سایبان برقی هوشمند

سایبان برقی هوشمند ، همانطور که از اسم این محصول معلوم است ، این سایبان به صورت هوشمند عمل میکند ، همانطور که همه ی وسایل ما امروزه هوشمند شده است سایبان ها هم از معمولی بودن خارج شده و به هوشمند تبدیل شده اند ، در ادامه بیشتر راجع به سایبان هوشمند صحبت میکنیم.

راجع به سایبان برقی هوشمند میدانید ؟

سایبان برقی هوشمند به این معنی است که شما با کمک دست دیگر احتیاجی به باز و بسته کردن سایبان ها ندارید ، بعضی مغازه دار ها به دلیل سختی در باز و بسته کردن سایبان برای خرید آن اقدامی نمیکنند ولی الان اگر دیده باشید همه ی مغازه ها حداقل یک سایبان دارند ، یا خانه ی دوستتان رفته باشید میبینید که بالکن منزلشان یک سایبان برقی شیک نصب کرده اند.

تا حالا فکر کردید که دلیلش چیست ؟ ، که سایبانی که قبلنا به زور تهیه میکردند الان همه گیر شده ، الان فرق کرده همونجور که در تیترم هم مشاهده کردید سایبان برقی هوشمند شده ، یعنی دیگه آن زمان گذشت که با استفاده از دست و یک میله ی بلند اگر یادتان باشه باز و بسته می کردند الان با کمک یک ریموت به راحتی میتوانید آن را باز و بسته کنید دیگر احتیاج به این نیست که دو ساعت آن را باز و بسته کنید.

 

سایبان برقی پنجره - سایبان متین 02122361050

سایبان برقی تاثیری در ظاهر محیط دارد ؟

سایبان برقی یکی از انواع سایبان های درحال استفاده است که به طور کاملا الکترونیکی عمل می کند، امکان راحتی، تنوع زیبایی در رنگ و طرح را فراهم میکند.

سایبان برقی تنوع رنگ و مدلی که دارد دست مشتری را باز گذاشته تا بتواند بهترین نوع پارچه با طرحی که میخواهد را انتخاب کند ، پس میتوانید یک سایبان برقی با ظاهری که میخواهید داشته باشید.  سایبان برقی با ظاهر مناسب ، تاثیری مستقیم بر ظاهر محیط میگذارد.

اگر دنبال یک تغییر اساسی در محیط هستید ، سایبان برقی میتواند یک ایده ی جانانه برای ظاهر محیط شما باشد ، تغییر ظاهر یکی از مزایای استفاده از سایبان است ، در متن بالا به مفید بودن آن نسبت به سایبان های قدیمی اشاره کردیم ، سایبان برقی میتواند از شدت آفتاب که به مغازه یا محیط مورد نظر شما میتابد جلوگیری کند تا شما راحت بتواند زیر آن استراحت کنید یا مغازه را از آفتاب محفوظ نگه دارید.

مطلب پیشنهادی :

کاور بالکن با سایبان برقی زنجیری

اجرای سایبان مغازه “های کافه “

سایبان برقی استخر - سایبان متین
سایبان برقی هوشمند را در چه مکان هایی میتوان استفاده کرد؟

سایبان برقی موارد استفاده ی زیادی دارد که شامل :

سایبان مغازه

که همه ی ما با آن آشناییت داریم و میدانیم که در سر درب مغازه های به منظور جلوگیری از تابش آفتاب و بارش باران و برف ، همچنین به عنوان تبلیغات و تغییر ظاهر مغازه استفاده می شود.

سایبان مغازه - سایبان متین 02122361050

سایبان بالکن

این نوع سایبان برقی بر روی بالکن شما به میزان متراژی که دارد نصب می شود ، و محل مناسبی برای برگزاری مهمانی ها ، اوقات فراغت کنار خانواده و دوستان ، محیط بازی بچه ها ، میباشد.

سایبان برقی بالکن - سایبان متین

سایبان پاسیو

اگر پاسیو بلا استفاده است ،و همیشه در حال تمیز کردن پاسیوی منزلتان هستید نگران نباشید سایبان برقی میتواند این مشکل شما را حل کند ، با نصب یک سایبان پاسیو از شر کثیفی پاسیو راحت شوید و محیطی برای گذراندن اوقات فراغتتان استفاده کنید.

سایبان پارکینگ

اگر پارکینگ در منزلتان ندارید هیچ ناراحت نباشید ، با نصب سایبان  به راحتی میتوانید یک پارکینگ شخصی برای خود ایجاد کنید و از گذاشتن خودرو داخل کوچه راحت شوید با خیال راحت زیر سایبان پارکینگ بگذارید.

سایبان برقی پنجره

سایبان برقی برای بالای پنجره ها هم میتواند مورد مناسبی باشد ، یکی از مشکلات خانم های خانه دار وقتی پنجره های را تمیز میکنند و بعد از آن بدون اتلاف وقت باران میگیرد یا گرد و خاک میشیند آن ها را ناراحت می کند اما با نصب سایبان برقی پنجره دیگر این مشکل را حل شده بدانید علاوه بر حل این مشکل هم از گرم شدن داخل خانه جلوگیری میکند ظاهر بیرونی خانه را زیباتر میکند.

این هم یک سری از نوع های مختلف سایبان برقی که میبینید استفاده های زیادی می شود ، دلیل آن راحتی استفاده از این نوع سایبان است. در قسمت هر نوع سایبان اتوماتیک دکمه ی مشاهده ی پروژه وجود دارد که پیشنهاد میکنم حتما از پروژه های اجرا شده توسط سایبان متین دیدن کنید.

سایبان برقی پنجره - سایبان متین 02122361050
همین حالا سایبان برقی هوشمندت را سفارش بده ! 

سایبان برقی را با در نظر گرفتن نیازت میتوانی همین حالا از سایبان برقی متین سفارش دهید ، سایبان متین بهترین کیفیت را در زمینه ی عرضه ی سایبان برقی شما در نظر میگیرد .

همچنین سایبان متین در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد که میتوانید با مراجعه به لینک زیر نماینده های شهر خود را مشاهده کنید و با آن های در تماس باشید تا سفارشات خود را به آن ها اعلام کنید.