اخبار سایبان متحرک

سایبان متحرک چیست؟  چه مزایایی دارد؟

آیا میدانید سایبان متحرک چیست؟ و چه کارایی هایی دارد؟ پس با ما همراه باشید!

سایبان متحرک یکی از سازه های الزامی برای فضای باز اطلاق میگردد. چرا که دیگر همه ما بخوبی از ضررات عوامل خارجی آگاهیم.

مزایای استفاده از سایبان متحرک ، استفاده از با کیفیت ترین پارچه مقاوم در مقابل تابش آفتاب ، وزش باد ، بارش باران و … میباشد تا در همه شرایط ماندگاری خود را حفظ کنند.

از مزایای سایبان متحرک می توان این مورد را ذکر کرد که سایبان متحرک به مالکان اجازه می‌دهد که شرایط هوای اطراف را آن طور که می‌خواهند تنظیم کنند. در شرایط آب و هوایی نامطلوب می توانند از مزایای سایبان متحرک استفاده نموده و با باز و یا بسته نمودن آن بصورت اتوماتیک و یا دستی با این شرایط نامطلوب مقابله نمایند.

در نسل جدید سایبان متحرک در  اکثرا از پارچه های ضدآب استفاده میشود .این سیستم ها با توجه به مدل و اندازه،قیمت آن ها با هم فرق دارد. با نصب سایبان متحرک دیگر نیازی به نیروی دستی و اتلاف وقت اضافی برای بستن و باز کردن ندارند.

در نسل جدید سایبان متحرک شما با فشردن دکمه های ریموت مخصوص ، آن را در حالت دلخواه تنظیم کرده و از آن بهره میبرید.

مزایای سایبان متحرک

شما امکان سفارش سایبان متحرک در طرح ها و رنگ های مختلف را دارا هستید.

سایبان متحرک در هنگام عدم استفاده در حالت جمع شده قرار گرفته و فضای خیلی زیادی برای نگهداری لازم ندارد.

قابلیت تغییر شیب سایبان متحرک در زاویه های مختلف با استفاده از موتور اروپایی درجه یک و بادوام امکان پذیر میباشد و نیازی به نیروی دستی ندارید.

امکان باز و بسته کردن سایبان متحرک توسط ریموت از فاصله های زیاد حتی 30 متری نیز وجود دارد.

سایبان متحرک به مشتریان این امکان را می دهد که در روزهای آفتابی با داشتن سایه ای مطلوب از فضاهای بیرونی استفاده کنند. بدلیل کاربرد زیاد سایبان متحرک که قابل استفاده در هر فضایی مانند مغازه ، تراس ، استخر، رستوران و غیره می باشد این روزها استفاده از سایبان متحرک رواج بسیاری پیدا کرده است.

سایبان متحرک سایبان سایبان برقی

انواع سایبان متحرک

بسته به محیط مورد استفاده خود میتوانید انواع سایبان متحرک را تهیه و نصب کنید.

انواع سایبان متحرک :

1) سایبان تاشو

2) سایبان متحرک پایه ای

3) سایبان چتری

4) سایبان کشویی

سایبان تاشو

سایبان متحرک تاشو هم میتواند در محوطه بزرگ مانند ویلا نصب گردد. هم میتواند در فضاهای کوچک مانند بالکن مورد استفاده قرار گیرد. نصب سایبان تاشو در بالکن و تراس بیشتر برای جلوگیری از نور شدید آفتاب و ایجاد سایه است. سایبان متحرک در ویلا معمولا برای ایجاد سایه روس استخر و پارکینگ و … استفاده میشود.

سایبان متحرک پایه ای

سایبان متحرک پایه ای نیز نیاز به نصب ندارد و به راحتی قابل استفاده روی زمین است. این سایبان در فصول مختلف قابل استفاده است و میتوان هم برای ایجاد سایه در فصول گرم و هم جلوگیری از ریزش باران در سرما از آن استفاده کرد.

سایبان چتری 

نوع دیگر سایبان متحرک سایبان چتری است که میتوان از آن برای سایبان ساختمان یا سازه استفاده کرد. این یبان نیاز به نصب روی دیوار یا سقف را ندارد.

مزیت سایبان متحرک چتری تنوع در رنگ و طرح، وزن سبک و نصب آسان است.

سایبان کشویی

سایبان متحرک کشویی یک ویژگی خاص دارد. میتوان آنرا به صورت کشویی یا آکاردئونی جمع کرد. برای بازکردن نیز میتوان آنرا کشید. این باز و بسته شدن به وسیله موتور یا به صورت دستی میتواند انجام شود.

مزیت سایبان کشویی :

هزینه پایین نگهداری و محافظت از سایبان

قابلیت جمع شوندگی در فصول سرما و هوای بارانی و برفی

قابلیت اتصال روی دیوار یا سقف

مطلب پیشنهادی : اجرای سایبان پاسیو دو طرفه توسط سایبان متین 

سایبان متحرک سایبان برقی سایبان برقی

قیمت سایبان متحرک

از فاکتورهای مهم در زمان انتخاب و خرید سایبان قیمت و هزینه نصب آن است. لازم است بداینم قیمت سایبان متحرک بسته به لوازم و یراق آلاتی که برای نصب استفاده میشوند، تعیین میگردد. البته اندازه سایبان و ابعاد آن نیز در تعیین قیمت موثر است.

قیمت سایبان دستی و سایبان برقی نیز متفاوت است. طراحی این د و سایبان متفاوت است و سایبان های دارای موتور قیمت بالاتری دارند.

انواع رویه سایبان 

سایبان آلومینیومی : این نوع رویه برای مدت طولانی قابل استفاده است. این پوشش برای ساختمانهای مسکونی در همه جای دنیا طرفدار دارد. دست شما برای انتخاب رنگ رویه آلومینیومی باز است تا رنگ و طرح دلخواه خود را تهیه کنید.

سایبان پلی استر : این نوه رویه برای آب و هوای بد طراحی ده. به این معنی که بسیار مقام و محکم است. هزینه تعمیر و نگهداری آن پایین است و مانع رود اشعه ماورائ بنفش میشود.

مطلب پیشنهادی : سایبان پاسیو مطلب دندان پزشکی

سایبان متحرک سایبان برقی

سفارش و ساخت سایبان متحرک

برای سفارش ساخت و نصب سایبان متحرک میتوانید با شرکت ما در ارتباط باشید. سایبان مناسب با فضای شما، با قیمت مناسب آماده، نصب و تحویل میگردد.

انواع سایبان برقی، سایبان مغازه و سایبان پارکینگ بنابر سفارش شما قابل تولید و ارائه است.

شرکت ما در سراسر ایران نمایندگی فعال دارد که خدمات مناسب با نیاز شما را ارائه میدهند. برای تماس با ما دکمه زیر را لمس کنید.