اخبار سایبان برقی سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ همراه خودروی شما

سایبان پارکینگ همراه خودروی شما در تمام فصول است به همین منظور با خیال راحت می توانید خودروی خود را زیر سایبان پارکینگ هر موقع که خواستید پارک کنید.

اگر سایبان پارکینگ نصب کنید لازم نیست نگران جای پارک در کوچه و خیابان سر گردان باشید به راحتی در حیاط منزلتان زیر سایبان پارکینگ خودروی خود را پارک کنید. در ادامه ی مطلب شما را بیشتر با سایبان برقی برای پارکینگ آشنا میکنیم پس با ما همراه باشید.

سایبان پارکینگ محافظ مناسب برای خودروی شماست

از آنجایی که ماشین‌ جزء اموال و دارایی‌ های ارزشمند همه ی ما به شمار می آید و نقش ویژه‌ ای در ایجاد رفاه و آسایش ما دارد، مراقبت از آن‌ هم همیشه دغدغه مردم بوده است و همواره سعی می‌ کنند اتوموبیلشان را از هرگونه آسیب و خسارتی حفظ کنند.

از جمله عواملی که می‌ توانند به خودروها آسیب‌ های جدی وارد کنند نور آفتاب و آب است. در صورتی که خودرو مدت زیادی زیر نور آفتاب قرار بگیرند احتمال تغییر رنگ بدنه و همچنین فضای داخلی آن وجود دارد. همچنین نفوذ آب به داخل قطعات و قسمت‌ های داخلی ماشین می‌ تواند آسیب‌ های جدی به آن وارد کند. از این رو معمولاً افراد خودروهایشان را در پارکینگ‌ ها و جاهایی به دور از این شرایط نگه می‌ دارند؛ اما جاهایی که امکان استفاده از پارکینگ شخصی یا عمومی وجود نداشته باشد، افراد می توانند از سایبان پارکینگ استفاده کنند.

سایبان پارکینگ می تواند از خودروی شما در برابر هر شرایطی محافظت کند بدون اینکه کوچکترین آسیبی به خودرو شما وارد شود. سایبان برقی پارکینگ به دلیل اتوماتیک بودنش طرفداران زیادی دارد یعنی شما می توانید با کنترل از راه دور با کمک یک ریموت سایبان پارکینگ را باز و بسته کنید و در هر حالتی که می خواهید قرار دهید.

مطالب پر بازدید : 

سایبان پارکینگ عالی

سایبان برقی فوق العاده

سایبان برقی عالی

سایبان پارکینگ در برابر چه عواملی از خودرو محافظت می کند؟

همانطور که گفته شد ، سایبان پارکینگ خودرو بهترین محافظ خودرو در برابر اشعه مضر آفتاب، نزولات جوی، فضولات پرندگان و شیره درختان و … می باشد. استفاده از سازه های فلزی سبک برای سایبان پارکینگ با پوشش های یو پی وی سی در حال حاضر متداول ترین سازه مورد استفاده جهت ساخت سایبان پارکینگ خودرو می باشد. استحکام بالا و انعطاف پذیری سازه ای و معماری از ویژگیهای مهم سایبان پارکینگ خودرو می باشد.

طراحی و ساخت سازه سایبان پارکینگ خودرو با تیم مجرب طراحی و ساخت سایبان متین این امکان را به کارفرما می دهد تا با حفظ مقاومت سایبان پارکینگ خودرو، هزینه ها را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش داده در عین حال که ساختار معماری و زیباشناختی سایبان پارکینگ خودرو حفظ می گردد.

سایبان پارکینگ بهترین محافظ برای خودروی شما در تمام لحظه های و فصول سال است و می تواند در برابر بادهای شدید از خودرو شما محافظت کند.

سایبان پارکینگ همراه خودروی شما-سایبان متین

سایبان پارکینگ جدید را می شناسید؟

سایبان پارکینگ را که بیشتر شما می شناسید و در متن بالا بیشتر با آن آشنا شدید. اما امروزه یک سایبان پارکینگ جدید به بازار آمده است که به آن سایبان خودرو اتوماتیک گفته می شود یعنی سایبان برقی که روی سقف خودرو شما نصب می گردد و قابل جدا شدن است یعنی هر موقع که احتیاج نداشتید می توانید به راحتی آن را جدا کنید و داخل کیف دستی اش قرار دهید و صندوق عقب ماشین بگذارید. البته در کنار این سایبان همراه خودرو می توانید سایبان چتری و چادر های مسافرتی هم داشته باشید. یعنی با یک تیر چند نشان می زنید. هم می توانید از خودروی خود محافظت کنید هم می توانید کنار دریا زیر سایبان چتری به تفریح بپردازید و هم می توانید با راه اندازی چادر مسافرتی شب ها پر ستاره را کنار خانواده سپری کنید.

مزایای استفاده از این نوع سایبان برقی چیست؟

سایبان‌ اتوماتیک خودرو در مقایسه با سایر سایبان‌ پارکینگ ثابت دارای مزایایی است که از جمله مهم‌ ترین آن‌ ها می‌ توان موارد زیر را عنوان کرد :

  • سایبان برقی پارکینگ از خودروی شما در برابر عواملی مانند باد، نور خورشید، برف و باران و پرندگان و حیوانات در فضاهای باز محافظت می کند.
  • با توجه به حجم کم و باز و بسته شدن آسان آن‌ ها و همچنین قابلیت حمل و نقل راحت ، می‌ توانید در هر زمان و مکانی استفاده کنید.
  • نصب و استفاده از آن‌ ها بر روی سقف تمام خودرو ها به راحتی صورت می‌ گیرد.
  • حتی می‌ توان از این سایبان اتوماتیک خودرو علاوه بر محافظت از خودرو، برای تأمین آسایش افراد خانواده در فضاهای باز و طبیعت استفاده کرد.
  • قابلیت جمع کردن بسیار راحت خصوصاً در زمان وزش بادهای شدید
  • امکان استفاده از این سایبان‌ها برای انواع مختلف خودروها وجود دارد.

مطالب پیشنهادی : 

فروشگاه سایبان چتری کافی شاپ

اجرای بهترین سایبان متحرک

سایبان خودرو اتوماتیک -سایبان متین

ساخت سایبان پارکینگ را به ما بسپارید !

برای داشتن یک سایبان پارکینگ با کیفیت و قیمت مناسب می توانید با ما در ارتباط باشید. شرکت ما ، سایبان متین با استفاده از سازه های مناسب و با کیفیت بالا توانسته بهترین سایبان برقی و سایبان پارکینگ را به خدمت شما عزیزان برساند.

برای داشتن بهترین سایبان پارکینگ با کیفیت مرغوب کافیست با ما در ارتباط باشید و سفارش خود را اعلام کنید. شرکت سایبان متین در سراسر ایران شعبه های مختلفی دارد که با مشاهده ی بخش نمایندگی ها می توانید نماینده های شهر خود را مشاهده کنید. همچنین برای استعلام قیمت ، دریافت مشاوره کافیست روی دکمه ی تماس با ما کلیک کنید.