سایبان برقی شرکت امداد خودرو

سایبان برقی شرکت امداد خودرو قابلیت جمع شدن دارد و گزینه مناسبی برای هرکسی است که میخواهد در محل شرکت خود اقدام به نصب سایبان کند. از آنجا که این سایبان برای حرکت نیاز به نیروی دست ندارد و با موتور برقی کار میکند نیازی به سیم و پریز یا باتری برای آن نیست.

میتوانید هر زمان که خواستید آنرا باز کنید و از سایه آن لذت ببرید. سایبان برقی بیصدا و آرام امکان استفاده از  خنکی هوا را برای شما و مشتریان فراهم میکند. میتوانید سایه را روی ویترین مغازه، دیوارها و اجناس بیرون از مغازه تان داشته باشید.

سایبان برقی علاوه بر این میتواند امکانات بیشتری را برای شما فراهم کند که فراتر از یک سایبان معمولی است. تنها کار این وسیله انداختن سایه و ایجاد خنکی نیست. علاوه بر اینکه دما را به میزان زیادی برای شما کاهش میدهد به خنک ماندن هوای داخل مغازه هم کمک میکند تا در مصرف انرژی برای شما صرفه جویی بشود.

به طور کلی سایبان برقی مغازه یک وسیله عالی است و میتواند برای شما امکانات زیادی را ایجاد کند. از جمله اینکه میتوانید آرم و لوگوی خود را روی سایبان داشته باشید. در این حالت شما صاحب یک سایبان مغازه تبلیغاتی هستید و تبلیغ شما روی چادر سایبان و لبه ها قرار میگیرد.

سایبان مغازه به گونه ای طراحی شده است که در بالای سردر قرار بگیرد و گرما و حرارت را از بالا به داخل مغازه راه ندهد. برای کاهش بیشتر گرما میتوانید از روکش های ضخیم تر و مناسب اقلیم گرم و خشک استفاده کنید تا هوا خنک تر شود. اما باید بدانید که این نوع چادر ممکن است نور دریافتی شما را کاهش دهد.

سایبان برقی سایبان مغازه سایبان متین

ویژگی های سایبان برقی مغازه 

سایبان برقی مغازه به گونه ای طراحی شده است که مانع از نفوذ گرما به داخل شود و از روکش و چادر مناسب برای آن استفاده میشود.  چادر سایبان باید با اقلیم و آب و هوای محل زندگی شما سازگاری داشته باشد تا به مرور دچار پوسیدگی و پارگی نشود.

سایبان برقی تنها برای مغازه شما و با توجه به ابعاد محل و متراژ طراحی و ساخته میشود. پس شما سایبان منحصر به فرد خود را دارید و میتوانید آن را مطابق با سلیقه خودتان انتخاب کنید. بر این اساس برای فضاهای بزرگ و در اندازه مناسب برای مغازه شما میتوان سایبان برقی را ساخت و اجرا کرد.

سایبان برقی با قابلیت جمع شوندگی به صورت حرفه ای طراحی شده است تا ویژگی های یک محصول کاربرد پسند را داشته باشد. همچنین یک کیفیت عالی را به مشتری ارائه کند و اسایش و راحتی را به وجود بیاورد.

کلیه چادرها و روکش های سایبان از جنس مرغوب تهیه میشوند و در برابر رطوبت و گرما ماندگاری لازم را دارند. سایبان برقی قابل تنظیم است و میتوانید با بالا بردن یا پایین اوردن شیب دلخواه را از سایبان داشته باشید.

پیچ های فولادی اسکلت از فولاد ضد زنگ است و در برابر فشار و خوردگی مقاوم می باشد. برای دوام بیشتر لازم است تا در مواقع هدم نیاز به آن سایبان را جمع کنید. سایبان مغازه در حالت بسته فضای زیادی از شما اشغال نخواهد کرد.

بهتر است بعد از هر باران و برفی در صورت امکان سایبان برقی را خشک کنید. به این ترتیب به دوام و عمر سایبان افزوده میشود و دیرتر به تعمیر نیاز خواهد داشت.

سایبان برقی سایبان برقی مغازه سایبان متین

کارایی سایبان برقی برای مغازه 

سایبان مغازه برای خرده فروشی ها و فروشگاه ها به دلایل زیادی نصب میشود. اصلی ترین دلیل جلوگیری از تابش شدید آفتاب به ویترین و کنترل گرمای داخل مغازه است. نصب سایبان برقی فضای بهتری را برای مشتریان ایجاد میکند تا از باد و باران و افتاب در امان باشند.

بیشتر سایبان های مغازه لازم تا از نوع سایبان برقی باشند تا امکان جمع شوندگی را به صاحبین خود بدهند. جمع شدن سایبان به وسیله بازوهای آن ممکن است و در زمان جمع شدن چادر به داخل جعبه کشیده میشود. بازوها بعد از جمع شدن در نما اختلالی ایجاد نمیکنند زیرا با پارچه از از جنس همان چادر پوشانده شده اند.

یک راه حل اولیه و مناسب برای محافظت از مغازه در یک خیابان پر رفت و امد نصب سایبان برقی است. تا هم شدت افتاب را کم کند و هم محافظ خوبی برای کاهش شدت باران باشد تا مشتریان با خیال راحت از ویترین بازدید کنند.

از بزرگترین جاذبه های سایبان برقی برای مغازه ارتقای مشاغل از طریق تبلیغ روی چادر سایبان است. میتوانید هر لوگوی کوچک و بزرگی را را روی چادر سایبان برقی داشته باشید. برای دیده شدن در میان مشتریان این بهترین و ارازن ترین روش تبلیغ است.

همچنین امکان نورپردازی برای سایبان وجود دارد تا در زمان شب هم بتوانید از ان استفاده کنید. همچنین که امکان دیده شدن تبلیغ شما در شب هم با نور وجود دارد و همچنان با سایبان مغازه جلب مشتری میکنید.

سایبان برقی سایبان متین

بهترین سایبان مغازه را از سایبان متین بخواهید !

شرکت سایبان متین در تمام ایران دارای نمایندگی می باشد و به صورت گسترده در زمینه تولید و ساخت انواع سایبان فعالیت میکند. سایبان های برقی برای هر فضای باز در منزل و محل کار قابل نصب و اجرا هستند. میتوانید محصولات ما مانند سایبان پارکینگ، سایبان پاسیو و سقف برقی و … بر اساس نیاز خود سفارش دهید. تیم ما بر روی کیفیت و کارایی و زیبایی محصولات تمرکز دارد تا بتواند مشتری مداری خود را حفظ کند. جهت اطلاع از شرایط نمایندگی ها از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.