>

سقف جمع شونده

سقف جمع شونده

سقف جمع شونده

سقف جمع شونده با تامین آسایش و راحتی تبدیل به یک وسیله ی پرطرفدار شده است ، برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب در سایزهای مختلفی طراحی و به بازار عرضه شده اند .

 از راه دور بوسیله ریموت باز و بسته میشود، برای جلوگیری از ورود گرد و غبار، برف و باران در منزل ، مغازه و … نصب میشود.

استخرهای روباز در فصول بهار و تابستان با استقبال زیادی مواجه می شوند. نصب سقف جمع شونده با رنگ ها و طرحهای متنوع برای این فضاها یک انتخاب خوب و کارآمد است و  فقط مختص فصول گرم و آفتابی نیست همچنین در فصول سرد زمستان و پاییز فرصت خوبی برای نشستن در بالکن و فضاهای باز است.

برای پوشاندن استخر در بعضی از ساعات و تمیز نگه داشتن آب استخر سقف جمع شونده  و سقف استخر کمک شایانی به شما میکند و ظاهری شکیل به فضا بخشیده و آن را چشم گیر تر میکنند.

لینک های مرتبط :

پروژه های سقف جمع شونده

سفارش ساخت سقف جمع شونده

سقف جمع شونده

سقف جمع شونده به دلیل برقی بودن آن جزو پر فروش ترین محصولات به حساب می آید زیرا با در دست داشتن یک ریموت میتوانید آن را به راحتی باز و بسته کنید و به هر اندازه ای که میخواهید باز نگه دارید بدون اینکه صدای ناهنجاری ناشی از باز و بسته شدن آزاری به شما برساند.

سقف جمع شونده
سقف جمع شونده

مزایای سقف جمع شونده

👈دارای قابلیت تنظیم تا شیب 90

👈مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی

👈مقاومت بالادر برابر عوامل طبیعی مانند برف و باران

👈زیبایی و قابلیت فرم پذیری

👈ایجاد فضای مناسب در منزل برای دورهمی های خود

👈کاهش مصرف انرژی

👈قابلیت نصب برای مکان های مختلف

بهترین متریال برای ساخت سقف جمع شونده چیست؟

همانطور که می دانید کشور ایران دارای تنوع آب و هوایی بسیار بالایی است به همین دلیل بهترین پیشنهاد ما استفاده از پارچه های پی وی سی است.مهمترین مزیت pvc این است که در مقابل دماهای مختلف مقاومت بالایی دارند.

همانطور که باید در مقابل شرایط جوی گوناگون نصب شود لازم است که مقاومت بالایی داشته باشد. برای اینکه بهترین پارچه از نظر جنس و کیفیت و ظاهر زیبا با توجه به سلیقه ی شخصی خود انتخاب کنید میتوانید با سایت دیکسون مراجعه کنید.

سقف جمع شونده مطمئن = سایبان برقی متین

Comments (2)

  • سقف برقی برای ویلا نصب کردین خیلی بادوام و خوبه الان چند ساله داریم خیلی راضی هستیم

  • ما برای کافه زدیم سقف جمع شونده خیلی بهتر شده فضاش ممنون از سایبان متین

Add Comments