اخبار سایبان مغازه

سایبان مغازه برای روزهای تابستانی (نگران گرما نباش!)

سایبان مغازه روکشی ثانوی است که به قسمت خارجی دیواره‌ های یک ساختمان متصل می‌ شود. سایبان مغازه معمولا از کرباس تشکیل شده‌ است که با فیبر اکریلیک، رشته پلی‌ استر یا پنبه بافته شده‌ است و همچنین می‌ تواند از لایه ای از وینیل (vinyl) که بر روی الیاف پلی‌ استر قرار گرفته‌ است و روی سازه ای سبک از آلومینیوم، آهن، فولاد و احتمالا چوب و مواد شفاف (که برای پوشش سلول‌ های خورشیدی در تابستان استفاده می‌ شود ولی در زمستان باید اجازه دهد که نور تا حدممکن از آن رد شود ) کشیده می‌ شود ساخته شده باشد. این ساختار با خرپا، سازه‌ های فضاکار یا با چهارچوب پیکربندی می‌ شود. سایبان مغازه با استفاده از زیرسازه‌ های آلومینیومی و روکش آلومینیومی ساخته می‌ شوند.
سایبان مغازه آلومینیومی وقتی استفاده می‌ شوند که از سایبان مغازه های پارچه ای نمی‌ توان استفاده کرد مثلا در جایی که بار سنگینی از جانب باد یا برف بر سایبان تحمیل می‌ شود. مطب ( سایبان مغازه برای روزهای تابستانی ) سعی میکند شما را تا حدودی با این سازه آشنا کند.

سایبان مغازه کجا نصب می شود؟

سایبان مغازه در ساختمان ممکن است بالای پنجره، درب، یا بالای پیاده‌ رو باشد. با اضافه کردن ستون، سایبان تبدیل به کانوپی می‌ شود که می‌ تواند از فضای ساختمان فراتر رود مثل در ورودی هتل. رستوران‌ ها معمولا سایبان مغازه را بقدری پهن انتخاب می‌ کنند که قسمت قابل ملاحظه ای از فضای بیرون را بپوشاند تا مشتریان قادر باشند در فضای بیرونی هم پذیرایی شوند.

در ساختمان‌ های تجاری، معمولا اطلاعاتی روی سایبان مغازه چاپ می‌ شود. اطلاعاتی مثل نام، نوع تجارت، و آدرس و در نتیجه همانند بیلبوردی کاربردی عمل می‌ کند ، سایه ایجاد می‌ کند ، از باد های شدید جلوگیری می‌ کند و در مقابل باران و برف محافظ است.

در مناطقی که هوای زمستانی دارند، بیشتر سایبان‌ ها در انتهای تابستان نیازی نیست که پایین آورده شوند، بلکه بهمان شکل در کنار ساختمان آن‌ ها را جمع می‌ کنند و در طول زمستان به همان شکل باقی می‌ مانند .

سایبان مغازه برای روزهای تابستانی

فواید سایبان مغازه در روزهای تابستانی

اگر میخواهید بدانید سایبان مغازه برای روزهای تابستانی چه فایده ای دارد با ما همراه باشید.

در سایبان برقی مغازه با خاصیت جمع شو ، این امکان برای صاحبان به وجود می آید که در زمان های تابش شدید خورشید یا رگبار شدید سایبان را باز کنند و حفاظتی در مقابل موارد مذکور ایجاد نمایند. طبق بررسیهای انجام شده نشان میدهد که هوای زیر سایبان میتواند تا ۲۰ درجه خنک تر و عدم ورود نورآفتاب مستقیم به فضای داخل اماکن باعث جلوگیری از گرمای زیاد و استفاده بیشتر از تهویه هوا میشود که میتوان به این نکته اشاره کرد که خود سبب کاهش هزینه های تهویه هوا میشود و استفاده از وسایل سرمایشی نیز به حداقل خواهد رسید.

سایبان ها نوعی محافظ در برابر نور خورشید برای اثاثیه درون مغازه هستند و این حفاظت سبب میشود تا رنگ و جنس محصولات و یخچال های صنعتی در اثر نور شدید خورشید تغییر نکند . ایجاد فضا جهت دیگری از مزایای متمایز کننده میباشد ، در صورت نداشتن فضایی برای استفاده از محیط بیرون از مغاره یا ایجاد یک محیط زیر سایه میتوانید از سایبان استفاده کرده و یا حتی به راحتی محل کوچکی برای نشستن و دورهمیهای مشتریان به وجود بیاورید.

کدام مدل سایبان مغازه برای من مناسب است؟

از هر مدلی از سایبان ها که در صفحه پروژه های گروه سایبان متین مشاهده می کنید می توانید به عنوان سایبان مغازه استفاده کرده اما در عین حال باید به این موضوع توجه داشته باشید که سایبان شما متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن حضور دارید باشد که مشاوران در این زمینه شما را راهنمایی می کنند تا محصولی مناسب انتخاب کنید .
برای مثال اگر در جایی ساکن هستید که بادهای شدید وطوفان همیشه در وزش هست خوب است از سایبان زنجیری برای مغازه خود کمک بگیرید.

حتما مشاهده کرده اید بعضی از مغازه ها یا فروشگاه ها بجای استفاده از انواع سایبان هایی مانند باکسی زنجیری یا فنر بازویی و… از سایبان کالسکه ای بهره میگیرند. این سایبان گزینه ی مناسبی برای مغازه هایی هستند که در برابر آفتاب مستقیم قرار دارند و نور از کنار و بغل های سایبان به داخل نفوذ می کند. در نتیجه سایبان کالسکه ای از ورود نور آفتاب مستقیم هم جلوگیری می کند.

سایبان مغازه برای روزهای تابستانی

ویژگی های یک سایبان مغازه خوب

یک سایبان مناسب چند ویژگی دارد که اولین آن جنس پارچه سایبان و متریال اجزای آن میباشد که در میزان طول عمر و استحکام آن ها بسیار تاثیرگذار است دومین موضوع امکان برقی کردن سایبان و داشتن سایبانی متناسب با تکنولوژی روز دنیا بوده که این امکان را به مالک میدهد که در هر وقتی بدون صرف انرژی و زمان با استفاده از یک ریموت بتواند سایبان مغازه را باز و بسته  کند. سومین مسئله نصب و اجرای دقیق آن و اعمال پشتیبانی میباشد که میتوان گفت از جمله نکات بسیار مهم است.

سایبان برقی خوب اگر با متریال مناسب ساخته شود ، نیازی به تعمیرهای بعد از خرید ندارد و عمر طولانی تری خواهد کرد . پارچه های یک سایبان برقی خوب در برابر آفتاب مقاومت خاصی از خود نشان می دهند و پوسیده نشده و تغییر رنگ نخواهند داد.

در صورت تمایل به خرید یک سایبان مغازه برای روزهای تابستانی می توانید از طریق راه های ارتباطی آخر سایت با ما تماس بگیرید . سایبان برقی متین اینجاست تا به شما بهترین ها را هدیه دهد . ما در همه حال کنار شماییم و در همه شهر های ایرن عزیزمان نمایندگی های فعال و کاربلد خود را مستقر کرده ایم.