سایبان مغازه پیتاپیچ

سایبان مغازه پیتاپیچ یکی از پروژه های اجرا شده توسط شرکت سایبان متین می باشد. سایبان های تجاری سرمایه گذاری خوبی برای تبلیغ و جذب مشتری هستند تا تجارت و کسب و کار شما را گسترش دهند. رنگ اولین چیزی است که مردم میبینند و باید با احتیاط انتخاب شود. هدف از انتخاب یک رنگ تجاری برای سایبان مغازه این است که یک جهت به مسیر تبلیغاتی خود بدهید. علاوه بر این ما به سبک های مختلف سایبان نیاز داریم که ممکن است اهداف مختلفی هم داشته باشند.

انتخاب رنگ مناسب برای سایبان میتواند بهترین بازده را برای سرمایه گذاری جهت نصب آن به شما بدهد. سایبان های مغازه، بوم های بزرگی هستند که میتوانید به وسیله آنها شغل خود را برای دیگران تبلیغ کنید. آنها میتوانند یک نام یا آرم تجاری شما را به نمایش بگذارند و به کسانی که به مغازه شما وارد میشوند و یا برای جلوی آن عبور میکنند جذاب باشد. رنگ سایبان شما ممکن است با نمای و ظاهر ساختمان هماهنگ شود و برای تمام کسانی که آنرا میبینند یک نشانه باشد که، مغازه شما اینجاست. آنها علاوه بر کسب و کار شما، سبک و هدف ما را به بهترین وجه نمایش میدهند.

سایبان برقی را میتوان در قابهای فلزی بالای در و پنجره نصب کرد. برای سایه اندازی قسمت جلوی فروشگاه یا پاسیو میتوان به آسانی از انها استفاده نمود. سایبان ها انواع مختلفی از گزینه ها را برای طراحی ارائه میدهند و باعث جذب مشتری برای مغازه شما خواهند شد. انتخاب یک رنگ سفارشی برای سایبان در حقیقت یک تصمیم مهم تجاری است. رنگ میتواند با تجارت شما مرتبط باشد یا کارکرد مرتبط با آن داشته باشد. اما در عین حال جذاب و متناسب با نما خواهد بود.

سایبان مغازه پیتاپیچ - شرکت سایبان متین

انتخاب رنگ برای سایبان مغازه 

سایبان مغازه پیتاپیچ برای محافظت از مشتریان نصب شده و میتواند پیاده رو را بپوشاند و از ورودی مغازه محافظت کند. اگر یک پنجره بزرگ برای فروشگاه یا مغازه خود دارید، سایبان های برقی بزرگ میتوانند موقعیت مکانی شما را برای مشتریان مشخص کنند. میتوانید سبک های مختلف سایبان را با اهداف مختلف انتخاب و نصب نمایید.

رنگی که انتخاب میکنید ممکن است بخشی از مارک و برند تجاری شما باشد. یا ممکن است با شغل و موقعیت مکانی شما در ارتباط باشد. اگر رنگ های روشن را انتخاب میکنید، شاید زیاد جلب توجه نکند. با این حال اگر یک رنگ ملایم انتخاب شماست، ممکن است مشتریان خیی جذب ان نشوند. انتخاب رنگ برای سایبان میتواند مشتریان زیادی را برای مغازه شما جلب کند.

رنگ بخشی از ظاهر مغازه شماست. رنگ های مات یک انتخاب جسورانه هستند، در حالیکه میتوانند حاشیه های ملایمی داشته باشند. سایبان برقی در سه جنس وینیل، پنبه ای و اکریلیک تولید میشود و رنگ در این سایبان ها بر اساس سلیقه مشتری انتخاب خواهد شد.

پارچه وینیل ضدآب است و آب و نم را از خود عبور نمیدهد. زمانیکه رنگ های سایبان مغازه را انتخاب میکنید، پارچه قسمتی مهم از آن است. برای محافظت در برابر باران های شدید، باید ضد آب باشد و برای ایجاد سایه و جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش و گرما محافظت خوبی به عمل آورد.

انتخاب رنگ برای سایبان ممکن است کمی سخت باشد. صدها رنگ موجود است و با این حال تمام رنگ ها برای سایبان مغازه مناسب نیستند. رنگ ها معانی مختلفی دارند و باید افراد آنرا بر اساس فعالیت و یا محصولات خود در مغازه انتخاب کنند. ممکن است رنگ آرام و ملایم باشد و یا بخواهید که هیجان ایجاد کند. بنابر این باید درک روان شناسی از رنگ ها داشته باشید.

سایبان مغازه پیتاپیچ - پروژه های سایبان متین

ویژگی های سایبان مغازه تبلیغاتی 

میتوانید روی سایبان مغازه خود لوگوی تجاری تان را داشته باشید. رنگ های سایبان توجه مشتراین را به صورت بالقوه به مغازه شما حلب میکند و زیمنه ای را فراهم میکند که شغل شما تبلیغ شود. افزودن نام تجاری یا آرم موسسه و شرکت باعث میشود تا راحت تر بتوانید آن محل را پیدا کنید و به عنوان یک مکان علامت کذاری نمایید. این کار در تمام روز و در همه ورزهای سال تبیلغ خواهد کرد.

سبک گرافیکی استفاده شده در آرم و لوگو یا نام شما در سایبان نیز میتواند باعث افزایش اعتماد به نفس و امنیت بشود. این بیانیه ای است که رنگ سایبان همراه با متن در کنار نام تجاری شما ارائه میدهد. سایبان های برقی برای مغازه در هر شکلی اگر با رنگ درست ست شوند، میتوانند تبلیغات خوبی برای تجارت شما باشند.

یک لوگو میتواند سبک و هدف را به هماره رنگ به مشتری انتقال دهد و این امر باعث افزایش جذابیت در بازار کار شما خواهد شد و تجارت شما را به افرادی که از انجا عبور میکنند نشان خواهد داد. این یک راه عالی برای افزایش بازدید از برند شماست و کلاس کاری شما را بالاتر خواهد برد. شما برای یکبار سایبان را نصب میکنید، اما سالها از آن استفاده خواهید کرد.

 

مطالب پیشنهادی :

سایبان برقی و انواع آن
ساخت سایبان اتوماتیک در سایبان متین
قیمت سایبان برقی ها

سایبان مغازه پیتاپیچ - پروژه های شرکت سایبان متین

فروش سایبان مغازه را از ما بخواهید !

سایبان مغازه میتواند پیام ها و برداشت های مختلفی را به مشتریان شما منتقل کند. این وسیله یک راه خوب برای کسب و کار شماست تا با کمترین هزینه برای خودتان تبیلغ کنید. همچنین اطلاعات مشتریان را درباره کسب و کار شما افزایش میدهد و موقعیت مکانی شما را به آنها نشان خواهد داد.

سایبان برقی میتواند مشتری شما را با سایه، محافظت کند و دیگران را به مرور به داخل مغازه دعوت نماید. در یک روز گرم تابستانی با سایه و در یک روز بارانی، از خیس شدن محفوظ خواهند ماند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سایبانی را انتخاب کنید که باکیفیت باشد و به بهترین وجه تجارت و کسب و کار شما را نشان دهد.

شرکت سایبان متین در تمام ایران دارای نمایندگی است و از این طریق پذیرای سفارشات شما برای انواع سایبان خواهد بود. میتوانید برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها و بررسی شرایط نمایندگی در هر استان از طریق لینک های موجود اقدام کنید. سابقه ما در تولید انواع سایبان ضامن کیفیت محصولات ما خواهد بود.