اخبار سایبان برقی

سایبان برقی مخصوص روزهای زمستانی

سایبان برقی مخصوص روزهای زمستانی هم هست ؟ این سوال بسیاری از شما عزیزان است که تصور میکنید که سایبان برقی فقط برای جلوگیری از تابش آفتاب مورد استفاده قرار میگیرد اما در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که سایبان برقی برای تمام فصول قابل استفاده است.

سایبان برقی ، حس گرمای مطلوب در روزهای زمستانی 

قدیما در روزهای سرد زمستون وقتی میخواستیم که صبحانه ، ناهار و عصرونه را بیرون از خانه با دوستان و خانواده دور هم بخوریم فکر اینکه باید سرمای بیرون را تحمل کنیم و شاید سرما بخوریم و یا به جای استفاده از فضای سبز و محوطه باز در حیاط کافه ها و رستوران ها مجبور بودیم که داخل سفارشاتمون را میل میکردیم که فرقی با خانه نداشت پس در نتیجه منصرف میشدیم و ترجیح میدادیم که خانه بشینیم.

اما قضیه به همینجا ختم نمی شه مهندسان به این فکر افتادند که باید یک محیطی برای مردم فراهم بشه که بتونن در فصل زمستان هم بدون اینکه نگران باشند مبادا سرما میخورن بیرون از خانه یا در محوطه باز کافه و رستوران بنشینند پس سایبان برقی را با قابلیت نصب هیتر گرمایشی وارد بازار کردند.

اگر یادتان باشد سایبان ها صرف جلوگیری از آفتاب استفاده می شد ولی الان با پیشرفت تکنولوژی سایبان برقی ها هم پیشرفت کردند که در هر فصلی که بخواید میتوانید استفاده کنید.

هیتر گرمایشی که زیر سایبان برقی قرار میگیرد سرمای زمستونو برای ما به گرمای دلچسبی تبدیل کنه و دورهمی های دوستانه و فامیلی را رنگ و روی تازه ای ببخشه و همینطور کسب و کار هایی مثل رستوران ها و کافه ها را رونق بخشیده ، چون دیگه رستوران ها میتونن از فضای بازشون با قرار دادن میز و صندلی به راحتی از مشتریان پذیرایی کنند.

سایبان برقی مخصوص روزهای زمستانی-سایبان برقی متین

با نصب سایبان برقی میتوانید به تماشای بارش برف نگاه کنید!

اگر تماشای برف را از نزدیک دوست دارید اما نگران سرماخوردگی بعدش هستین باید بگیم که نصب سایبان برقی به شما کمک میکنه که بدون یخ زدن و سرماخوردگی بتونین برف خوشگل را که در حال باریدن است نگاه کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

یا اینکه میتونید زیر سایبان برقی و گرمای مطلوبی که ایجاد شده است به تماشای برف بازی فرزندانتان بنشینید بدون اینکه کمی حس کنید سردتان شده است چون هیتر گرمایشی که زیر سایبان برقی قرار گرفته است اجازه ی یخ کردن به شما نخواهد داد و همیشه شما را گرم نگه میدارد.

برای کافه و رستوران ها هم میتواند یک فایده ی بزرگ داشته باشد برخی از افراد رهگذر هستند در هنگام بارش برف و باران به دنبال جایی هستند که گرم شوند یا یک قهوه ی داغ میل کنن شما میتوانید زیر سایبان برقی با گرمای مطلوب از آنها پذیرایی کنید.

مطالب پر بازدید : 

اجرای سایبان برقی تک محوره 

اجرای سایبان برقی زنجیری در بالکن

سایبان برقی برای پارکینگ 

راجع به امکانات سایبان برقی میدانید؟

میتوانید از سیستم های سرمایشی و گرمایشی مثل هیتر و مه پاش در زیر محیط سایبان استفاده نمایید.

سیستم هدایت آب باران که میشه آب باران را به مسیر خاصی هدایت کنید و اینکار میتونه به آبیاری گیاهان اطراف سایبان هم کمک کنه.

تنظیم زاویه بازشو یکی از دیگر از امکانات سایبان برقی به حساب می آید که از 0 تا 45 درجه قابل تنظیم است.

استفاده از سیستم نور پردازی ، ال ای دی های رنگی که میتواند محیطی جذابی در شب را برای ما فراهم کند.

امکان اتصال باطری و یو پی اس که این امکان را به شما میدهد در زمان قطعی برق هم بتوانید از سایبان استفاده نمایید و آن را کنترل کنید.

میتوانید سنسور هوشمند باران ، برف ، باد ، آفتاب هم نصب کنید.

سایبان برقی دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ پارچه دارد  که هر مدلی که بخواهید میتوانید مطابق با سلیقتون انتخاب کنید.

سایبان برقی فضای زیادی را اِشغال نمی کند که با نصب سایبان برقی فول باکس سایبان داخل یک محفظه مورد حفاظت قرار میگیرد وفضای کمی را میگیرد.

چاپ هر گونه تبلیغات ، لوگو ، طرح ، شعار تبلیغاتی ، جمله ی انگیزشی روی پارچه سایبان امکان پذیر است .

سایبان برقی مخصوص روزهای زمستانی-سایبان متین

یک پیشنهاد ویژه برای روزهای زمستانی 

اگر قصد دارید که دکوراسیون که فضای بیرون رستوران و منزل خود را تغییر بدهید به شما پیشنهاد استفاده از سایبان برقی را میدهیم.

اگر هم میخواهید که یک محیط دنج و گرمی ایجاد کنید که بتوانید در فصل زمستان به تماشای بارش برف و باران بنگرید پیشنهاد ما استفاده از سایبان برقی با نصب هیتر گرمایشی است ، اگر فکر میکنید که هیتر گرمایشی ممکن است در تابستان به درد نخورد میتوانید آن را از سایبان جدا کنید که بتوانید در فصل تابستان هم به راحتی استفاده نمایید.

مطالب پیشنهادی : 

سایبان برقی برای کانکس

سایبان هوشمند در ساختمان های هوشمند

کاور خودرو با سایبان برقی

سایبان برقی مخصوص روزهای زمستانی

سایبان برقی زمستانی را از ما بخواهید !

اگر به فکر سفارش سایبان برقی افتادید میتوانید با شرکت سایبان متین در ارتباط باشید. سایبان متین دارای مشاوران تخصصی است که شما را در زمینه ی انتخاب بهترین پارچه ، بهترین سازه ی مناسب به شما پیشنهاد میکنند.

برای سفارش سایبان برقی میتوانید هر لحظه که خواستید اقدام کنید ، سایبان برقی زمستانی در فصل سرما همراه شما خواهد بود.

سایبان متین در تمام شهر های ایران نمایندگان فعالی دارد که میتوانید برای مشاهده ی نماینده های شهر خود روی دکمه ی زیر کلیک کنید و با آنها تماس بگیرید.