>

سایبان پارکینگ و اجزای آن 

Thumbnail

سایبان پارکینگ و اجزای آن

سایبان پارکینگ یکی از اجزای ضروری و مهم برای مکان های سربازی که خودرو در فضای باز بدون آفتاب گیر قرار میگیرد به شمار میرود.

به این علت که پارک کردن خودرو در ساعت های طولانی در معرض تابش شدید نور خورشید در فضای باز باعث بروز مشکلاتی برای خودرو مثل از دست دادن و تغییر رنگ اصلی خودرو میشود.

مشکلات دیگری که نبود سایبان پارکینگ برای خودرو پیش می آورد ، کاهش عمر باطری و آسیب رساندن به آن بوده که کم کم باعث پیر شدن خودرو میشود.

سایبان متین با در دست داشتن بهترین سازه ها میتواند مطلوب ترین پاسخ را به نیاز مشتری داده تا مشتری بنواند با خیال آسوده خودرو را در فضای باز پارک کند.

سایبان پارکینگ هم مثل بقیه اجسام از به هم پیوستن چند سازه به وجود آمده است.

سایبان پارکینگ میتواند اتوماتیم باشد.

یعنی موتور توبلار در آن برای هدایت به وسیله ریموت به کار رفته باشد.

در این نوع سایبان پارکینگ برای بازو بسته کردن از آن نیازی به نیروی دستی نبود و به ارحتی با استفاده از ریموت ، در زاویه دلخواه تنظیم میگردد.

اجزای بعدی که در سایبان پارکینگ به کار رفته است ، وجود اسکلت های به کار رفته در آن است.

این اسکلت ها که طرح کلی سایبان پارکینگ را نگه داشته اند ، میتوانند فلزی یا آلومینیومی باشند.

مهم ترین سازه سایبان پارکینگ ، پارچه های به کار رفته در آن است که بنا بر شرایط مشتری از لحاظ کیفیت و جنس تغییر پیدا میکند.

سایبان متین با تکیه بر تجربه های پی در پی خود ، نیاز انواع مشتریان را شناخته و در ارائه انواع سایبان پارکینگ توان مند است.

کیفیت سایبان پارکینگ متین و بهره مندی تمامی اجزای آن از بهترین مواد ، مشتریان را هم چنان ثابت نگه داشته و شاهد موفقیت های روز افزون در این زمینه میباشد.

 

 

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments