اخبار سایبان پارکینگ

مسقف کردن ماشین با سایبان پارکینگ متین

سایبان پارکینگ ورق های U-

با مسقف کردن ماشین با سایبان پارکینگ متین دیگر نگران آسیب های خودرو بر اثر پارک طولانی مدت زیر اشعه های مستقیم آفتاب نداشته باشید !

سایبان پارکینگ متین برای مسقف کردن خودرو های شما نقشه هایی دارد !

با وجود یک سایبان پارکینگ به راحتی از آسیب های عوامل خارجی روی خودرو راحت می شوید.

ورق های U-PVC سایبان پارکینگ با استابلیزر آلمان دارای آنتی UV است که باعث افزایش مقاومت سایبان پارکینگ در برابر اشعه آفتاب می شود.

UV موجود در ورق و همچنین براق بودن این نوع پوشش سایبان پارکینگ موجب انعکاس کامل گرمای خورشید می شود که پس از نصب بر روی سازه ، بالای سطح پوشش سایبان پارکینگ بسیار گرم و این در حالیست که زیر سطح پوشش سایبان پارکینگ سایه کاملا خنکی دارد .

البته با کمی افزایش در قیمت سایبان پارکینگ این محصولات ارائه می گردند.
از دیگر خواص این نوع پوشش سایبان پارکینگ می توان به سایه روشن و خنک آن ، بیصدا بودن در مواقع بارندگی ، عدم نیاز به آب بندی سایبان پارکینگ ، عایق آن در برابر صوت و دما ، نصب سریع ، قوس پذیری ، وزن سبک و طراحی بسیار زیبای با قیمت سایبان پارکینگ مناسب اشاره نمود

خرید سایبان پارکینگ برای مسقف کردن ماشین

سایبان پارکینگ برای محافظت از خودرو شما در چهار فصل سال در حیاط منازل و ویلا ها و محوطه مجتمع های مسکونی ، اداری و تجاری و سازمانها در مدل های متنوع صورت می گیرد. مسقف کردن ماشین با سایبان پارکینگ متین یکی از بهترین راه های حفاظت از خود رو هاست.

برای خرید و سفارش سایبان پارکینگ از طریق راه های ارتباطی آخر سایت با ما تماس بگیرید.