اخبار سایبان متحرک

سایبان متحرک مخصوص ویلا (اجرا توسط تیم فنی سایبان متین)

معمولا در فضای خارجی و سایبان ویلایی خانه یا آفتاب گرم تابستان را داریم یا برف و باران زمستان را و همین موضوع دلیلی میشود که برای نشیمن به حیاط و فضای باز خانه کوچ نکنیم. ولی فضای بسته و تکراری خانه گاهی کار را تا جایی پیش میبرد که مجبور به تحمل آفتاب سوزان و برف و بوران میشویم.

سایبان های متحرک وجود دارند که میتوانید در تراس یا حیاط خانه قرار دهید و میز و صندلی خود را در زیر آن چیدمان کنید. اگر شرایط ایده آل بود سقف سایه بان را جمع کنید و به آسمان آبی زُل بزنید اگر هم شرایط مناسب نبود و هوا برفی یا بشدت آفتابی بود سقف را مثل چتر باز کنید و زیر سایه آن مشغول خوردن چای سبز شوید.

مزیت سایبان متحرک ویلا

مزیت بزرگ این سایبان های ویلایی است که گلوگاه بالایی آن ها قابلیت تغییر زاویه را دارد و هنگام استفاده کاربر میتواند زاویه چتر را با زاویه تابش نور یا بارش باران هماهنگ کند تا محدوده پوششی سایه بان افزایش یابد.

این سایبان مدرن به لحاظ بصری از چشم انداز خوبی برخوردار است ،بخصوص وقتی در شب با سیستم نورپردازی روشن میشود.

این سایبان ها در فرم و اشکال سه بعدی بمنظور ایجاد سایه و محیطی ایمن از تابش نور خورشید و نزولات جوی برای معابر قابل استفاده هستند.

این سازه ها علاوه بر این که میتوانند بعنوان سقف معبر و چشم اندازی زیبا مورد استفاده قرارگیرند، توانایی ایجاد دیوار های پیرامونی و حتی ایزوله کردن محیط را نیز دارند.

ویژگی بعدی سایبان متحرک متین این است که  هرگز ترک نمیخورد، رنگشان دچار پوسته شدن نمیشود و در برابر انقباض و سوراخ شدگی مقاوم هستند و انعطاف‌ پذیری و مقاومت بالا در برابر ضربات ناگهانی دارند

 (همه عکس های به کار رفته در این متن از تصاویر پروژه هستند)

سایبان متحرک مخصوص ویلا

خرید سایبان متحرک مخصوص ویلا

برای سفارش و خرید سایبان متحرک میتوانید سایبان متین را انتخاب کنید.

این شرکت پیشرفته ساخت انواع سایبان ، در همه شهر های ایران شعبه داشته و میتوانید برای تماس با نمایندگی شهر خود به صفحه اصلی (کلیک کنید) بروید و از روی نقشه ایران شهر خود را انتخاب کنید.

راه های ارتباط با ما در قسمت پایاینی سایت درج شده اما برای سهولت دسترسی دوباره آن ها را تکرار میکنیم.

☎️ 50 10 36 22 021

☎️ 51 10 36 22 021

☎️ 52 10 36 22 021

📲  32 77 100 0912

📠 39 17 35 22 021

مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب