اخبار سایبان برقی سایبان پارکینگ

لزوم نصب سایبان برقی برای پارکینگ چیست؟

استفاده از سایبان امروزه برای خیلی جاها مرسوم شده است. وظیفه سایبان ایجاد سایه است و اولین و مهمترین دلیل نصب آن نیز همین است. یکی از موارد خرید و نصب سایبان برقی، استفاده از آن برای پارکینگ هاست. سایبان برقی پارکینگ هم از خودروی شما در برابر آفتاب و باران محافظت میکند. هم میتواند نبود پارکینگ را برای شما جبران کند.

سایبان برقی پارکینگ یک فضای مفید برای پارک خودرو است. باز و بسته کردن سایبان هم به وسیله ریموت قابل انجام است. این مزیت سایبان برقی را نمیتوان دست کم گرفت که سایبان برقی نسبت به انواع سایبان متجرک برای حرکت دادن راحت تر سهولت ایجاد میکند.

برای نصب سایبان برقی در انتخاب طرح و رنگ  دست شما باز است تا متناسب با نما و سلیقه خودتان برای آن عمل کنید. میتوانید مناسب رنگ نمای منزل یا فضای حیاط خانه سایبان برقی را برای پارکینگ سفارش دهید.

به طور کلی سایبان یک سقف متحرک و جمع شونده است که علاوه بر زیبایی، راحتی را هم برای شما به همراه دارد. انتخاب سایبان مناسب میتواند زیبایی خاصی را به نمای منزل شما ببخشد. برای نصب سایبان برقی نگران نباشید، سایبان وزن سبکی دارد و ارتفاع آن معمولا تا 5 متر میرسد. همچنین بسیار مقاوم و محکم است و به راحتی دچار خوردگی، پوسیدگی یا زنگ زدگی نمیشود. برای جلوگیری از زنگ زدگی برای سایبان از رنگ مخصوص مقاوم کننده استفاده میشود.

سایبان برقی پارکینگ را میتوانید برای خانه، محل کار، فضای باز دانشگاه و … نصب و استفاده کنید. این نوع از سایبان مخصوص فضاهای باز مانند حیاط است تا خودروی شما از بارشهای جوی و فضولات پرندگان در امان باشد.

مطالب پر بازدید : اجرای سایبان پارکینگ با چه قیمتی؟

سایبان متحرک ویلا

اجرای پنج عدد سایبان برقی

سایبان برقی پارکینگ سایبان متین

سایبان برقی پارکینگ چگونه کار میکند؟

حرکت سایبان برقی پارکینگ به وسیله موتور انجام میگیرد. در حقیقت موتور یکی از اجزای اصلی سایبان است. سایبان همچنین دارای چادر و اسکلت نیز می باشد. هرکدام از این اجزا وظیفه خاص خود را دارند. سایبان به وسیله موتور قابل حرکت میشود. شما میتوانید با یک ریموت کنترل از راه دور به راحتی سایبان را باز و بسته کنید. همچنین برای شما امکان تنظیم زاویه سایبان پارکینگ نیز وجود دارد. موتور سایبان توبلار است که به آن موتورهای داخل لوله هم گفته میشود. کل سطح موتور به جز محفظه خلاص کن، داخل لوله سایبان قرار میگیرند. نصب سایبان برقی پارکینگ به شما این امکان را میدهد تا یک پارکینگ مدرن و مقاوم و زیبا داشته باشید.

موتور توبلار برای تمام سایبان های برقی قابل استفاده است. در موتور توبلار از تجهیزات مناسبی استفاده شده که باعث طول عمر موتور میشود. موتور توبلار بی صداست و قابلیت نصب در لوله های هشت ضلعی و معمولی را دارد. شما میتوانید در صورت قطع شدن جریان برق به صورت دستی سایبان را باز و بست نمایید.

مطالب پر بازدید : سقف جمع شونده با بهترین پارچه

سایبان برقی باغ تالار بهشت

نصب سایبان چتری در محل نگهبانی

سایبان برقی سایبان برقی برای پارکینگ سایبان متین

نصب سایبان برای امنیت اتومبیل 

چادر پارکینگ میتواند ساده باشد و تنها یک پوشش برای محل پارک خودرو استفاده شود. اگر پارچه چادر مقاوم نباشد، ممکن است نتواند در برابر فشار یا ضربه مقاومت کند. پوشش سایبان برقی علاوه بر طرح زیبا باید از کیفیت لازم برای محافظت از خودرو هم برخوردار باشد.

استفاده از سایبان برقی پارکینگ تا حد زیادی در امنیت خودرو موثر است. عوامل زیادی وجود دارند که میتوانند به خودروی شما آسیب بزنند. سایبان برقی از تابش آفتاب جلوگیری میکند و دمای داخل خودرو را تنظیم مینماید. دیگر حرارت و گرما نمیتواند به اتومیبل آسیب برساند.

صدماتی مانند بازشدن چسب و آب شدن مواد پلاستیکی داخل خودرو با نصب سایبان کمتر پیش می آید. همچنین مانع از امکان افزایش دما یا از بین رفتن قطعات داخل خودرو میشود.

با نصب سایبان امکان نفوذ آب باران و برف به داخل خودرو وجود ندارد. سایبان برقی ضدآب است و به هیچ وجه امکان نفوذ آب به زیر چادر وجود ندارد. به یاد داشته باشید نفوذ اب به داخل خودرو میتواند به موتور آسیب وارد نماید.

نصب سایبان برقی این مزیت را دارد که در زمان عدم استفاده از آن امکان جمع کردن و بستن سایبان وجود دارد. در این حالت سایبان فضای زیادی را اشغال نمیکند. همچنین امکان انتقال سایبان برای شما از مکانی به مکان دیگر وجود دارد.

سایبان های برقی بسته به فضای مورد استفاده شما میتوانند طراحی و ساخته شوند. سایبان مناسب و ایده آل برای فضای خانه، ویلا یا محل مورد نظر شما وجود دارد. برای بسیاری از مجتمع های مسکونی یا حتی تجاری فضایی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته نمیشود. یا بعضا پارکینگ ها مسقف نیستند. میتوان برای رفع این مشکل به نصب سایبان برقی اقدام کرد و محلی را برای پارک ماشین و موتور ایجاد نمود.

سایبان برقی سایبان برقی پارکینگ سایبان متین

سایبان برقی با کیفیت را از ما بخواهید! 

خرید و نصب سایبان برقی پارکینگ باید از فروشگاه معتبر انجام شود تا خیال شما از بایت کیفیت آن راحت باشد. چه بهتر از اینکه برای خرید شرکت سایبان متین را انتخاب نمایید. تیم ما مجرب و حرفه ای در زمینه تولید و ساخت انواع سایبان برقی، از جمله سایبان مغازه، سایبان پاسیو، سقف متحرک و … آماده پذیرش سفارش شما مشتریان عزیز می باشد. اگر ساکن شهرستان هستید برای خرید سایبان میتوانید با نمایندگی های ما در تمام کشور در تماس باشید. امکان تماس با سایبان متین از طریق لینک زیر برای شما وجود دارد.