اخبار سایبان برقی

سایبان برقی زنجیری حیاط 

برای لذت بردن از فضای باز و یلا و باغ خود بهترین کار نصب سایبان برقی زنجیری حیاط است. سایبان برقی زنجیری نسبت به انواع سایبان برقی مقاوم تر است. همچنین از تکنولوژی مدرن برای باز و بسته شدن کمک میگیرد.

بازو بسته شدن سایبان زنجیری به وسیله زنجیرهای خاصی است که در آن به کار گرفته شده است. در این نوع از سایبان برقی دیگر از سیم بوکسل استفاده نمیشود. سایبان برقی زنجیری حیاط طراحی منحصر به فردی دارد و نسبت به انواع دیگر سایبان برقی مقاوم تر است.

سایبان برقی زنجیری حیاط را میتوانید با خیال آسوده در تراس های بزرگ یا باغ و ویلا استفاده کنید. این نوع از سابیان برقی در برابر بادهای شدید مقاومت بالایی دارد. به این دلیل جایگزین خوبی برای سایبان های سیم بکسلی شده است.

مطالعه مطلب زیر پیشنهاد میشود : سایبان برقی اتوماتیک

سایبان برقی زنجیری حیاط سایبان متین 22361050

کاربرد سایبان زنجیری 

سایبان برقی زنجیری به دلیل قدرت بالایی که داراست برای مکانهایی چون فروشگاه ها، نمایشگاه ها و پارکینگ و … مورد استفاده قرار میگیرد. با نصب سایبان برقی زنجیری حیاط از تابش آفتاب شدید یا باران در امان هستید. به همین دلیل نگرانی برای نصب آن در شهرهای پرباران وجود ندارد.

سایبان برقی زنجیری مانع خوبی برای باران است و نم و رطوبت را به زیر سایبان راه نمیدهد. با نصب این سایبان در فضای باز مانند حیاط، باغ یا ویلا به راحتی میتوانید از هوای بارانی لذت ببرید. میتوانید به راحتی در زیر سایبان اقدام به نصب تاب یا صندلی نمایید. مبلمان مناسب دکوراسیون خارجی در زیر این سایبان ها اصلا آسیب نخواهند دید.

سایبان برقی زنجیری حیاط فضای زیادی را پوشش میدهد. به هر میزان که بخواهید امکان پوشش برای فضای شما وجود دارد. سایبان زنجیری متناسب با فضا و اندازه و مدل مورد نظر شما قابل سفارش و ساخت است.

سایبان زنجیری و مراقبت از باغچه 

اگر یک حیاط بزرگ دارید اما گل و گیاه ندارد یا در یک شهر خشک و گرم زندگی میکنید؛ میتوانید برای حیاط چمن مصنوعی بکارید. با گذاشتن گلدانهای مناسب آب و هوای شهر خود یا کاشت چمن و ریختن سنگ های تزئینی میتوانید یک فضای منحصر به فرد داشته باشید. حالا نصب یک سایبان برقی زنجیری حیاط، میتواند این دکور را برایتان کامل کند.

سایبان برقی زنجیری در برابر باد شدید مقاوم است و میتواند یک فضای رویایی را برای شما ایجاد کند. با نصب سایبان برقی میتوانید به راحتی از هوای لذت ببرید و نگران تابش آفتاب یا وزش باد نباشید.

مطالعه مطلب زیر پیشنهاد میشود : خرید بهترین سقف متحرک

سایبان برقی زنجیری حیاط سایبان متین 22361052

مراقبت و نگهداری از سایبان برقی 

سایبان برقی زنجیری حیاط بیشترین استفاده و نصب را در باغهای بزرگ و ویلاها دارد. اگر در تمام سال به باغ و ویلا نمیروید بهتر است نکاتی را درباره نگهداری و مراقبت از سایبان برقی بدانید. بهتر است سایبان در زمان غیب شما بسته باشد. دسته ها و میله های سایبان برقی را ببندید  و قفل کنید تا آسیبی به آن نرسد. برای بستن سایبان برقی از قفل مخصوص استفاده کنید.

اگر جنس چادر سایبان برقی از وینیل یا اکریلیک باشد در اثر ماندن در رطوبت به مدت زیاد کپک میزند. پس بهتر است اول از خشک شدن چادر مطمئن شوید و سپس آنرا جمع کنید.

اگر تصمیم به شستن سایبان برقی گرفتید بهتر است بعد از شست و شو حتما اقدام به خشک کردن چادر کنید. توجه کنید چادر قبل از جمع شدن باید کامل خشک شود.

هیچ گاه برای شستن سایبان از فشار آب شدید با شلنگ استفاده نکنید. این کار به چادر سایبان برقی و سازه آن آسیب میزند.

برای شستن سایبان مواد شوینده مخصوص وجود دارد که میتوانید درصورت لزوم از آن ها استفاده کنید. برای استفاده از شوینده باید ابتدا آنرا داخل آب گرم بریزید و سپس با برس نرم روی چادر سایبان برقی بکشید.

برای تمیزشدن لکه احتمالی روی سایبان از مواد سفیدکننده استفاده نکنید. سفیدکننده ها سایبان را به مرور از بین میبرند.

بهتر است از میله های سایبان برقی برای آویزان کردن وسیله یا گلدان و … استفاده نکنید. همچنین استفاده از وسایل گرمایشی یا باربیکیو و منقل هم به سایبان آسیب میزند.

رعایت این نکات عمر و ماندگاری سایبان برقی را زیاد میکند. بهتر است در زمان تمیز کردن سایبان احتیاط کنید تا آسیب جدی به آن وارد نشود.

مطالعه مطلب زیر پیشنهاد میشود : سایبان پارکینگ فوق العاده

سایبان برقی زنجیری حیاط سایبان متین

خرید سایبان برقی زنجیری حیاط از سایبان متین 

برای اینکه از خرید خود مطمئن باشید بهتر است از حرفه ای ها خرید کنید. سایبان متین تولیدکننده با سابقه سایبان برقی در ایران است که اقدام به تولید انواع سقف برقی، سایبان پارکینگ، سایبان پاسیو و … مینماید. برای خرید سایبان برقی مناسب برای حیاط خود از شعب سایبان متین میتوانید از لینک زیر برای تماس استفاده نمایید. اطلاعات شعب شهرستان و امکان استعلام قیمت از طریق شماره تماس های ذکر شده وجود دارد.