سایبان پاسیو برای کافه و رستوران

آیا تابحال به فکر نصب سایبان پاسیو افتاده اید؟ میدانید نصب و استفاده از سایبان پاسیو چقدر به نفع شماست؟

اگر صاحب رستوران و کافه هستید و یک بالکن زیبا در نمای ساختمان دارید؛ بهتر است از آن استفاده بهینه کنید. به جای انبار کردن میز و صندلی یا وسیله های دیگر، بهتر است یک دستی به سرو گوش بالکن بکشید تا زیباتر شود. نشستن در بالکن و لذت بردن از هوا برای کافه ها و رستوران ها این روزها خیلی باب شده است.

بالکن فضای مناسبی است به شرطی که از باران و آفتاب در امان باشید. بهترین راه حل این مشکل نصب یک سایبان برقی پاسیو است. سایبان برقی همانطور که از نامش برمی آید؛ هم سایه ایجاد میکند. و هم مانع از ریختن آب باران داخل پاسیو و خیس شدن مشتریان میگردد.

پاک کردن پنجره ها و بالکن برای همه مسئله است. بهتر است به فکر باشید و با نصب یک سایبان پاسیو خودتان را از دست لکه های پنجره راحت کنید. سایبان پاسیو باعث میشود هوای داخل به بیرون نرود و شما مصرف بهینه انرژی داشته باشید. گرمای داخل هدر نمیشود و معتدل و دلچسب باقی می مامند.

برای فصل گرم، نصب سایبان پاسیو هوا را خنک میکند. سایبان برقی ایده خوبی برای  حل مشکل گرمای کنار پنجره ها در تابستان است. به این ترتیب میتوانید از درجه پایین تر کولر استفاده کنید. تابش خورشید در بسیاری از مناطق کشور مشکل ساز است و استفاده از کولرگازی یا آبی هم پاسخگو نیست. نصب سایبان شدت گرما را میکاهد و مصرف انرژی را کاهش میدهد.

استفاده از سایبان پاسیو راهکار مناسبی برای حل مشکل نفوذ آب باران در مناطق باران خیز است. هنگام بارش باران و برف آب داخل پاسیو جمع میشود. نصب سایبان پاسیو از این مشکل جلوگیری میکند.

مطالب پیشنهادی : سایبان برقی زنجیری حیاط

اجرای سایبان برقی با متد روز

خرید سایبان متحرک حرفه ای

مشخصات یک سایبان پاسیو مقاوم 

سایبان پاسیو مناسب برای کافه و رستوران معمولا وزن سبکی دارد. همچنین مقاوم و با کیفیت است. تا شما را از تعویض و تعمیر بی نیاز کند. اگر در مراقبت از سایبان پاسیو دقت کنید و به موفع آنرا تمیز نمایید کمتر دچار آسیب میشود. شما در انتخاب رنگ و طرح متناسب با محل کار خود آزادید. تنوع رنگ و طرح زیادی برای سایبان برقی پاسیو وجود دارد و خیال شما را از همخوانی با محیط راحت میکند.

هزینه نصب سایبان پاسیو نسبت به دیگر پوشش های چادری مناسب و مقرون به صرفه است. این سازه میتواند برای جلوی درب ورودی یا بالکن هم مورد استفاده قرار بگیرد.

در عکس ها نصب سایبان پاسیو برای فست فود کاوالی را میتوانید ملاحظه کنید. تیم متخصص ما در شرکت سایبان متین اقدام به طراحی و نصب این سایبان برقی نموده است. ذوق و سلیقه بسیار در فضای باز از سایبان پاسیو بهره گرفته است تا مشتریان بتوانند در فضای باز در سایه اوقاتی خوش را تجربه کنند.

برای خرید و نصب و همچنین مشاوره رایگان در زمینه سایبان پاسیو با سایبان متین تماس بگیرید.