اخبار سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ همراه همیشه ی خودروی شماست !

سایبان پارکینگ همراه همیشه ی خودروی شما ، در تمام فصل ها و روز های سال از خودروی شما محافظت کرده و نمیگذارد کوچکترین آسیبی به خودروی شما وارد شود ، سایبان پارکینگ بهترین وسیله برای حفاظت از خودروی شماست.

بیشتر بخوانیم : 

سایبان پارکینگ با کیفیت متفاوت

سایبان پارکینگ همراه همیشه ی خودروی شما

چرا میگوییم سایبان پارکینگ همراه همیشه است ؟

سایبان پارکینگ همراه همیشه ی خودروی شما ،  یعنی چی ؟ سایبان پارکینگ در تمام روز های سال چه بارانی ، چه برقی ، هوای گرم تابستان از خودروی شما محافظت می کند ، اجازه ی عبور هیچ نوع اشعه ی مضر آفتاب را نخواهد داد .

خودروی شما در تمام فصل های سال در معرض خطر خراب شدن است پس بهتر است برای کاهش خراب شدن و ندادن هزینه های تعمیرات و عوض کردن قطعات از سایبان پارکینگ استفاده کنید.

سایبان پارکینگ در محوطه هایی مثل حیاط منزل ، محوطه ی روبروی محل کار ، حیاط ویلا و … به راحتی نصب خواهد شد و هیچگونه جای اضافی از محیط نمیگیرد.

بیشتر بخوانیم : 

سایبان پارکینگ پارچه ای 

سایبان پارکینگ همراه همیشه ی خودروی شما

در خانه پارکینگ نداریم ، آیا سایبان پارکینگ مناسب است؟

سایبان پارکینگ برای خانه هایی که پارکینگ ندارند و دردسر پارک کردن خودرو در بیرون از منزل را دارند مناسب است دیگر نیازی نیست نگران این باشید که نکند ماشینم را خط بیندازند ، یک راننده ی ناشی به خودروی من بزند و فررا کند یا هر خطرات احتمالی دیگر.

با نصب سایبان پارکینگ دیگر خیالتان از این موضوع ها راحت می شود به راحتی میتوانید سلامت خودروی خود را تضمین کنید ، خودروی خود را زیر سایه ی سایبان ماشین نصب میکنید با خیال راحت در خانه چایی مینوشید.

علاوه بر این مزیت هایی که ذکر کردم سایبان پارکینگ به دلیل برقی بودنش محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده است . یعنی دیگر نیازی نیست شما در هنگام بارش باران به داخل حیاط بروید و سایبان پارکینگ را باز کنید.

به راحتی میتوانید با کمک یک ریموت آن را باز و بسته کنید ، هر موقع که نخواستید آن را ببندید و هر موقع که خواستید به اندازه ی دلخواه باز کنید.

همه ی کسانی که به دنبال سایبان پارکینگ هستند میپرسند که در شب چجوری خودروی خود را ببینیم؟ البته بیشتر حیاط خانه ها و ویلاها چراغ دارد ولی اگر نداشت و نخواستید روشن کنید کافیست به تعداد موردن یاز چراغ های ال ای دی زیر سایبان پارکینگ نصب کنید. اما بهتر است تعداد آن را با مشاور سایبان متین در میان بگذاریم.

سایبان پارکینگ همراه همیشه ی خودروی شما

برای سایبان پارکینگ چه نوع پارچه ای در نظر بگیریم؟

باید یک پارچه سایبان مناسب برای سایبان پارکینگ در نظر بگیرید تا سایبان پارکینگ همراه همیشه ی خودروی شما باشد.

بنابراین برای پارچه ی روی سایبان پارکینگ میتوانید مدل های مختلفی در نظر بگیرید ، جنس ها و مدل های مختلفی وجود دارد اما صد در صد کسی که اولین بار قصد خرید سایبان خودرو دارد نمیداند که چه نوع پارچه ای را انتخاب کند ، بنابراین بهتر است به این نکته دقت کنید که برای انتخاب پارچه باید نظر مشاوران سایبان متین را هم بدانید.

جنس پارچه برای انواع سایبان شامل :

برزنتی ، کششی ، پی وی سی میباشد البته موارد بیشتری هم دارد ولی این سه مدل بیشترین استفاده را در ساخت سایبان پارکینگ و سایر سایبان برقی ها دارد.

پارچه سایبان پی وی سی پیشنهاد سازنده های سایبان پارکینگ به شماست ، چون این پارچه از نظر جنس و تنوع رنگ و مدل بهتر است .

پارچه ی پی وی سی خاصیت ضد آب قوی دارد ، یعنی هیچ نوع آب و اشعه ای به هیچ وجه از آن عبور نخواهد کرد که موجب ضرر به خودروی شما شود.

بنابراین در انتخاب پارچه ی سایبان در مدل های مختلف میتوانید به سایت دیکسون مراجعه کرده تا بتوانید در انتخاب نوع پارچه و مدل آن بهتر تصمیم بگیرید ، اگر هم نتوانستید مشاوران حرفه ای سایبان متین در انتظار تماس شما هستند تا به شما بهترین راهنمایی های را بکنند.

سایبان پارکینگ جای زیادی میگیرد؟

یکی از مشتریان سایبان متین که خانمش نگران جا گیری حیاطش بود ، پرسید که سایبان پارکینگ نصب کنم فضای حیاطم را میگیرد؟

اما مشاوران سایبان متین اینگونه پاسخ دادند که :

نه همچین چیزی نیست ، سایبان پارکینگ هیچ جایی از حیاط ی منزل ، ویلا یا هرجایی که میخواهید نصب کند نمیگیرد ، چون به دلیل برقی بودن آن و راحتی در باز و بسته کردنش میتوانید آن را در صورت نیاز نداشتن ببندید ، در هنگام نیاز داشتن باز کنید.

این مشکل در بیشتر کسانی که میخواهند سایبان پارکینگ سفارش دهند وجود دارد که سایبان متین آن را برطرف کرد.

بیشتر بدانیم : 

سایبان پارکینگ اجرا شده توسط سایبان متین 

سایبان پارکینگ همراه همیشه ی خودروی شما

قصد خرید سایبان پارکینگ را دارید نمیدانی از کجا بخری؟

میرسیم سر  این موضوع که در خرید هر محصولی همه ی ما با آن درگیر هستیم که از کجا بخریم که از همه نظر خوب باشد ، یعنی قیمتش خوب باشه ، کیفیتش عالی باشه ، و عمر محصولش زیاد باشه سر دو روزه خراب نشه.

قرار است سایبان پارکینگ همراه همیشه ی خودروی شما باشد پس بهتر است از یک شرکتی تهیه کنید که چند سال تجربه داشته باشد .

سایبان متین بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده ی انواع سایبان ، در مدل های مختلف است که میتوانید با در نظر گرفتن همه ی موارد بالا به آن ها اطمینان کامل کنید.

کیفیت ، قیمت ، عمر محصولات سایبان متین بالاست  و هر کس از آن سایبان خریده است به شدت راضی بوده است ، چون سایبان متین رضایت مشتری را در اولویت قرار میدهد که محصولی به مشتریان جانه جانان عرضه کند که راضی و خشنود باشند نه ناراضی .

خرید سایبان پارکینگ برای شهر های دیگر ایران هم فراهم شد ! 

برای خرید سایبان پارکینگ همراه همیشه ی خودروی شما برای افرادی که در تهران زندگی نمیکنند هم فراهم شد ، سایبان متین در تمام شهر های ایران شعبه و نمایندگی دارد.

سایبان متین شما مشتریان عزیز را همیشه پشتیبانی میکند تا بدون سایبان برقی نمانید. لینک زیر شما را به صفحه ی نمایندگی های سایبان پارکینگ میرساند سوارش نه نه منظورم این بود که کلیک کنید تا سریع نماینده های شهر خود را ببینید.