اخبار سایبان پارکینگ

اجرای سایبان پارکینگ مدرن

اجرای سایبان جهت مسقف نمودن ماشین در برابر آفتاب ☀️ و باران☔️

 

سایبان پارکینگ مدرن
 

سایبان برقی پارکینگ با پارچه مقاوم در دنیای امروزی امری ضروری می باشد . می دانید که بدنه ماشین ها بسیار ظریف می باشد و به نور خورشید حساس است . اگر شما مدت‌ زیادی ماشین خود را در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید به مرور زمان از مقاومت کاسته شده و در آن خوردگی ایجاد می شود.

سایبان برقی پارکینگ با پارچه مقاوم با قیمت مناسب و با هزینه ی پایین انجام می شود هیچ نگران هزینه ی پرداختی نباشید میتوانید با هزینه ی کم دارای یک سایبان برقی پارکینگ با پارچه ی مناسب ، موتور برقی هوشمند ، و پایه های مستحکم باشید.

سازه سایبان پارکینگ مدرن  قابلیت جمع شدن و متحرک بودن را دارد و زمانی که شما احتیاج به فضای آزاد و استفاده از نور را دارید می توانید با استفاده از ریموت آن را جمع کنید .

 

سایبان پارکینگ مدرن
 

همانطور که میدانید در تمام فصول سال خودروها  نیاز به سایبان دارند. پارک کردن خودروها در نور مستقیم آفتاب در تابستان سبب ایجاد گرمای بسیار شدید در داخل خودرو می شود و در پاییز  و زمستان با شروع فصل بارندگی خودروها دچار یخ زدگی و کثیف شدن بر اثر باران می شوند . لذا استفاده از سایبان برای خودرو در تمام فصول بسیار ضروری است.

شرکت سایبان متین به عنوان اولین و بزرگ ترین تولید کننده سایبان برقی در ایران و عرضه این محصول به بیش از 100 شهر ایران و دارا بودن بیش از 450 نماینده فعال در کشور بزرگ ترین مجموعه تولید، عرضه و خدمات پس از فروش را به عهده دارد. برای اطلاعات بیشتر و تماس با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده آخر صفحه با ما تماس بگیرید.