اخبار سایبان برقی

نصب سایبان برقی

نصب سایبان برقی نیازمند دقت و مهارت است .در صورت عدم توجه به نکات لازم برای نصب سایبان برقی ممکن است به کالا آسیب برسد و سرمایه شما از دست برود. برای اینکه آگاهی از نصب سایبان برقی پیدا کنیم لازم است که مطلب را دنبال کنید و با ما همراه باشید.

مطلب بیشتر : سایبان برقی برای پارکینگ 

مراحل نصب سایبان برقی چیست ؟

مرحله اول : کلیه لوازم و ابزار مورد نیاز برای نصب سایبان برقی را به همراه قطعات غیر مونتاژ شده سایبان برقی را با امنیت و سلامت کامل به محل نصب منتقل خواهند کرد.

مرحله دوم : به نصب قطعات سایبان برقی به ترتیب موجود در نقشه پرداخته و مراحل نصب سایبان برقی را با دقت بالا به پیش می برند.

مرحله سوم : پس از نصب سایبان برقی  به تنظیم زاویه و شیب سایبان برقی با توجه به محاسبات نرم افزاری دقیق با استفاده از پیچ تنظیم شیب سایبان برقی می پردازند.

مرحله چهارم : پس از اتمام مراحل نصب سایبان برقی نوبت به مرحله تست سایبان برقی از کلیه جنبه ها می رسد که این کار با دقت کامل توسط تکنسین با تجربه انجام می شود.

بعد از اتمام مراحل ریموت را به دست مشتری عزیز می دهیم تا نحوه ی کار با آن را یاد بگیرد البته کسانی که پارکینگ منزل آن ها ریموتی باید به راحتی میتواند با ریموت سایبان برقی هم کار کند ، پس از این مرحله هزینه ها را کنار مشتری محاسبه می کنیم و پس از رضایت کامل مشتری هزینه دریافت می شود.

مطلب پر بازدید : اجرای سایبان برقی تک محوره 

نصب سایبان برقی

دلایل نصب سایبان برقی چیست ؟

همه ی کسانی که به فکر نصب سایبان برقی هستند دلایلی مثل : جلوگیری از تابش آفتاب ، زیباتر شدن محیط مورد نظر ، تغییر در ظاهر محل مورد نظر ، تبلیغ کسب و کار و ..

تمام این دلایل به نظر منطقی می آیند که به فکر نصب سایبان برقی باشید ، سایبان برقی کاربردهای بسیار زیادی دارد که نصب آن میتواند تاثیر به سزایی در محل مورد نظر شما بگذارد ، با نصب سایبان برقی برای بالکن ، یا ساخت پارکینگ متحرک برای خودرو با نصب سایبان پارکینگ میتواند گزینه هایی باشد که به شما کمک زیادی بکند.

نصب سایبان برقی جذاب ایده ی بسیار مناسبی است که شما بتوانید محیط مورد نظرتان یک تغییر و تحول اساسی بدهید و بتوانید برای گذراندن اوقات فراغت و برگزاری مهمانی کنار عزیزانتان یک محیط ناب و جذاب داشته باشید.

داشتن یک شب شاعرانه زیر سایه ی سایبان برقی میتواند یک ایده ی بسیار مناسبی باشد که بتوانید آن شب را به یاد ماندنی کنید خاطرات فراموش نشدنی زیر سایبان برقی رقم بزنید .

اگر دقت کرده باشید در متن بالا به شب شاعرانه اشاره کردم شاید با خودتان بگویید مگر ممکن است در آن بالکن تاریک شب شاعرانه هم داشت؟

باید بگویم که بله میشود ، برای اینکه بفهمید چگونه مطلب را دنبال کنید.

مطلب پیشنهادی : سایبان برقی بارانگیر

نصب سایبان برقی-سایبان متین 02122361050

نصب سایبان برقی با آپشن های متفاوت 

شما با نصب سایبان برقی میتوانید آپشن های متفاوتی از جمله :

1-مه پاش

2-ال ای دی

3-نور پردازی

4-هیتر گرمایشی

5-سنسور باد

تمام این سنسور های روی سایبان برقی به راحتی قابل نصب هستند که میتوانید به شرکت مورد نظرتان هر کدام که احتیاج داشتید بگویید تا آنها برای شما نصب کنند.

در متن بالا به شما گفتیم که شب شاعرانه تدارک ببینید ، با نصب ال ای دی های رنگی میتوانید این شب شاعرانه را بدون اینکه نگران تاریکی باشید برگزار کنید و شام عاشقانه تان را میل کنید.

حتی میتوانید مهمانی هایی که برگزار می کنید حتی اگر شب هم باشد زیر روشنایی سایبان برقی به راحتی اوقاتتان را بگذرانید و هیچ نگران تاریکی شب نباشید اوقات شاد خود را بگذرانید.

سایبان ها انواع مختلفی دارند اما سایبان برقی استفاده را برای شما بسیار راحت می کند چرا که به راحتی باز و بسته می شوند. می توانید از این نوع سایبان ها در طول تابستان استفاده کنید و در زمستان آن را جمع کنید. البته هر زمان که نیاز نداشتید می توانید آن را ببندید.

سایبان برقی در رنگ ها، طرح ها و همچنین مدل های مختلفی ساخته و به فروش می رسند. همانطور که می دانید این مجموعه دارای سایبان مغازه و سایر انواع سایبان با کیفیت بسیار بالا می باشد.

سایبان برقی موتوری دارد که این امکان را برای شما فراهم می کند تا با لمس یک دکمه آن را جمع و یا باز کنید. بیشتر سایبان ها دارای ریموت کنترل هستند تا هر زمان که نیاز بود خیلی راحت از سایبان برقی استفاده کنند.

نصب سایبان برقی-سایبان متین

نصب سایبان برقی اصولی را به ما بسپارید ! 

برای نصب سایبان برقی به صورت حرفه ای و اصولی میتوانید با تیم حرفه ای سایبان متین در ارتباط باشید ، سایبان متین با کارکنان حرفه ای که دارد به راحتی سایبان برقی مورد نظرتان را نصب و راه اندازی میکند بدون اینکه مشکلی برای آن ایجاد شود.

گروه سایبان متین ا سالها تجربه در زمینه تولید و پخش سایبان برقی و همچنین در اختیار داشتن نصاب های ماهر آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان است .

سایبان برقی باید به صورت اصولی نصب شود تا وقتی که یک باد سنگین می وزد مشکلی از جمله افتادگی سایبان یا در آمدن رویه ی آن پیش نیاید.

برای سفارش سایبان برقی و نصب آن میتوانید در هر جای ایران که باشید با نماینده های فعال شهر خود در ارتباط باشید.