اخبار سایبان چتری

سایبان چتری مناسب برای فضای باز

سایبان چتری مناسب برای فضای باز، بهترین راه برای استفاده از هوای آزاد و محیط خارجی در روزهای گرم و آفتابی است. میتوانید از هوای آزاد لذت ببرید در حالیکه گرمای سوزان آفتاب وجود دارد. نصب و استفاده از سایبان های چتری میتواند لذت شما را از هوای آفتابی چند برابر کند.

ما در مورد اینکه چه نوع چتر سایبانی را بخرید، پیشنهادهای متفاوتی داریم. میتوانید از ما برای این انتخاب کمک بگیرید و از مطالب وب سایت برای انتخاب بهتر و خرید سایبان چتری استفاده کنید.

ما چتر سایبان مخصوص کنار استخر را تولید میکنیم که دارای پایه های قوی و یک بوم بادوام و محکم است. این سایبان را میتوانید در حیاط هتل ها و ویلا، در کنار استخر داشته باشید. از آنجا که استفاده از استخر روباز در روزهای گرم تابستان بیشتر است، سایبان چتری کنار استخر میتواند برای این فضا گزینه مناسبی باشد.

جدای از استفاده سایبان در کنار استخر، این چتر های زیبا را میتوانید در فضاهای دیگر هم مورد استفاده قرار دهید. سایبان های چتری را میتوان در رستوران های دارای فضای باز، مهد کودک ها و حیاط خانه مورد استفاده قرار داد. این چتر دارای قابلیت چرخش 360 درجه است.

استفاده از این چتر در حیاط میتواند فضای مناسبی را برای یازی بچه ها ایجاد کند و همچنین محل مناسبی برای پذیرایی از مهمان ها در حیاط خانه باشد. ما برای این محصول رنگ های متنوعی را ارائه میدهیم که میتوانید آنرا مناسب نما و فضای منزل انتخاب کنید.

این چترها از استحکام خوبی برخوردارند تا در زمان وزش باد سقوط نکنند. آنها دارای یک قاب آلومینیومی هستند که در برابر آفتاب ایمن است و با پوشش رنگ پودری دچار پوسیدگی نخواهد شد.

سایبان چتری مناسب برای فضای باز - چتر سایبان - سایبان متین

مزیت نصب سایبان چتری برای فضای باز 

با توجه به سهولت کار با سایبان چتری، میتوانید آنرا به راحتی حرکت دهید. در زیر پایه سایبان چرخ هایی برای امکان حرکت دادن چتر وجود دارد تا هر جایی که نیاز دارید آنرا گذشاته و از سایه آن لذت ببرید.

چتر سایبان دارای یک دسته برای حرکت دادن چتر است که امکان باز و بسته کردن چتر را به شما میدهد. میتوانید در زمان هایی که از آن استفاده نمیکنید یا در زمان وزش بادهای شدید، به راحتی و به وسیله میله آنرا ببندید. سایبان چتری مناسب برای فضای باز را به آسانی میتوانید جابجا کنید و از ان در هر فضایی استفاده نمائید.

کار با دسته سایبان بسیار آسان است. میتوانید آنرا به راحتی در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا چتر باز شود. همچنین با چرخش معکوس عقربه های ساعت چتر بسته خواهد شد. میتوانید آنرا در حالت مورد نظر محکم کنید تا حرکت نکند.

اگر نگران استفاده از هوای آزاد در روزهای گرم هستید و در عین حال میخواهید زیبایی حیاط برای شما حفظ شود، با انتخاب یک رنگ مناسب میتوانید زیبایی فضا را چند برابر کنید. برای فضاهای تجاری امکان چاپ نام و شعار تبلیغاتی هم روی چادر سایبان وجود دارد.

به این ترتیب میتوانید یک تبلیغ ارزان و آسان داشته باشید و چتر سایبان را با محل کسب خود هماهنگ کنید. چاپ روی چتر از دوام خوبی برخوردار است و تا مدت ها در جای خود ماندگار خواهد بود.

ما همچنین خدمات نصب را برای سایبان های چتری ارائه میدهیم. عمر این چترها بین 12 تا 15 سال است به شرطی که به خوبی از آنها مراقبت کنید. بهتر ایت در زمان وزش بادهای شدید چتر را ببندید و در فواصل زمانی معین آنرا تمیز کنید.

 

سایبان چتری مناسب برای فضای باز - سایبان چتری - چتر سایبان

امکانات سایبان چتری در مدل های مختلف 

سایبان چتری مناسب برای فضای باز دارای قیمت نسبتا مناسبی با عملکرد عالی است. در حالیکه نیازهای شما را از یک چتر بزرگ فراهم میکند، این چتر را میتوانید برای منزل یا محل کار خود سفارش دهید. این چتر ها برای استفاده در منزل و فضاهای تجاری، جذابیت های زیادی دارند.

استفاده آسان از آنها و وزن سبک با عمر طولانی و بادوام، این چتر ها را به وسیله خوبی جهت سایه انداختن روی میزها در رستوران و کافه و هر فضای باز دیگری تبدیل کرده است. برای باز و بست کردن ان میتوانید از طناب و میله اتصال دهنده استفاده کنید.

چتر سایبان ایده آل برای استفاده های کوتاه مدت با قابلیت جابجایی هستند که میتوانید در مکان های مختلف آنرا بگذارید. همچنین پارچه های انتخابی شما برای سایبان های چتری از هر جنسی باشد، دوام و ماندگاری خوبی دارد که با ظاهر آن سازگار می باشد.

این وسیله محافظ خوبی در برابر اشعه مضر آفتاب است و فضای خوبی را برای استراحت و گذراندن اوقات در هوای آزاد فراهم میکند. ضد آب و مقاوم است و در برابر فشار و افتادن اجسام سنگین هم از دوام خوبی برخوردار می باشد.

میتوانید این چتر را در ابعاد و اندازه مورد نظر خود سفارش دهید و از آن برای هر فضایی استفاده کنید. انتخاب طرح و رنگ برای انواع جنس چادر سایبان ربطی به دوام آن ندارد و کاملا بر اساس سلیقه و نظر شما انجام میشود.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

سایبان برقی و امکانات آن
سایبان پارکینگ و کاربرد های آن
دلایل نصب چتر سایبان

سایبان چتری مناسب برای فضای باز - شرکت سایبان متین
خرید سایبان چتری 

سایبان چتری برای فضاهایی باز مختلف همچون کنار استخر، حیاط ویلا  و منزل و حتی تراس رستوران ها و کافه ها انتخاب خوبی است تا سایه مناسبی را برای شما ایجاد کند. در عین حال استفاده و نصب این چتر میتواند زیبایی خاصی را به محل زندگی شما بدهد.

اگر برای انتخاب و خرید این مصحول تصمیم خود را گرفته اید، میتوانید جهت اطلاعات بیشتر و سفاش محصول در شهرهای مختلف با ما در تماس باشید. شرکت سایبان متین با سالها سابقه در زمینه تولید انواع سایبان پاسخگوی نیاز شما در طراحی و تولید این محصول خواهد بود.

برای اطلاع از شرایط نمایندگی ها و تماس با ما میتوانید از لینک های موجود اقدام کنید و محصول مورد نظرتان را برای سایبان سفارش دهید. سابقه ما در تولید این سایبان های زیبا و کاربردی ضامن کیفیت آن خواهد بود.