خود با ما تماس بگیرید.