>

سایبان چتری شرکت خدمات شبکه

Thumbnail

سایبان چتری شرکت خدمات شبکه

ساختار سایبان چتری متفاوت است و بسته به نوع سلیقه مشتریان و فضای مورد استفاده متفاوت می باشد. سبک یا سنگین بودن سایبان چتری به آلیاژ مورد استفاده در آن بستگی دارد. سازه سایبان نیز میتواند ثبات یا متحرک باشد. سایبان چتری با سازه متحرک به راحتی قابل جابجایی و تغییر جهت و زاویه است.

برای شرکت خدمات شبکه سایبان بر اساس فضا و نیاز مشتری طراحی و ساخته شده است. اولین و بیشترین دلیل برای نصب سایبان همیشه ایجاد سایه و خنکی است. اما سایبان چتری علاوه بر همه اینها زیبایی خاصی را به فضا خواهد داد. زیرا طراحی چشم گیر و چتر مانند آن میتواند کاملا حال و هوای محل زندگی و کار شما را تغییر دهد.

سایبان چتری شما به صورت منحصربه فرد و تنها برای مجموعه کاری تان طراحی میشود. جنس چادر سایبان معمولا از سه نوع است. پارچه برزنتی، پارچه نخی و پارچه پی وی سی که هرکدام بسته به محیط و آب و هوای منطقه انتخاب خواهند شد. برا یپارچه برزنتی سایبان امکان چاپ تبلیغ یا لوگو نیز وجود خواهد داشت. پس میتوانید لوگوی سازمانی را با طرح و رنگ اداره خود روی سایبان هم داشته باشید.

برای چادر سایبان تنوع رنگی زیادی وجود دارد. پس در صورت تمایل سایبان چتری همرنگ و متناسب با نما و دکور قابل تهیه و ساخت خواهد بود. چاپ روی سایبان به آسانی مخدوش نمیشود و از بین نمیرود. طرح شما تا سالاها ماندگار است و میتوانید از آن استقاده کنید.

                                                                          برای استعلام قیمت سایبان برقی میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

سایبان چتری شرکت خدمات شبکه

ساختار سایبان چتری چگونه است؟

به طورکلی سایبان چتری دو ساختار پایه کنار و پایه وسط دارد.

سایبان پایه وسط بیشتر در رستوران ها و کافه ها استفاده میشود. زیرا پایه سایبان امکان قرار گیری در وسط میز را دارد. حتما این مدل از سایبان را در کافه های ساحلی و روف گاردن هم مشاهده کرده اید. بزرگترین مزیت این مدل از سایبان چتری این است که از خیس شدن و کثیف شدن میزها جلوگیری میکند. پس میتوانید با خیال آسوده مبلمان خود را در زیر سایبان قرار دهید. البته مبلمان باید متناسب با فضای باز باشد تا کمتر آسیب ببیند.

سایبان چتری پایه کنار بیشتر حالت تزئینی و لوکس دارد. از این جهت برای کنار استخر، روی تراس و حیاط ویلاها مناسب است. سایبان پایه کنار با مبلمان حصیری حتما جلوه زیبایی به فضا خواهد داد. برای زیر سایبان میتوانید فضای سبز هم در نظر بگیرید. گلها و گلدانهای زیر سایبان محفوظ میمانند.

جنس آلیاژ پایه سایبان از فولاد و آلومینویم است و با رنگ الکترواستاتیک کوره ای رنگ آمیزی شده است. به این ترتیب در اثر باران و برف سالم میماند و آسیب نخواهد دید. سایبان را میتوانید در تمام محل ها با فضای باز نصب کنید. ماندگاری و عمر سایبان چتری بالاست و اگر به طور مرتب آنرا تمیز کنید مدت زیادی برای شما کار خواهد کرد.

در صورت آسیب دیدگی برای چادر یا پایه سایبان چتری امکان تعمیر نیز وجود دارد. در این مورد با شرکت تولید کننده تماس بگیرید و از انها مشاوه بخواهید. سایبان چتری همیشه در معرض هوای آزاد است و ممکن است در موارد مختلفی آسیب ببیند.

مطالب مرتبط :

سایبان پارکینگ مسجد

سایبان چتری تالار پذیرایی

سایبان چتری تهیه غذا 

سایبان برقی سایبان متین سایبان چتری

سایبان چتری ثابت و  متحرک 

نوع محبوب سایبان چتری که سالهاست مورد استفاده قرار میگیرد سایبان چتری ثابت است. ساختار چترمانند و کلاسیک این سایبان از دیرباز در حیاط خانه ها استفاده میشده و امروز هم طرفداران خود را دارد. اما نوع دیگر این سایبان که در میان انواع سایبان متحرک مشهور است، سایبان چتری متحرک است.

برای سایبان چتری متحرک امکان جمع شوندگی وجود دارد. به این ترتیب در زمانهایی که به ان نیاز ندارید یا بارن و برف شدید است میتوانید به راحتی آنرا جمع کنید. مکانیزم کارکرد این سایبان به صورت رفت و برگشتی و هیدرولیکی است. پس باز و بست کردن آن اصلا دشوار نخواهد بود. سایبان چتری متحرک به وسیله موتور کار میکند و این مسئله استفاده از آنرا محبوب و آسان کرده است.

از انواع سایبان های محبوب برای فضای باز اداری همین سایبان چتری است. اگر میخواهید یک دکوراسیون مدرن داشته باشید سایبان چتری قابل حمل میتواند بهترین گزینه باشد. شما هر جا و هر زمان که بخواهبد میتوانید از این سایبان در حیاط و یا تراس استفاده کنید.

مطالب مرتبط :

سایبان پارکینگ موزه 

سایبان پارکینگ آثار باستانی 

سایبان چتری شرکت خدمات شبکه

سایبان چتری با کیفیت را از ما بخواهید!

اگر به دنبال یک سایبان مناسب برای محل کار یا منزل خود هستید با ما تماس بگیرید. شرکت سایبان متین با سالها سابقه در تولید انواع سایبان مغازه، سایبان پارکینگ و سقف متحرک و … اماده اجرای پروزه شما مشتریان عزیز می باشد. مشتریان شهرستان میتوانند برای اطلاع از شرایط نمایندگی شهر خود از طریق لینک زیر اقدام نمایند.

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments