اخبار چتر سایبان سایبان چتری

قیمت سایبان چتری

این روز ها به دلیل اینکه بیشتر کافه ها و رستوران ها از فضای باز برخوردار اند ، همیشه به دنبال قیمت سایبان چتری هستند تا آن را با قیمت مناسبی تهیه کنند.

همانطور که میدانید چتر سایبان به عنوان بهترین آپشن برای پوشش فضای باز محسوب می شود هرچقدر هم که فضای باز کافه ی شما بزرگ باشد به راحتی با سایبان چتری پوشش داده می شود.

با خرید این مدل سایبان هیچ ضرری نمی کنید بلکه برای شما منفعت بزرگی خواهد داشت چراکه میتوانید به راحتی آن را باز و بسته کنید و هر وقت که احتیاج نداشتید به طور کل آن را ببندید و بسته بندی کنید این مورد در زمان هایی مناسب است که میخواهید در یک مکان دیگر مشغول به کار شوید بدون دردسر آن را بسته بندی کنید و در محل جدید آن را باز کنید.

در ادامه شما را با قیمت سایبان چتری و دیگر ویژگی های این سایبان پر کاربرد آشنا میکنیم. حتما همراه ما باشید.

چه عواملی که در تعیین قیمت سایبان چتری موثر است ؟

قیمت سایبان چتری بر اساس مواد بکار برده شده در ساخت سایبان چتری تعیین می شود. مواردی که در ساخت چتر سایبان به کار می رود شامل موارد زیر است :

جنس سازه ی سایبان چتری : 

عموما سایبان چتری به دو نوع تقسیم می شود : پایه کنار ، پایه وسط.

جنس این پایه ها می تواند از نوع فولاد ، آلومینیوم و چوب باشد که بستگی به نوع آب و هوای منطقه ای است که مغازه یا منزل شما در آن جا قرار گرفته است کارشناسان ما برای شناسایی نوع پایه ی سایبان چتری شما به محل آمده و تمام این موارد را مورد بررسی قرار می دهند سپس تصمیم می گیرند چه نوع پایه ای برای سایبان شما مناسب است.

مطالب پیشنهادی : 

علت خرید سایبان چتری

دلیل استفاده از سایبان چتری

نوع پوشش چتر سایبان

پوششی که برای چتر سایبان در نظر گرفته می شود میتواند در تعیین قیمت سایبان چتری تاثیر بسزایی بگذارد و برای انتخاب روکش سایبان مثل پایه ی آن ، آب و هوا تاثیر زیادی میگذارد.

بهتر است انتخاب روکش سایبان چتری را به ما بسپارید تا بهترین پارچه را برای شما در نظر بگیریم تا مشکلی در حین استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی نداشته باشید.

سایبان چتری به عنوان همراه همیشگی شما توانایی محافظت و ایجاد سایه در نواحی بزرگ و کوچک را خواهد داشت و از چیدن چند چتر سایبان کنار یکدیگر میتوانید سایه ای مناسب را در نواحی بزرگتر ایجاد کنید.

پارچه هایی برای سایبان چتری مورد استفاده قرار می گیرد به طور کلی شامل موارد زیر می شود :

👈 پارچه برزنت

👈 پارچه پی وی سی

👈 پارچه های سازه کششی

تمام موارد بالا در تعیین قیمت این مدل سایبان پر کاربرد تاثیر گذار است.

قیمت سایبان چتری - چتر سایبان
چرا سایبان چتری محبوب است؟

از اولین دلیل محبوبیت میتوان به تنوع مدل ها و طرح های مختلفی که تولید میشود ، اشاره کرد و اینکه مشتری می تواند بدون هیچ محدودیتی هر طرحی که خواست را انتخاب کند حتی خودش هم ایده های خلاقانه را برای ساخت چتر سایبان خود بدهد.

همچنین کاربرد های سایبان چتری از دومین دلایل محبوبیتش می باشد که از موارد استفاده آن شامل :

✅ مورد استفاده در ویلاها و کنار استخرها
✅ مورد استفاده پاسیو و بالکن منازل
✅ مورد استفاده در فضاهای نمایشگاهی
✅ مورد استفاده در فضاهای تجاری ،کافی شاپ ها و رستورانها
✅ مورد استفاده در مراکز توریستی و فرهنگی ،تفریحی و هتل ها

راجع به ویژگی های سایبان چتری میدانید؟

ابعاد مختلف سایبان چتری باعث شده که جاگیری کمتری داشته باشد و در عین حال با تغییر زاویه ی تابش خورشید به راحتی بتواند سایه ای مناسب را ایجاد کند.

پایه های محکم چتر سایبان هم باعث استحکام و تعادل این سایبان شده است و هرچقدر هم وزش باد زیاد باشد هیچ اتفاقی نمی افتد.

به طور خالصه می توان گفت که سایبان چتری دارای جنس محکمی است که برابر تابش آفتاب ، بارش باران و برف مقاومت بالایی از خودش نشان می دهد و اینکه در تمام چهار فصل سال میتوانید استفاده کنید.

همچنین هیچ کدام از آسیب های محیطی باعث پارگی و چروک شدن روکش سایبان نمی شود پس با خیال راحت در هر شرایطی از سایبان چتری خود استفاده کنید.

سایبان چتری در عین کارایی بالایی که دارد از قیمت مناسبی هم برخوردار است که میتوان از ویژگی های بسیار اساسی آن ذکر کرد.

پیشنهاد مطالعه : 

دلایل انتخاب سایبان چتری

سایبان برقی و انواع آن

قیمت سایبان چتری - سایبان متین

نصب چتر سایبان و تکمیل اوقات فراغت

از کاربردهای سایبان چتری ذکر کردیم که در ویلا ، کنار استخر ، در حیاط منزلتان می توانید استفاده کنید همیشه لازم نیست داخل ویلا اوقاتتان را بگذرانید چون برای گذراندن اوقات فراغت در هوای آزاد به ویلا رفته اید.

اما حق دارید که ساعاتی را در ویلایتان بگذرانید چراکه آفتاب اجازه ی گذراندن اوقات فراغت را به شما نمی دهد و صلاح میبینید که در خانه بمانید تا آفتاب به طور کامل برود ولی راهی هم هست که باز هم با تابش آفتاب بتوانید در هوای ازاد اوقاتتان را بگذرانید.

نصب سایبان چتری میتواند سایه ای مطمئن را برای شما ایجاد کند تا بتوانید بهترین اوقات را در کنار خانواده داشته باشید.

همین حالا سایبان چتری را سفارش دهید!

حالا که با موارد تعیین کننده قیمت سایبان چتری آشنا شدید لازم است هرچه سریعتر برای سفارش چتر سایبان اقدام کنید تا بتوانید اوقات را در کنار خانواده با شادی و به دور از هرگونه عوال طبیعی بگذرانید.

در هرجایی که خواستید سایبان چتری را نصب کنید و به راحتی آن را جا به جا کنید برای سفارش چتر سایبان با قیمت مناسب و کیفیت بالا میتوانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت سایبان متین با در نظر گرفتن نیاز شما مشتریان عزیز بهترین ها را به شما عرضه می کند تا بتوانید تا سالیان سال از سایبان خود استفاده کنید.

فرقی هم نمی کند در کدام شهر ایران زندگی میکنید ما در تمام شهر های ایران نمایندگانی داریم که به شما عزیزان خدمات عرضه می کند کافیست با ما برای سفارش هر مدل سایبان چتری در ارتباط باشید.