سایبان مغازه مناسب کدام است؟

ساخت یک سایبان مغازه مناسب برای نصب و لذت بردن از خنکی هوا میتواند کمک زیادی به شما بکند. بهتر است در زمان سفارش و خرید سایبان نکاتی را در نظر داشته باشید. پیش از خرید سایبان برای مغازه اندازه فضای موردنظر برای سایبان را کاملا دقیق اندازه بگیرید. مهم است که سایبان برقی مغازه شما کاملا با نما و پنجره مورد نظر اندازه باشد.

انجام اینکار به شما اطمینان میدهد که فضایی را که مایل به استفاده از سایبان برای آن هستید کاملا مورد پوشش قرار خواهد گرفت. همچنین باید از استحکام و مقاومت کافی برای نگه داشتن پایه ها مطمئن باشید. پیش از نصب باید از محکم بودن محل نصب سایبان اطمینان حاصل کنید تا از خطرات بعدی جلوگیری شود. برای سفارش و خرید سایبان مغازه مناسب حتما محیط اطراف و دفعات استفاده از سایبان را در نظر بگیرید. اگر مایل هستید تا در تمام روز از سایبان استفاده کنید باید سایبانی را انتخاب کنید که با تمام شرایط آب و هوایی متناسب باشد. سایبان شما باید در تمام فصول مقاوم باشد و بدین منظور میتوانید از مدل محصور یا پی وی سی استفاده کنید. در غیر این صورت مدل های کم هزینه تری هم برای سایبان ها وجود دارد.

علاوه بر این سایبان برقی مغازه به شما این امکان را میدهد تا روی آن به تبلیغ برای برند خودتان بپردازید. به این معنی که میتوانید روی چادر سایبان نام و لوگوی خودتان را چاپ کنید. به این ترتیب از تابولهای تبلیغاتی و بیلبورد بی نیاز خواهید بود. چاپ روی چادر سایبان عوارض شهرداری را شامل نمیشود.

در همین رابطه بخوانید :

سایبان برقی فست فود گزینگ

سایبان برقی هایپر خلیج فارس

افزایش طول عمر سایبان برقی

سایبان مغازه مناسب سایبان متین

پارچه ضدآب یا پارچه مقاوم در برابر آب؟

در زمان خرید سایبان مغازه مناسب  باید جنس و نوع پارچه را در نظر داشته باشید. اگر نمیدانید کدام پارچه مناسب تر است باید گفت بهترین سایبان برقی مغازه چادر ضدآب دارد. اما تفاوت زیادی بین پارچه های ضدآب و پارچه های مقاوم در برابر آب چیست؟

دانستن این نکته اهمیت زیادی دارد. در نظر داشته باشید که سایبان برقی مغازه باید با شرایط آب و هوایی محل زندگی شما همخوانی داشته باشد. به این ترتیب از هزینه های اضافی دیگر پیشگیری خواهد شد. پارچه های ضدآب به گونه ای طراحی شده اند که آب را از خود عبور نمیدهند. آب وارد این چادرها نمیشود و نم و رطوبت ایجاد نخواهد کرد. مثال مناسب برای این پارچه ها، چادر سایبان متورق یا اکریلیک است. اگر در محل زندگی شما بارندگی زیاد است بهرتین پارچه برای چادر سایبان همین پارچه های ضدآب هستند.

اما چادر های مقاوم دربرابر آب نوعی پارچه هستند که از شما در برابر آب محافظت میکنند. اما به مرور زمان پوسیده میشوند و از بین میروند. پس برای حفظ قابلیت این پارچه ها بهتر است دائما با مواد مقاوم در برابر آب پوشش داده شوند. با این کار عمر چادر سایبان بیشتر خواهد شد و مقاومت خود را ازدست نمیدهد.

سایبان مغازه مناسب سایبان متین سایبان برقی مغازه

نکات مهم در مورد فروشگاه سایبان مغازه

در زمان خرید و سفارش سایبان، فضای موردنظر شما برای نصب سایبان برقی  اهمیت زیادی دارد. برای رستوران ها و هتل ها میتوان از سایبان شفاف یا PVC استفاده کرد.این نوع سایبان چشم انداز زیبا و بی نقصی را در اختیار تماشاگران میگذارد. در شرایط مختلف آب و هوایی میتوانید خیلی آسان و بی دردسر از این سایبان ها استفاده کنید. فروشنده یا شرکتی که میخواهید برای سفارش سایبان برقی مغازه به آنها مراجعه کنید، باید اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.

فروشنده باید کاملا نیازها و سلیقه شما را بداند و محصول مناسب را برای شما تهیه کند. شرکت سازنده باید سابقه و اعتبار خوبی در زمینه فروش داشته باشد و جهت نصب و خدمات پس از فروش باید بتواند مشتری را یاری کند.

برای انتخاب بهترین گزینه برای سایبان مغازه مناسب شما لازم است تا نیازهای خود را با فروشنده در میان بگذراید. شاید بهتر باشد از سایبان با شکل و فرم خاص استفاده نمایید. در این صورت باید مناسب با نیاز شما سایبان طراحی و تولید شود.

سایبان برقی از مواد زیادی مانند آلومینویم تا PVC ساخته میشود. هریک از این مواد متناسب با شرایط آب و هوایی شما انتخاب میشوند. پس باید پیش از سفارش و خرید مزایا و معایب آنرا به خوبی بشناسید تا بدانید سایبان مغازه مناسب کدام است؟

در همین رابطه بخوانید :

سایبان چتری سوپر مارکت 

سایبان پاسیو هتل آپارتمان

سایبان چتری فضای باز

سایبان متین سایبان مغازه

سایبان برقی مغازه مناسب را از ما بخواهید!

در زمان خرید سایبان برقی باید کیفیت، طول عمر و زیبایی را مدنظر داشته باشید. بهترین سایبان باید مناسب با نیاز و نمای مغازه شما باشد. همچنین هزینه خرید باید مقرون به صرفه و بهینه باشد تا از هزینه های اضافی پیشگیری کند. برای خرید سایبان مغازه مناسب خود با ما تماس بگیرید. شرکت سایبان متین بزرگ ترین تولیدکننده سایبان در ایران انواع سایبان متحرک، سقف متحرک، سایبان چتری و … آماده پذیرش سفارش شما عزیزان می باشد. اگر ساکن شهرستان هستید برای اطلاع از شرایط نمایندگی شهر خود با ما از طریق لینک زیر در ارتباط باشید.