اخبار سایبان برقی

انواع کاربرد سایبان برقی 

سایبان برقی برای مغازه امروزه یک ضرورت است. اگر مالک یک شرکت یا مغازه هستید میتوانید به راحتی سایبان خود را سفارش دهید. سایبان برقی یا سایبان مغازه همان چادرهایی هستند که از قدیم برای انداختن سایه جلوی مغازه ها استفاده میشدند. سایبان ها برای ایجاد سایه و خنکی در مقابل مغازه به وجود آمدند و از دیرباز استفاده آنها مرسوم شده است. سایبان برای مغازه از فساد محصولات و خوراکی ها جلوگیری میکند و نمیگذارد تا آفتاب مستقیم به آنها بتابد. با ایجاد سایه داخل مغازه خنک تر میشود و مشتریان در راحتی بیشتری مشغول خرید میشوند.

امروزه سایبان مغازه شکل تازه و مدرن پیدا کرده است. ساخت سایبان به صورت اتوامتیک انجام میگیرد. به اصلاح به آن سایبان برقی میگویند. سایبان های امروزی برای باز و بست شدن دیگر به نیروی دست نیاز ندارند. امکان باز و بست کردن آنها با ریموت و کنترل از راه دور امکان پذیر است.

مطالب پر بازدید :  قیمت سایبان های برقی

آیا امکان جابجایی سایبان برقی وجود دارد؟

شاید شما مالک مغازه نیستید و تنها آنجا در اجاره شماست. در خرید سایبان برقی برای مغازه نگران نباشید. انتقال دادن و نصب مجدد سایبان برای شما وجود دارد. اگر بخواهید مغازه را جابجا کنید میتوانید همان سایبان را در جای جدید هم نصب و استفاده کنید. اگر اندازه دهانه سایبان در هردو محل یسکان باسد این کار آسان تر است. اگرنه باید اسکلت سایبان برقی را عوض کرد.

سایبان برقی شرکت تزیینات خوردو

هدف از نصب سایبان برقی چیست؟

سایبان ها کاربرد متفاوتی دارند و میتوانند برای جاهای مختلف تهیه و نصب شوند. میتوانید سایبان برقی را برای مغازه یا برای خانه یا پارکینگ تهیه کنید. طراحی سایبان برای همه این فضاها امکان پذیر است.

اما ویژگی سایبان برقی برای مغازه تنها انداختن سایه نیست. سایبان امکانات دیگری هم به شما میدهد. شما میتوانید نام و شعار تبلیغاتی خود را روی سایان چاپ کنید. این ویژگی برای شرکت های صنایع غذایی و لبنیاتی و … هزینه کمتری برای تبلیغات دارد. ایجاد تبلیغات در سطح گسترده با وجود سایبان برای شما وجود دارد. چاپ تبلیغ روی سایبان به شما این امکان را میدهد تا از پرداخت مالیات به شهرداری برای تبلیغ معاف شوید. میتوانید برای جذب مشتری به راحتی کار خود را روی سایبان برقی چاپ کنید.

انتخاب سایبان برقی برای مغازه میتواند هماهنگ با رنگ و دکور مغازه باشد. با انتخاب سایبان مناسب میتوانید جلوه خاصی به نمای مغازه ببخشید. سایبان ها امروزه جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون مغازه ها هستند و رنگ و جلوه خاصی به آنها میدهند.

طراحی سایبان مغازه علاوه بر امکان چاپ تبلیغ، زیبایی خاصی به محل کار شما میدهد. با ایجاد خلاقیت در طرح پارچه میتوانید نقش بسزایی در زیبایی محل زندگی خود داشته باشید.

چاردهای برزنتی به شما کمک میکند تا در طول روز از آفتاب خلاص باشید. در باران و برف هم امکان ریختن آب داخل ورودی مغازه وجود ندارد. پس میتوانید با خیال آسوده اقدام به خرید سایبان برقی بنمایید.

مطالب پر بازدید :  سقف جمع شونده رستوران مدرن

سایبان برقی پارکینگ با پارچه مقاوم

سایبان متحرک و سفارش

خرید سایبان برقی با کیفیت 

اگر برای خرید سایبان برقی به دنبال یک تولیدی با کیفیت و باسابقه میگردید، همین حالا با سایبان متین تماس بگیرید. شرکت ما متخصص در تولید و فروش سایبان برقی آماده پذیرش سفارش شما مشتریان عزیز می باشد. چنانچه ساکن شهرستان هستید، میتوانید با نمایندگی های ما برای تهیه سایبان در شهرهای دیگر تماس بگیرید. از طریق لینک زیر میتوانید نمایندگی شهر خود را بیابید. همچنین امکان تماس با ما برای شما وجود دارد. شرکت سایبان متین بزرگترین تولید کننده انواع سایبان پارکینگ، سایبان پاسیو، سقف متحرک و … در ایران می باشد.