>

سایبان چتری هشت ضلعی

Thumbnail

سایبان چتری هشت ضلعی

سایبان چتری به علت ظاهر مدرنی که دارد همیشه جذاب است. ظاهر شیک این سایبان همیشه مورد انتخاب خاص پسندان است. زیبایی و جذابیت به علاوه فواید یک سایبان واقعی چیزی است که میتوان از سایبان چتری انتظار داشت.

سایبان چتری آفتاب گیر بسیار مناسبی است که شما در جلوی مغازه ها و حتی در حیاط ویلاها مشاهده می کنید. سایبان چتری طرح ها و مدل های مختلفی دارد که شما میتوانید با توجه با در نظر گرفتن سلیقه ی خود مدل مناسبی را انتخاب کنید. باید گفت بعلت پیشرفت تکنولوژی امروز و نیاز فراوان به فضاهای سرپوشیده موقت، گونه های فراوانی از سایبان چتری تولید شده است. همچنین در ایران در فضاهای باز و نیمه باز مهم از لحاظ تاریخی ، تجاری، تفریحی، مذهبی و غیره سایبان چتری اجرا شده است.

برای چتر سایبان چتری امکان تنظیم زاویه و بسته شدن هم در نظر گرفته شده است. میتوانید در صورت عدم نیاز به سایبان آنرا ببندید. سایبان ها علاوه بر زیبایی بسیار پرکاربرد هستند و نیاز شما را دکوراسیون مدرن و خنکی فضا تامین میکنند. برای اکثر صاحبان کافه ها و رستوران ها نصب و استفاده از سایبان امکان بهر برداری از فضای سبز را هم فراهم میکند. این مسئله به ویژه در فصل گرم در کاهش مصرف انرژی تاثیر زیادی دارد.

اگر در زمستان هم بخواهید از فضای زیر سایبان استفاده کنید میتوانید هیتر نصب کنید. اما به هیچ عنوان نباید منقل یا آتش زیر سایبان روشن شود. پارچه سایبان چتری آسیب میبیند و هزینه نصب آنرا مجددا برای شما به دنبال دارد. بهتر است از هیتر ها یا بخاری برقی استفاده کنید تا فضای دل انگیز و مطبوعی را برای شما ایجاد نماید.

مطالب مرتبط :

سقف متحرک رستوران رستا (بام لند)

همه چیز درباره سایبان چتری

اجرای سایبان چتری توسط سایبان متین

سایبان متین سایبان چتری

سایبان چتری هشت ضلعی اجرا شده توسط سایبان متین

ویژگی های پروژه اجرا شده:

چتر پایه وسط
بدنه چوبی
هشت ضلعی
قطر۴ متر
محل اجرای پروژه : کاخ نیاوران

عکس ها از خود پروژه می باشد.

سایبان چتری هشت ضلعی سایبان متین

ابعاد و اندازه سایبان چتری

اگر فضای مورد استفاده شما بزرگ است میتوانید یک سایبان چتری با طراحی خاص داشته باشید. برای فضاهای بزرگ معمولا سایبان از نو طراحی میشود. سایبان های چتری تمام فضا را پوشش میدهند و در برابر طوفان و باد کاملا مقاوم هستند. با خیال راحت میتوانید به نصب سایبان چتری اقدام کنید. برای این کار میتوانید با سایبان متین در تماس باسید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

آلیاژ مورد استفاده برای ساخت پایه سایبان چتری از آهن است که با رنگ الکترو استاتیک پوشانده میشود. در اثر باران و آفتاب رنگ میله ها از بین نخواهد رفت. میتوانید مدت ها از سایبان استفاده کنید. جنس چادر سایبان چتری از برزنت است و در برابر کشش بسیار مقاوم است. خراب نمیشود و کمتر نیاز به تعمیر پیدا میکند.

برای برخی از انواع سایبان چتری امکان چاپ روی پارچه چادر هم وجود دارد. بدون محدودیت در رنگ میتوانید روی پارچه لوگو و نام کافه یا رستوران خودتان را چاپ کنید. معمولا بسیاری از کافه ها خواهان همسانی سایبان با دکوراسیون هستند. این تنوع برای شما در انتخاب طرح و رنگ سایبان وجود دارد. میتوانید بدون محدودیت رنگ را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط :

سایبان پارکینگ برقی

عوامل تاثیر گذار در قیمت سایبان برقی

سایبان چتری استیل

سایبان متین سایبان چتری 2

سفارش نصب سایبان چتری هشت ضلعی

اگر برای کافه یا رستوران خود به دنبال نصب سایبان چتری هستید با ما تماس بگیرید. شرکت سایبان متین پیشرو در تولید انواع سایبان پارکینگ، سایبان مغازه و سایبان پاسیو و … آماده پذیرش سفارشات شما مشتریان عزیز می باشد. نصب انواع سایبان برای فضای باز، منزل، داروخانه و … برای ما مقدور است فقط کافی است جهت مشاوره با همکاران ما از طریق لینک زیر اقدام نمایید. اگر ساکن شهرستان هستید میتوانید با نماینگی های ما در شهرستان در ارتباط باشید و سایبان خود را بخواهید. مشخصات نمایندگی سایبان متین در لینک زیر درج شده است.

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments