اخبار سایبان برقی

سایبان برقی برای پنجره

همه ما برای پنجره خانه اقدام به نصب پرده میکنیم. اما تابحال به نصب سایبان برقی برای پنجره افتاده اید؟

نصب پرده علاوه بر زیبایی، مانع تابش نور شدید آفتاب و خنک شدن فضای خانه میشود. حتی پرده ها اگر قدری ضخیم باشند مانع هدر رفت انرژی میگردند. اما نصب پرده به تنهایی کافی نیست. در بسیاری موارد مانند بارش باران و برف، پنجره ها کثیف میشوند و تمیز کردن آنها به ویژه در طبقات بالای ساختما اصلا آسان نیست.

برای این مسئله یک راه حل خیلی خوب وجود دارد. این راه نصب سایبان برقی برای پنجره هاست. سایبان پنجره باعث میشود تا شیشه ها مدت زمان بیشتری تمیز بمانند و شما مدام مجبور به تمیز کردن نمای پنجره از بیرون نباشید. سایبان برقی پنجره همچنین از شدت نور آفتاب میکاهد و هوای داخل را خنک تر نگه میدارد.

در بسیاری از خانه ها نیاز به چیدن برخی وسیله ها کنار پنجره است. نم و رطوبت هوا و تابش آفتاب خیلی سریع وسیله ها را خراب میکند. در اینجا دیگر نصب پرده به تنهایی پاسخگو نیست و نیاز است تا برای پنجره فکری شود. نصب سایبان برقی برای پنجره این مشکل را حل میکند. شما دیگر نگران استهلاک و خرابی وسیله ها نیستید. سایبان برقی پنجره به عنوان یک باران گیر عمل میکند و برای شیشه ها مثل چتر است. پس نصب آن آسیبی را متوجه شیشه ها نمیکند و حتی به نفع شما نیز خواهد بود.

مطالب پر بازدید : خرید سقف متحرک ارزان

خرید سایبان متحرک با قیمت ارزان

فروشگاه تخصصی سایبان چتری

سایبان برقی برای پنجره سایبان متین

سایبان برقی پنجره چه ویژگی هایی دارد؟

سایبان پنجره را میتوانید متناسب با نمای خارجی ساختمان انتخاب کنید. رنگ و طرح سایبان میتواند با نما، هماهنگ انتخاب شود تا چشم نواز باشد. همچنین در انتخاب رنگ آزاد هستید. اگر تمایل دارید نوری که از بیرون میتابد مثلا رنگ خاصی داشته باشد میتوانید آن رنگ را برای سایبان انتخاب کنید. به دلیل دو طرفه بودن سایبان برقی پنجره امکان چاپ طرح روی قسمت داخلی سایبان هم وجود دارد.

خصوصیت دیگر سایبان برقی پنجره امکان تنظیم زوایه بازشو و شیب برای سایبان است. این سایبان با استفاده از ریموت قابل کنترل است و به راحتی میتوان از داخل منزل آنرا بازو بسته کرد. با وجود قابلیت تنظیم شیب در مواقعی از روز که نیاز به نور آفتاب دارید میتواند به راحتی آنرا تنظیم کنید.

سایبان برقی پنجره در برابر نورآفتاب و آب مقاوم است و دچار زنگ زدگی یا خوردگی نخواهد شد. همچنین امکان نورپردازی برای سایبان پنجره وجود دارد.

سایبان برقی با توجه به ابعاد و اندازه چهارچوب پنجره تهیه و تولید میگردد و محافظ خوبی برای چهارچوب پنجره خواهد بود. به ویژه در مناطق باران خیز که نما را معمولا چوب در نظر میگیرند. نصب سایبان برقی برای پنجره از چهار چوب به خوبی محافظت میکند تا دیرتر دچار پوسیدگی شود.

سایبان برقی برای پنجره سایبان برقی بالکن

مزایای دیگر نصب سایبان برقی پنجره 

از مزایای دیگر سایبان برقی باید ایجاد فضای مفید در نمای بیرونی ساختمان اشاره کرد. اگر سایبان را برای یک پنجره بزرگ در حیاط در نظر دارید، میتوانید با یک دو نشان بزنید. سایبان هم مانع از ورود نور به داخل خانه میشود و هم میتوانید از فضا برای پارک موتور یا اتومبیل استفاده کنید. این ویژگی سایبان برقی آنرا مناسب نصب در ویلاها و خانه های حیاط دار کرده است.

دلیل دیگری که نصب سایبان برقی را برای پنجره توجیه میکند، محدود کردن دید داخل خانه است. دیگر نگران توری بودن پرده ها یا وزش باد و کنار رفتن آنها نیتسد. سایبان برقی پنجره خیلی راحت تنظیم میشود و دید را از بیرون خانه محدود میکند.

هزینه نگهداری سایبان برقی پایین است و کاربرد های متفاوتی میتواند داشته باشد. سایبان ها تنها برای پنجره ها مفید نیستند. بلکه در بالکن های کوچک هم امکان نصب آنها وجود دارد تا امکانات خوبی را برای استفاده از بالکن به شما بدهند. نصب این سایبان به ویژه برای پنجره اتاق خواب و آشپزخانه میتواند خیلی موثر باشد.

نصب سایبان برقی برای قسمت های مختلف مانند پنجره،درب ورودی،و بالکن امکان پذیر است. اگر خانه شما در هر قسمتی نور آفتاب شدیدی دارد یا باد مستقیم به داخل میوزد؛ بهترین راه حل نصب سایبان برقی است.

مطالب پر بازدید : سایبان برقی با بالاترین کیفیت

خرید سایبان متحرک ارزان

خرید سایبان برقی ارزان و با کیفیت

سایبان برقی برای پنجره سایبان برقی پارکینگ

سایبان برقی پنجره را از ما بخواهید!

اگر به فکر خرید و نصب سایبان برقی برای پنجره افتادید؛ بهتر است همین حالا با سایبان متین تماس بگیرید. تیم ما متخصص و مجرب در ساخت و نصب سایبان در انواع سایبان برقی مغازه، سایبان برقی پارکینگ و سایبان پاسیو و … می باشد. میتوانید با گروه ما از طریق لینک زیر در تماس باشید و سایبان برقی خود را سفارش دهید.

در هر جای کشور امکان سفارش و خرید سایبان برقی برای شما وجود دارد. همکاران ما در شهرستانها پاسخگوی شما خواهند بود. فقط کافی است با استفاده از لینک زیر با ما تماس بگیرید.