سایبان پمپ بنزین

پمپ بنزین و جایگاه های سوخت در سراسر دنیا یکی از پرترددترین محیط ها است و تقریبا تمامی خودروها نیاز دارند روزانه به این مکان بروند.

با توجه به تعداد سکوهای پمپ بنزین و مساحت بالای جایگاه ها بهترین راه برای محافظت از تجهیزات استفاده از سایبان برای جایگاه های سوخت است.

استفاده از سایبان پمپ بنزین میتواند مزایای زیادی داشته باشد.

سایبان برقی متین شرکتی موفق در زمینه نصب و ساخت انواع سایبان برقی آماده ارائه دادن خدمات به شما است.

 

مزایای سایبان پمپ بنزین

* استفاده از نوزپرداز های مختلف در سایبان پمپ بنزین باعث افزایش زیبایی میشود.

* محافظت از تجهیزات جایگاه سوخت مانند سکوه ، دوربین ، دستگاه ها و بقیه وسایل

* ایجاد کردن سایه و خنک کردن دمای جایگاه در تابستان و فصل گرم سال و جلوگیری از داغ شدن دستگاه ها و کاهش دادن احتمال آتش سوزی.

* رضایت مشتری و مراجعه کنندگان و کمک به جذب تعداد بیشتر مشتری برای سوخت گیری.

* فضای بیرونی سایبان پمپ بنزین میتواند باعث سود آوری و تبلیغات شود.

* محافظت از کارکنان و مشتریان در برابر نور مسقیم آفتاب و همینطور باران و برف

* قابلیت چاپ تبلیغ و یا طرح دلخواه خود

سایبان متحرک - سایبان برقی متین

کنترل از راه دور سایبان پمپ بنزین

یکی از کاربردهای سایبان پمپ بنزین که بسیار اهمیت دارد کنترل  از راه دور می باشد که کمک بزرگی به شما می کند و در زمان نیاز به راحتی سایبان پمپ بنزین را میتوانید باز و بسته کنید.

در زمان خرید سایبان پمپ بنزین شرکت مورد نظر باید به شما ریموت کنترل آن را بدهد. شما به کمک ریموت کنترل می توانید از راه دور سایبان را باز و یا بسته کنید.

امکان دیگری که سایبان پمپ بنزین دارد این است که میتوانید روی آن سنسور نصب کنید.

کاربردی که سنسور دارد این است که سنسور زمانی که حس کند آفتاب در حال تابیدن است شروع به بستن سایبان برقی می کند و در زمان غروب خورشید سایبان باز می شود.

سایبان برقی - سایبان برقی متین
قابلیت نصب سیستم نورپردازی

بعضی ها فکر می کنند که سایبان برقی تنها در ویلاها قابل نصب می باشد.

سایبان برقی در رستوران ، هتل ، مغازه ، پمپ بنزین ، پمپ گاز و… قابل نصب است.

پمپ بنزین ها جز مشاغلی می باشند که باید بهتر دیده شوند. سایبان برقی می تواند کمک بزرگی به شما بکند تا شما آن مکان را بهتر نشان دهید.

یک کاربرد دیگر سایبان پمپ بنزین سیستم نورپردازی آن می باشد که این قابلیت کمک می کند در شب شما بتوانید از این سیستم به نفع خود استفاده کنید.

سایبان چتری

سایبان پارچه ای یک گزینه مناسب برای پوشش سقف پمپ بنزین است. مسئولین یک پمپ بنزین برای پوشش سقف پمپ بنزین از یک سایبان پارچه ای کششی استفاده میکنند.

پارچه مورد استفاده در سایبان پمپ بنزین از نوع پلی استر با روکش دو طرفه pvc و قابلیت uv است که شرایط مناسبی برای نزولات جوی و تابش مستقیم نور آفتاب از خود ارائه میدهد.

مقاومت این پارچه ها بسیار زیاد است و همچنین دارای مقاومت باالایی در برابر پارگی دارد. وزن این پارچه بسیار سبک است و با وجود یک لایه pvdf مانع جذب آلودگی در پمپ بنزین میشود.

سایبان چتری یک نوع دیکر از سایبان برقی است. این نوع سایبان کمترین فضا را اشغال میکند و فضای زیادی را لازم ندارد که در اختیار این نوع سایبان قرار دهید. محیط استخر و حیاطتان را یک محیط منحصر به فرد کنید

امکانات ویژه سایبان چتری

سایبان برقی و امکانات آن

قیمت سایبان پمپ بنزین

برای میزان هزینه های لازم برای سایبان پمپ بنزین یکسری فاکتورها را باید در نظر گرفت به همین علت نمیتوان قیمتی از قبل گفته شود.

نکاتی که موقع خرید سایبان پمپ بنزین باید رعایت کنید تعداد سکوها ، مساحت جایگاه سوخت ، برند و شرکت سازنده سایبان پمپ بنزین ، نوع سایبان یعنی سایبان شما ثابت باشد یا سایبان متحرک باشد ، جنس مواد ساختار آن ، نوع پوشش سایبان پمپ بنزین ، شرایط آب و هوایی که سایبان قرار است در آن مکان نصب شود و … برای دریافت اطلاعات بیشتر با سایبان برقی متین تماس بگیرید.

سایبان پارکینگ - سایبان برقی متین
انواع سایبان برقی

سایبان بازویی: این مدل سایبان برقی از مقاومت بالایی برخوردار است و معمولا از جنس آلومینیوم ساخته می شود آلومینیوم آلیاژی بسیار سبک است که در اغلب صنایع کاربرد دارد.

سایبان مغازه: این نوع سایبان برقی را هنگامی جلو درب مغازه نصب می کنید باعث می شود تا انرژی درون مغازه نیز کمتر هدر برود و دمای داخل آن تنظیم بماند.

سایبان بالکن: تابش مستقیم نور خورشید برای پرندگان و گیاهان مضر است و باعث آزار آن ها می شود. شما می توانید سایبانی در ابعاد مناسب سفارش دهید و با نصب در بالکن و تراس از مزایای آن بهره مند شوید.

سایبان پارکینگ: این نوع سایبان برقی معمولا درحیاط نصب می شود و از آسیب به سقف ماشین در برابر عوامل محیطی مانند بارش باران و برف محافظت می کند. معمولا این سایبان از نوع بازویی هست و می توان آن را با ریموت کنترل باز و بسته کرد. کنترل از راه دور یکی از ویژگی های جالب و جذاب سایبان برقی است.

سایبان پمپ بنزین

سایبان پمپ بنزین یک نمونه دیگر سایبان برقی می باشد. سایبان پمپ بنزین نمیگذارد گرما به دستگاه های سوخت مستقیم بتابد و جلوگیری از تابش مستقیم نور میکند.

اگر دنبال یک سایبان برای محیط خود هستید و میخواهید محیط خود را یک فضای منحصر به فرد کنید سایبان برقی متین انواع سایبان های برقی مانند سایبان برقی پمپ بنزین ، سایبان برقی پارکینگ و … را ارائه میدهد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای سفارش سایبان برقی دلخواهتان با سایبان برقی متین در ارتباط باشید.