>

سایبان چتری شرکت برنامه نویسی کامپیوتری

Thumbnail

سایبان چتری شرکت برنامه نویسی کامپیوتری

نصب سایبان چتری شرکت برنامه نویسی کامپیوتری برای کاربردی کردن فضای باز انجام گرفته است. امکان نصب این نوع سایبان برای اکثر فضاهای باز انجام میگیرد تا استفاده از آنها را کابردی نماید. برای داشتن محلی جهت پذیرش مشتریان یا استراحت میتوانید در خانه یا محل کار خود اقدام به نصب سایبان چتری نمایید.

انواع سایبان برای ایجاد خنکی نصب میشوند. اما در عین حال میتوانند امکانات دیگری هم ایجاد کنند. از جمله آن میتوان به نصب سایبان چتری اشاره کرد که زیبایی خاص خود را دارد. نصب چتر برای سایه انداختن از قدیم مرسوم بوده و بسیار پرطرفدار است. به ویژه برای تراس یا بالکن میتوان از این نوع سایبان استفاده کرد. سایبانهای چتری تنوع خوبی در رنگ و طرح دارند و زیبایی فضا را چند برابر میکنند. افزون بر این میتوانند روی چادر خود طرح و لوگوی شما را داشته باشند. اگر به دنبال یک تبلیغ آسان و ارازن برای حرفه خود هستید ما چاپ روی سایبان را به شما پیشنهاد میکنیم. برای چادر سایبان چتری امکان چاپ شعار تبلیغاتی بدون پرداخت عوارض به شهرداری وجود دارد.

تبلیغات روی سایبان میتواند برای شما برندسازی کند. همینطور میتوانید طرح مناسب با دکوراسیون مغازه تان را داشته باشید و از این فضای تازه لذت ببرید. برای مغازه ها و شرکت های کوچک، نصب این چتر زیبا در تراس یا حیاط و … میتواند محل استراحت خوبی باشد. در عین استفاده از هوای آزاد از آفتاب و باران هم در امان خواهید بود. میتوانید از طریق لینک زیر برای استعلام قیمت سایبان چتری مناسب محل کار و دفتر خود با ما تماس بگیرید.

انواع سایبان چتری مناسب محل کار شما 

برای سایبان چتری دو نوع مختلف وجود دارد؛ یکی سایبان چتری ثابت و دیگری سایبان چتری متحرک. هرکدام از این دو نوع سایبان ویژگی های خاص خود را دارد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

سایبان چتری ثابت :

مهمترین ویژگی سایبان چتری از نوع ثابت این است که امکان جابجایی را به شما میدهد. نیاز به نصب و تجهیزات خاصی ندارد و میتوانید بعد از خرید خودتان انرا نصب کنید. استفاده از این چتر تنها با گذاشتن پایه آن روی زمین انجام میشود. طرح و رنگ بسیار متنوعی برای سایبان چتری ثابت وجود دارد که سلیقه مشتریان را تامین میکند.

حتما از قدیم در ساحل و رستوران های ساحلی انواع این سایبان را دیده اید. با پایه های ظریف و چترهای رنگی، نصب سایبان چتری جلوه خاصی به منظره کنار دریا میدهد. اما امروزه پایه های سایبان از متریال متفاوت تولید میشود و مقاومت بیشتری دارد. پایه ها از چوب یا فلز است و مناسب با محیط و محل زندگی شما طراحی میشود.

سایبان چتری متحرک :

این نوع سایبان چتری را از این جهت متحرک می نامند که امکان حرکت دادن و تنظیم چتر با یک اهرم ممکن شده است. میتوانید برای تنظیم سایه زیر چتر اهرم را حرکت دهید. حرکت دادن اهرم آسان است و برای استفاده بهتر از این وسیله چنین مزیتی برای سایبان های چتریدر نظر گرفته شده است. سایبان چتری متحرک را میتوانید در دو فرم هشت ظلعی یا مربع داشته باشید. این طرح ها برای چادر سایبان انرا زیباتر و متنوع تر کرده است.

سایبان متین سایبان چتری پایه کنار

انواع سایبان چتری براساس محل قرار گیری پایه 

شاید انواع سایبان چتری را ندیده باشید و ندانید که امکان نصب پایه برای زیر چتر در کنار آن هم وجود دارد. شکل معمول برای سایبان چتری این است که پایه در زیر چتر به صورتی قرار میگیرد که شکل معمولا چترهای مورد استفاده را دارد. پایه در این سایبان ها میتواند وسط میز قرار بگیرد و شرایط پذیرایی و استراحت را فراهم کند. همیشه این نوع سایبان چتری پراستفاده ترین نوع آن بوده است.

اما سالهاست مدل جدیدتری از سایبان چتری طراحی و تولید میشود که پایه ان در کنار چتر قرار دارد. این مدل و طرح شکل جذاب و جدیدی به سایبان داده و انرا منحصر به فرد کرده است. سایبان چتری پایه کنار برای انواع فضای باز مانند کنار استخر، تراس هتل ها و … قابل نصب و استفاده است.

اسکلت سایبان چتری از آلومنیوم است و در برابر رطوبت و آفتاب شدید مقاومت لازم را دارد. میتوانید متناسب با فضا و نیاز خودتان این محصول را سفارش دهید و از آن استفاده کنید. برای این چترها امکان نصب چراغ های LED نیز وجود دارد تا استفاده از انها را در شب هم ممکن کند. پس اگر برای ویلا، حیاط یا دفترکار خود نیاز به سایبان زیبا و پرکابرد دارید پیشنهاد ما خرید سایبان چتری است.

سایبان چتری شرکت برنامه نویسی کامپیوتری

انواع سایبان چتری را از سایبان متین بخواهید !

اگر برای تراس دفترکارتان یا فضای کنار استخر به دنبال طراحی زیبا و ایده ال هستید پیشنهاد ما نصب سایبان چتری است. میتوانید این محصول زیبا را هم اکنون از نمایندگی های ما در سراسر ایران سفارش دهید.

شرکت سایبان متین تولید کننده انواع سایبان ارائه دهنده سایبان برقی مغازه، سایبان برقی پارکینگ و سقف برقی و … آمده قبول سفارشات شما می باشد. برای اطلاع از شرایط نمایندگی ها ما کافی است به لینک زیر مراجعه کنید.

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments