سایبان برقی شرکت واردات لوازم یدکی

سایبان برقی شرکت واردات لوازم یدکی، یکی از پروژه های شرکت سایبان متین می باشد. اگرشما فضای سربازی دارید با خریدن سایبان برقی می توانیدآن جا را از تابش مستقیم نور خورشید و یا بارش برف و باران در امان نگه دارید. یکی دیگر از کاربردهای سایبان استفاده از آن به عنوان سایبان بالکن یا حیاط است. با استفاده از آن شما می توانید هر موقع که دوست داشتید بدون این که فضای حیاط یا بالکن کاملا بسته شود از سایه ی ایجاد شده و آب و هوا نهایت لذت را ببرید.

سایبان برقی بالکن یا تراس میتواند روی دیوار نصب شود و فضای تراس شما را کاملا پوشش دهد. پایه ها روی دیوار نصب میشود و چادر باز شده میتواند به راحتی روی بالکن را بپوشاند. شما دید فضای بیرون را دارید و در روز هم میتوانید از نور لذت ببرید. چادر سایبان شدت نور را در تراس کاهش میدهد و میتوانید به آسانی هوای خنک را در بالکن داشته باشید.

سایبان برقی ضخامت لازم را دارد تا شدت آفتاب را کاهش دهد و هوا را برای شما خنک کند. همچنین که از نور استفاده میکنید میتوانید بهینه سازی مصرف انرژی را داشته باشید. بسیاری از شرکت ها و دفاتر کاری که در ساختمان محل کار دارای بالکن هستند شاید از آن استفاده نکنند. اما با نصب سایبان برقی میتوان به راحتی از این محل برای استراحت و گذراندن عصرهای تابستان استفاده کرد. اگر بخواهید میتوانید از فضای زیر سایبان بالکن برای انبار کردن وسیله ها و کارتن های اضافه استفاده کنید. چادر سایبان ضد رطوبت و ضد نم است و هرگز آسیبی را متوجه انبار شما نخواهد کرد.

سایبان برقی تراس

دلیل نصب سایبان برقی برای بالکن 

خرید و نصب سایبان برقی شرکت واردات لوازم یدکی جهت افزایش کارایی تراس و بالکن بوده است. در گذشته بیشتر از سایبان برای جلوی مغازه ها و محافظت از میوه ها و سبزیجات یا در دربار پادشاهان و به عنوان یم وسیله لوکس استفاده میشد. سایبان برقی به دلیل ویژگی ها و امکاناتی که دارد استفاد از سایبان را راحت کرده. از این جهت در طرح های مختلف و برای فضاهای مختلف میتوان از آن استفاده کرد. برای سایبان های امروزی موتور برقی نصب میشود و حرکت و تنظیم آنرا آسان مینماید.

از این جهت این محصول بسیار پرطرفدار است و حتی بیشتر از یک سایبان ساده عمل میکند. برای خیلی از ما استفاده از تراس یا بالکن به پهن کردن رخت محدود شده است. این مسئله به دلیل دید زیاد همسایه ها یا نبود پوشش مناسب برای داخل تراس است. اگر شما هم این مشکل را دارید با نصب سایبان برقی بالکن این دید فضا را کاهش دهید و از نور و هوای آزاد لذت ببرید. سایبان برقی مانع از ریزش آب باران به داخل بالکن میشود و میتوانید حتی در زمستان هم از تراس استفاده لازم را بنمایید.

نکته مهم در مورد خرید و نصب سایبان بالکن این است که باید با توجه به شرایط آب و هوایی محل زندگی شما ساخته شود تا کمترین آسیب را در طول زمان ببیند. لازم است برای سایبان برقی از چادر مناسب استفاده کنید و هر از گاهی آنرا تمیز نمایید. نگهداری از سایبان شرط سالم ماندن ان است. لازم است تا در زمان هایی که به آن نیاز ندارید سایبان را ببندید. زیرا تابش مداوم آفتاب به مرور باعث پوسیدگی سایبان خواهد شد. بعد از هر باران و برف هم بهتر است چادر سایبان را خشک کنید و آنرا دوباره باز نمایید.

سایبان برقی شرکت واردات لوازم یدکی سایبان متین

خرید سایبان برقی تراس 

فروش سایبان برقی برای استفاده در فضاهای مختلف می باشد و از سردر مغازه ها گرفته تا حیاط خانه و پارکینگ و … قابل نصب است. سایبان های برقی در فضاهای باز و برای جلوگیری از تابش نور خورشید و گرما مورد استفاده قرار میگیرند. اما تنها کاربرد سایبان این نیست و قابلیت های زیادی دارد.

با نصب سایبان از تراس شما مدت بیشتری تمیز خواهد ماند و از ریزش آب باران و برگ درخت و … در امان است. میتوانید در تراس مبلمان فضای باز بچینید و از هوای ازاد استفاده کنید. سایبان برقی به خوبی از مبلمان شما محافظت میکند. همچنین امکان چیدن گلدان و گذاشتن گل هم در زیر سایبان وجود دارد و گل و گیاه شما در امان خواهد بود.

حتی برای تراس های کوچک هم میتوانید سایبان برقی را نصب کنید. امکان طراحی و تولید سایبان متناسب با فضای تراس شما وجود دارد و میتوانید آنرا به تولید کننده سفارش دهید. مزیت دیگر این محصول این است که چادر سایبان امکان چاپ را برای شما فراهم کرده تا طرح و نقش دلخواهتان را روی سایبان برقی بالکن داشته باشید. برای پشت و روی سایبان میتوانید در خواست چاپ کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. سایبان برقی شرکت واردات لوازم یدکی دارای لوگو و نام شرکت می باشد و به عنوان تبلیغات محیطی برای این مغازه انجام گرفته است.

دوام طرح چاپ شده روی سایبان بالاست و تا مدت ها میتوانید آنرا روی سایبان بالکن داشته باشید. برای تراس های بزرگ با متراژ بالا میتوان از سایبان دو طرفه استفاده کرد تا فضای بیشتری توسط سایبان مورد پوشش قرار گیرد. سایبان دو طرفه همانطور که از نام آن پیداست میتواند به عنوان دو سایبان روی یک پایه قرار گیرد و در صورت لزوم یکی از سایبان ها بسته میشود.

سفارش سایبان برقی بالکن 

شرکت سایبان متین به عنوان اولین تولید کننده انواع سایبان در ایران آماده پذیرش سفارشات شما برای ساخت سایبان برقی می باشد. نصب سایبان کاربری فضای باز را افزایش میدهد و شما میتوانید این محصول را به عنوان سایبان پارکینگ، سایبان مغازه، سقف برقی و … از ما سفارش دهید. جهت تماس و مشاوره در شهرهای مختلف ایران با نمایندگی های ما در ارتباط باشید.