اخبار سایبان چتری

سایبان کهنه تو عوض کن !

اینجا که پا گذاشتی متعلق به خودتونه ! یه شرکت درست حسابی و معتبر که اینجاس تا براتون سایبان هایی بسازه که تو ذهنتون وجود داره . ما هدفمون ایجاد حس ارامش و ساخت محی دنجی که بتونین با تکیه به سایه یه سایبان از فضای فضا لذت ببرین.

اگه نیاز به یه سایبان حرفه ای دارین ما اینجاییم تا کمکتون کنیم.

برای مشاهده  پروژه های اجرا شده توسط این مجموعه کلیک کنید.

مجموعه ما همه جور سایبانی تولید میکنه و سایبان های چتری یکی از محصولات ما هستن. اگه دوس دارین یه فضای شیک و ناب توی ویلا ، جلوی درب مغازه های فست فودی و بستنی فروشی و … ، حتی کافه ها و رستوران های سرباز بسازید به سراغ ما بیاین ! یه سایبان چتری خوشگل و خوشرنگ میتونه براتون کلی خوشحال کننده باشه !

ولی حرف اصلی ما چیز دیگه ایه . ما اومدیم تا بگیم اگه سایبان هایی که دارین دیگه چنگی به دلتون نمیزنه ، پوسیده شده و فضا رو زشت میکنه و حتی مشکلی برای سازه هاش پیش اومده باز  هم یه سری به ما بزنین! ما سایبان های کهنه شما رو تحویل میگیریم و یه سایبان نو و خوشگل بهتون میدیم.

اگه از باز و بسته کردن دستی سایبان قدیمی خسته شدی هم باز به ما یه سر بزن ما سایبان برقی هایی داریم که نیازی به باز و بسته کردن دستی ندارن . این سایبان برقی توسط یه ریموت کاملا جمع میشه و توی صرف وقت و انرژی شما صرفه جویی میکنه.

سایبان کهنه تو عوض کن ! و همین الان زنگ بزن!

اگر در خرید سایبان برقی دو دل هستید میتوانید با مشاوران مجرب و آزموده سایبان برقی متین در ارتباط باشید تا بهترین پیشنهادات را به شما بدهند. سایبان متین در تمام نقاط کشور ایران شعبه دارد که شما میتوانید جهت مشاهده نمایندگی ها به قسمت نمایندگی ها مراجعه کنید.

مطالب زیر را از دست ندهید:
سایبان برقی ارزان قیمت
سایبان چتری میخوای؟