اخبار سایبان سایبان چتری سایبان مغازه

سایبان چتری مغازه 

از سایبان چتری مغازه برای ایجاد سایه روی میزها استفاده میشود. اکثر مغازه های فست فود یا بستنی فروشی ها امکان ارائه سرویس به مشتری را داخل مغازه ندارند. از این جهت از فضای پیاده رو برای چیدن میز و صندلی استفاده میکنند. اما همیشه بیرون از مغازه آفتاب یا باران اذیت کننده است.

برای اینکه مشکل را رفع کنید بهتر است به فکر نصب سایبان باشید. سایبان چتری در انواع مختلف امکان نصب در کنار یا وسط میز ها را دارد. از این جهت کار شما برای استفاده از آن بسیار راحت خواهد بود. سایبان پایه وسط قابل نصب برای وسط میزهای سرو است. اما سایبان چتری پایه کنار برای محافظت از مبلمان ویلایی در مکانهای تفریحی بیشتر کاربرد دارد. میتوانید متناسب با فضا هرکدام از این دو محصول را سفارش دهید.

ساختار تشکیل دهنده سایبان چتری متفاوت است. برخی سایبان ها پایه وسط و برخی پایه کنار ساخته میشوند. جنس آلیاژ سازه ها معمولا از فولادو آلومینیوم  است که با رنگ کوره ای الکترو استاتیک رنگ زده میشوند. سایبان چتری برای ویلا، حیاط خانه ، آلاچیق، رستوران، کافه ، سوپرمارکت و ساحل قابل نصب و استفاده است. به دلیل کاربرد زیاد این نوع سایبان طرفداران زیادی دارد. سایبان چتری سایبانی زیبا و در عین حال محکم و پرکاربرد برای فضاهای مختلف است.

مطالب مرتبط :

سایبان پارکینگ با متد روز

خرید سایبان پارکینگ قیمت مناسب

سایبان متحرک ارزان

سایبان چتری سایبان متین

ساختار سایبان چتری چگونه است؟

برای ساخت سایبان چتری از سازه های متفاوت، سبک و سنگین استفاده میشود. این مسئله به نوع آلیاژ چترها بستگی دارد. چترها از مدل های مختلفی هستند و کاربرد و نحوه نصب آنها هم متفاوت است.

سازه های سایبان چتری به دو نوع ثابت و متحرک ساخته میشود. سازه متحرک قابل باز و بسته شدن است. به این ترتیب در زمانی که به آنها نیاز ندارید میتوانید چادر را جمع کنید. تنظیم شیب سایبان چتری هم برای شما امکان پذیر است. میتوانید در صورت لزوم چتر سایبان را کمی بسته یا خیلی باز بنمایید.

پارچه سایبان چتری از جنس برزنتی یا نخ است. پارچه های برزنتی جنس پی وی سی دارند و ضد آب و مقاوم تر هستند. برای مناطق با آب و هوای بارانی بیشتر از این جنس پارچه برای چادر سایبان چتری استفاده میشود. انتخاب پارچه برای سایبان به فضا و نوع آب و هوا بستگی دارد.

در انتخاب رنگ و طرح چادر سایبان میتوانید متنوع عمل کنید و همرنگ با دکوراسیون خود پارچه را انتخاب نمایید. این مسئله به سلیقه شما هم مربوط است. تنوع زیادی برای پارچه وجود دارد که میتواند مناسب محل کسب و کار یا منزل شما انتخاب شود.

مطالب مرتبط :

خرید سایبان پارکینگ قیمت مناسب

سقف جمع شونده صنعتی

سقف برقی زیبا و مدرن

سایبان متین سایبان چتری

مشخصات انواع سایبان چتری 

ظاهر سایبان چتری معمولا شبیه به چتر است و زیبایی خاصی به اطراف خود میدهد. اما در عین زیبایی میتواند کارایی بالایی هم داشته باشد. برای محیط فروشگاه، مغازه، رستوران و … میتوانید این سایبان را نصب کنید.

سایبان های چتری پایه کنار دارای ستون آهنی هستند. پوشش رنگ ستون از رنگ الکترو استاتیک است. سقف سایبان ها معمولا از جنس چوب ترموود است و برای چادر آن از پارچه ضدآب استفاده میشود.

سایبان چتری پایه وسط را به نام سایان پایه چوبی هم میگویند. برای برخی مناطق و فضاها میتوان این سایبان را با پایه چوبی سفارش داد. پایه چوبی این سایبان مقاوم است و شکل کوره ای آن فضا را زیباتر میکند.

از سایبان چتری با پایه استیل برای نصب داخل زمین استفاده میشود. یعنی پایه چتر مستقیم داخل زمین میرود. ویژگی این نوع سایبان هزینه پایین نصب آن است. جنس پایه سایبان از آهن است و چتر از ترکیب استنلس استیل و چوب ترموود می باشد. پارچه سایبان ضدآب است و رنگ بندی های متنوعی دارد.

سایبان چتری سایبان متین سایبان

سفارش و خرید سایبان چتری 

سایبان چتری برای فضاهای زیادی میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. زیبایی و دوام از مشخصات این نوع سایبان است. برای خرید و سفارش انواع سایبان چتری با شرکت سایبان متین تماس بگیرید. برای خرید سایبان در شهرستانها میتوانید اطلاعات نمایندگی های ما را از طریق لینک زیر مطالعه کنید. سایبان متین بزرگترین تولید کننده انواع سایبان برقی، سایبان پارکینگ و سایبان پاسیو و … آماده پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان عزیز می باشد. برای تماس با ما از لینک زیر استفاده کنید.