>

سایبان پارکینگ دفتر اسناد رسمی

Thumbnail

سایبان پارکینگ دفتر اسناد رسمی

سایبان پارکینگ دفتر اسناد رسمی یکی از پروژه های شرکت سایبان متین است که برای این دفتر کار اجرا شده است. اهمیت سقف برای محل پارک خودرو در همه جای دنیا و برای همه دارندگان ماشین شناخته شده است. جمعیت رو به رشد در تمام جهان مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

یکی از نتایج این افزایش جمعیت مسئله پارکینگ می باشد که بسیاری از ما هر روزه با آن روبرو هستیم. ازدیاد جمعیت و خودرو ها علاوه بر ترافیک مشکل جای پارک هم ایجاد کرده و مردم نه تنها در خیابان ها دچار دشواری تردد هستند بلکه برای پارک ماشین هم جای کمی دارند.

خیلی از ما مجبوریم تا خودروی خود را داخل حیاط بگذاریم و این کار به مرور استهلاک بدنه خودرو را به دنبال خواهد داشت. طیف گشترده ای از مردم از امکانات پارکینگ برخوردار نیستند و و این فضا برای همه ساختمان ها هم قابل اجرا نیست.

امروزه تنوع زیادی برای ایجاد محل پارک خودرو وجود دارد که یکی از انها سایبان پارکینگ است. نوع پیشرفته و پر کاربرد این وسیله یک سایبان مدرن و زیبا است که به نحوه هوشمند توانسته مشکل جای پارک را برای خوردو ها به میزان زیادی حل نماید.

از این جهت همکاران ما در شرکت سایبان متین با به کار گیری تکنولوژی روز اقدام به تولید سایبان برقی پارکینگ نموده اند. با پارک خودرو در زیر سایبان دیگر نگران از بین رفتن رنگ بدنه نخواهید بود. همچنین که کار با این وسیله بسیار آسان است و فضای زیادی را از شما نمیگیرد. برای استعلام قیمت  سفارش محصول از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

اجرای سایبان پارکینگ

مزایای نصب سایبان برقی برای پارکینگ 

تکنولوژی مورد استفاده در ساخت سایبان برقی پارکینگ فضای مفید و زیبایی را جهت پارک خودرو ایجاد مینماید. این سایبان تنها با فشار یک دکمه از روی ریموت قابل تنظیم است و باز و بست میشود. برای استفاده از آن کافی است مطابق متراژ محل مورد نظر خود ابعاد سایبان را سفارش دهید و آنرا در حیاط ساختمان تان داشته باشید.

سایبان متحرک پارکینگ از اطراف باز است و چادر آن رو به جلو میتواند سقف ماشین را پوشش دهد. تنوع رنگ و طرح مناسبی برای این محصول وجود دارد که با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل طراحی و اجرا می باشد. میتوانید حتی طرح مورد علاقه تان را روی سایبان چاپ کنید و داشته باشید.

سایبان پارکینگ خودرو به فراخور نیاز مشتری قابل طراحی است و در حیاط منزل، محل کار ویلا میتواند اجرا شود. پایه سایبان روی دیوار نصب میشود و در زمان بسته بودن هیچ جای اضافی را از شما نخواهد گرفت.

میتوانید از فضای زیر سایبان برقی برای نگهداری وسیله ها و ابزارآلات مربوط به خودرو هم استفاده کنید. نصب این سایبان مانع از نفوذ گرد و خاک به داخل ماشین میشود و نمیگذارد داخل خودرو بیش ار اندازه گرم باشد.

همجنین در زمان باران های شدید بدنه و شاسی ماشین در امان است و میتوانید با خیال راحت آنرا داخل حیاط پارک کنید. وزن این سایبان سبک است و در عین حال در برابر بادهای شدید مقاوم می باشد. زیرا سازه محکمی دارد.

برای سایبان برقی پارکینگ میتوانید چراغ های روشنایی و ال ای دی نصب کنید و از نور لازم برای جای پارک برخوردار شوید. همچنین امنیت خودرو شما در برابر ریزش برگ و تگرگ و فضولات حیوانات تضمین میگردد.

سایبان پارکینگ دفتر اسناد رسمی

روش اجرای سایبان برقی پارکینگ 

برای اجرای سایبان برقی پارکینگ ابتدا لازم است تا ابعاد و اندازه محل نصب تعیین شود. پس باید اقدام به اندازه گیری دیوار و محل نصب سایبان نمود تا بتوان سازه و پایه سایبان برقی را مطابق با آن طراحی کرد. پس از آن طرح و چادر سایبان تعیین میشود که باید دارای چه مدل و چه چادری باشد.

در این مرحله برای انتخاب چادر باید شرایط آب و هوایی و اقلیمی و سلیقه مشتری را در نظر داشت. برخی از انواع چادر سایبان دوام کافی در برابر ریزش مداوم  باران و برف را ندارند. از این جهت کارایی سایبان کم میشود. پس باید دوام سازه و چادر را با توجه به آب و هوا تعیین نمود.

مورد بعدی در اجرای سایبان پارکینگ استفاده از موتور برقی مناسب است. حرکت سایبان از طریق موتور و بازوهای الکترونیکی تامین میشود. باید موتور مناسب با وزن سایبان باشد و طبق آن تهیه گردد. معمولا برای سایبان برقی از موتور توبلار استفاده میشود که به این منظور بسیار مناسب است.

مزایای نصب سایبان پارکینگ این است که کنترل آن از راه دور به آسانی وجود دارد و به وسیله ریموت امکان پذیر است. بهتر است در زمان عدم استفاده از سایبان آنرا ببندید تا طول عمر مفید آن افزایش یابد. همچنین پس از هر باران و برفی روی سایبان برقی را خشک کنید تا چادر زودتر خشک شود و دیرتر دچار پوشیدگی بشود.

باز و بست شدن سایبان کاملا بی صداست و مزاحمتی برای همسایه ها ایجاد نخواهد کرد. همچنین مصرف برق کمی دارد و کاملا بهینه و مقرون به صرفه می باشد. با نصب سایبان پارکینگ سلامت و امنیت خودرو شما کاملا تامین است و کمتر در معرض آسیب های محیطی خواهد بود.

سایبان پارکینگ دو طرفه

خرید و نصب سایبان پارکینگ 

امروزه در ساختمانهای فاقد پارکینگ و ویلا ها مشکل محل پارک خودرو در حیاط وجود دارد. اغلب ما با این مسئله رو به رو هستیم. میتوان این مشکل را با نصب سایبان پارکینگ برای همیشه حل کرد و فضای حیاط به جای خوب و امن برای پارک خودرو تبدیل نمود. از سایبان برقی برای دیگر فضا ها نیز میتوان استفاده کرد. از جمله پر کاربرد ترین آنها سایبان مغازه، سایبان بالکن و انواع سقف برقی می باشد. میتوانید سایبان دلخواه و مناسب خود را از شرکت سایبان متین سفارش دهید. سابقه طولانی ما در تولید انواع سایبان ضمانت کیفیت و دوام محصولات است. میتوانید در هرجای ایران که هستید برای اطلاع از شرایط نمایندگی ها از طریق لینک زیر اقدام نمایید و سایبان برقی خود را سفارش دهید.

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments