>

قیمت سقف برقی

Thumbnail
سقف برقی سقف متحرک

قیمت سقف برقی چگونه محاسبه می شود؟

سقف برقی به طور کلی به دو دسته برقی و دستی تقسیم میشود .
سقف برقی دارای نیروی محرک بوده که این نیرو را موتور توبلار به کار رفته در این سازه ها تامین میکند . یعنی فقط با استفاده از ریموت باز و بسته میشوند. اما سقف های دستی برای تنظیم در زاویه دلخواه نیاز به نیروی دستی دارند. پس برقی بودن سقف قیمت آن ها متفاوت کرده و بالاتر میبرد.

تاثیر جنس پارچه

پارچه های سقف برقی از مهم ترین عواملی هستند که روی قیمت سقف برقی تاثیر دارند . نوع پارچه ها با هم فرق کرده و بر اساس کیفیت پارچه سقف ها قیمت پذیر می شوند.
سقف متحرک ها بنا بر کاربری آن ها پارچه های متفاوتی نیز مصرف میکنند. این پارچه ها اصلی ترین و مهم ترین عامل تفاوت در  قیمت سقف برقی میباشد.

نوع اسکلت

نوع اسکلت سقف برقی میتواند به نوع چوبی ، فلزی ، آلمینیومی و … تقسیم گردد. این سازه ها نیز در تعیین قیمت نقش بزرگی دارند.
اگر نیاز به سقف برقی دارید کافیست از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.
شما میتوانید با تماس با مشاوران سایبان برقی متین سوالات خود را در خصوص قیمت سقف برقی پرسیده و همچنین از این مشاوران مجرب سقف برقی ، یک مشاوره کامل در خصوص انواع و انتخاب بهترین نوع سقف متحرک بگیرید.

همچنین با عضو شدن در شبکه های اجتماعی سایبان برقی مثل تلگرام و اینستاگرام ، از تغییرات و مدل های آن آگاه شده و درست ترین تصمیم را در خصوص انتخاب سایبان برقی بگیرید.

و برای اطلاع از قیمت ها به روز سقف ها و سایبان ها با سایبان برقی متین در ارتباط باشید.

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments