اخبار سایبان برقی سایبان مغازه

سایبان مغازه هوشمند

سایبان مغازه هوشمند یکی از مدرن ترین نمونه های سایبان است که کار مغازه دار را برای باز و بسته کردن سایبان راحت کرده است و از شر میله های بلند و پیچادن آنها برای بسته یا باز کردن آنها خلاص کرده است.

در سایبان مغازه هوشمند از قطعاتی بسیار پیشرفته و الکترونیکی استفاده شده است و باعث شده به صورت کاملاً هوشمندانه توسط ریموت سایبان را تحت کنترل داشته باشید.

سایبان مغازه این توانایی را دارد که سایه ای گسترده را جلوی مغازه ی شما ایجاد کند تا بتوانید از به هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید و هزینه های خود را کاهش دهید.

بدین ترتیب سایبان مغازه خیلی بهتر از سایبان های معمولی است و میتوانید از مزایای بیشمار سایبان برقی استفاده نوین ببرید. در ادامه همراه ما باشید تا از مزایای گوناگون سایبان مغازه مطلع شوید.

مزایای سایبان مغازه هوشمند چیست؟

از مزایای سایبان مغازه میتوان به موارد زیر اشاره کرد ، تمام موارد را کامل مطالعه کنید تا بتوانید راحت تر برای سفارش سایبان مغازه تصمیم بگیرید.

مزایای سایبان مغازه هوشمند شامل موارد زیر می شود :

1- جلوگیری از بارش باران ،تابش نور مستقیم و ریزش گرد و غبار به داخل مغازه

2- چاپ لوگو یا متن مناسب بر روی سایبان به عنوان یک تبلیغات مفید

3- انتخاب رنگ و طرح مناسب برای تغییر دکوراسیون و جلوه دادن به مغازه

4- جلوگیری از خراب شدن محصولات و یا مواد غذایی داخل مغازه در روزهای آفتابی

5- ایجاد فضایی مناسب برای مشتریانی که میخواهند از فضای آزاد لذت ببرند.

مواردی که در بالا اشاره شد تنها تعدادی از فواید سایبان مغازه هوشمند است ، برای اینکه از مزایای دیگر این سایبان بهره مند شوید آن را سفارش دهید تا خودتان تمام مزایای آن را تجربه کنید.

مطالب پیشنهادی : 

ویژگی های فنی سایبان مغازه

دلایل نصب چتر سایبان

سایبان مغازه مناسب برای هر صنفی

هر صنف کسب و کاری می تواند از وجود سایبان مغازه بهره مند شود. به عنوان مثال :

مغازه های لباس فروشی که در معرض تابش قرار دارند را ممکن است دیده باشید که جلوی ویترینشان مقوای بزرگ و زشتی می گذارند یا اینکه تکه های روزنامه میچسبانند تا آفتاب رنگ لباس ها را از بین نبرد این کار باعث می شود که رهگذران نتوانند ویترین را ببینند و از جلوی مغازه ی شما رد شوند.

برای حل این مشکل میتوانید سایبان مغازه نصب کنید ، سایبان برقی میتواند به راحتی جلوی تابش آفتاب را بگیرد تا لباس ها خراب نشوند.

مغازه های موبایل فروشی هم نیاز به سایبان برقی دارند :

مغازه های موبایل فروشی هم از این مشکلات دارند ، برای اینکه آفتاب به گوشی ها نخورد از پارچه های ضخیم استفاده می کنند و هیچ کس حوصله ی دیدن پشت پارچه را ندارد.

این مغازه ها هم می توانند از سایبان برقی استفاده کنند و اینکه تبلیغات و شماره های خود را روی پارچه ی سایبان چاپ کنند تا در صورت بسته بودن مغازه مشتریان بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

همچنین زیبایی بسیار جذابی هم به مغازه می دهید که در جذب مشتریان بسیار موثر است.

در نتیجه هر صنف شغلی که دارید میتوانید از وجود سایبان مغازه بهره مند شوید و مشتریان ، درآمدتان را روز به روز بیشتر کنید.

سایبان مغازه هوشمند - سایبان برقی

رستوران هایی که محوطه ی باز دارند حتما سایبان مغازه استفاده کنند!

مطمئناً رستوران هایی که دارای محوطه ی باز بودند با این مشکل که نتوانستند به مشتریان در محوطه ی باز به دلیل تابش آفتاب مستقیم و بارش شدید باران سرویس بدهند و این مشکل باعث شده است شخصی که به رستوران شما مراجعه می کند ، همیشگی نباشد.

بنابراین شما هم مشتریان خود را روز به روز از دست میدهید ، بنابراین باید یک راه حل مناسب پیدا کنید که مشکل کمبود مشتری حل شود.

برای حل این مشکل می توانید از وجود سایبان برقی استفاده کنید چرا؟؟

چون که می توانید تمام فضای باز رستوران یا کافه تان را به طور کامل بپوشانید و از مشتریان در فضای باز هم پذیرایی کنید. با داشتن این قابلیت متوجه ی افزایش روز افزون مشتریان خود خواهید شد و مطمئناً با خودتان می گویید کاش زودتر سایبان برقی را نصب کرده بودم.

حالا هم به تمام کسانی که هنوز از وجود سایبان مغازه بهره مند نشدند توصیه میکنیم که همین لحظه که در حال خواندن این مطلب هستند اقدام به سفارش سایبان متناسب با سلیقه تان بکنید.

هرچقدر فضای باز کافه یا رستورانتان بیشتر باشد، دیگر کمبود جا برای پذیرایی از مشتریان را نخواهید داشت و میتوانید هر تعداد مشتری را به راحتی پذیرایی کنید.

سایبان مغازه بازاریاب بی زبان !

شاید برایتان جالب باشد که چرا از کلمه ی بی زبان استفاده کردیم؟ دلیلش این است که اکثر افرادی که برای بازاریاب استخدام می کنید زبان دارند و آنقدر نتیجه ای خوبی که باید را نمی گیرید.

بنابراین می توان گفت که سایبان مغازه یک بازاریاب بی زبان و فوق العاده موثر برای مغازه ی شما خواهد بود که میتواند مشتریان شما را روز به روز بیشتر کند.

با تبلیغاتی که روی سایبان به چاپ میرسانید تاثیر بسزایی روی بازاریابی مغازه ی شما می گذارد و بدون هیچ زبانی به راحتی می تواند مشتریان شما را روز به روز بیشتر کند.

خودتان ازینکه هر رزو مغازه تان بدون اینکه داد زنی بیرون از مغازه باشد ، پر از مشتری میشود متعجب خواهید شد ، بازاریابی بدون زبان را با سایبان مغازه تجربه کنید.

پس هرچه زودتر برای استخدام یک بازاریاب بدون اینکه نیاز باشد هر ماه حقوق بدهید و یک پولی هم از جیبتان برود بدون اینکه نتیجه ای هم داشته باشد میتوانید به سفارش سایبان مغازه اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه :

نکات مهم در نصب سایبان برقی

سایبان مغازه رستوران مینا بانو

سایبان مغازه هوشمند

سایبان مغازه هوشمند را از ما بخواهید!

برای انتخاب سایبان مغازه هوشمند با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید از شرکت تولید کننده سایبان برقی متین خریداری کنید تا سالهای طولانی بتوانید از آن استفاده کنید.

همچنین در هر جایی از کشور ایران که هستید میتوانید سایبان برقی برای مغازه تان را از ما سفارش دهید برای بررسی دقیق اطلاعاتی راجع به نمایندگان شهرتان حتما از طریق لینک زیر اقدام کنید و با کلیک بر روی دکمه ی دیگر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و محصولتان را سفارش دهید.