اخبار سقف متحرک

سقف متحرک با قیمت ارزان

سقف متحرک به عنوان یکی از تجهیزاتی است که میتوانید برای رستوران ها و هتل های سرباز استفاده نمایید و از نمای زیر آن که در ادامه توضیح خواهم داد که چه کارهایی میتوانید انجام دهید لذت ببرید و هم از سایه ی زیر آن بهره مند شوید.

چگونه سقف متحرک خود را زیباتر کنیم؟

سقف متحرک خود را میتوانید با نصب چراغ های ال ای دی ، نور پردازی های متفاوت ، و همچین با پارچه ای که زیر آن میتوانی طرحی که دوست دارید به چاپ برسانید و زیباتر کنید تا یک منظره ی زیبایی جلوه کند مثلا میتوانید زیر سقف متحرک خود عکس یک آسمان زیبا و آبی را به چاپ برسانید و با نصب چراغ های ال ای دی آبی آن را زیباتر کنید. یک فضای زیبا برای زیر آن درست کنید تا هر بار که به آن خیره میشوید از سلیقه و انتخاب خود خوشنود شوید نه ناراحت و دل چرکین.

در فصل زمستان هم میتوانید زیر سقف متحرک بنشینید و از فضای روبروی خود با نوشیندن یک چای یا قهوه داغ از بارش باران لذت ببرید.

سقف متحرک از جمله سازه هایی است که میتوانید در هر مکانی از آن استفاده نمایید ، سقف متحرک ، سقف برقی ، سقف جمع شو ، سقف جمع شونده عملکردشان مشابه سقف متحرک است .

برای سفارش سقف متحرک با قیمت ارزان و کیفیتی مرغوب میتوانید با سایبان متین در ارتباط باشید تا بهترین سقف متحرک را از نظر زیبایی و کارایی داشته باشید.

برای مشاهده ی پروژه های کار شده توسط سایبان متین میتوانید به بخش پروژه ها مراجعه کنید تا نمونه کارهای جذاب این گروه حرفه ای را مشاهده نمایید.

“با سقف متحرک مطمئن طعم خوش لحظه های را بچشید”

جهت سفارش سقف متحرک با قیمت ارزان میتوانید با راه های ارتباطی سایبان برقی متین در تماس باشید :

☎️ 50 10 36 22 021

☎️ 51 10 36 22 021

☎️ 52 10 36 22 021

📲  32 77 100 0912

📠 39 17 35 22 021

مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب