سایبان برقی بالکن بادوام

سایبان برقی بالکن بادوام توسط بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان برقی ، سایبان متین به اجرا رسیده است که مشخصات پروژه شامل موارد زیر می شود :

✅ نوع پارچه : پارچه سایبان PVC کره ای

✅ رنگ پارچه : کِرِم

✅ محل نصب : بالکن منزل شخصی

✅ عمر مفید سایبان : حداقل 8 سال

برای اطلاعات بیشتر راجع به جزئیات این پروژه میتوانید با ما همراه باشید.

مطلب ویژه : درمان افسردگی پاییز با سایبان برقی 

سایبان برقی بالکن بادوام-سایبان متین

سایبان برقی بالکن بادوام قابل اجرا در اداره ها 

بیشتر اداره ها دنبال راحتی هستند که کارکرد کارکنان رابالا ببرند و محیطی جذاب برای آنها تدارک ببینند که علاقه ی آن ها برای کارکردن بیشتر شود. بهترین راه برای اینکه کارمندان شما علاقه به کار پیدا کنند این است که یک محیط جذاب برای استراحت آنها تدارک ببینید ، اگر اداره ی شما دارای یک فضای کوچک بالکن یا پاسیو است میتوانید آن مکان را به جذابترین نقطه ی اداره ی خود تبدیل کند حتی میتوانید آن جا را برای برگزاری جلسات اداری هم تدارک ببینید.

پس برای تدارک دیدن همچین محیطی به یک سایبان برقی بالکن احتیاج دارید ، سایبان برقی بالکن یا پاسیو برای محیط بالکن اداره ی شما میتواند یک ایده ی جذاب باشد تا در زمان استراحت کارمندانتان و حتی خودتان تابش آفتاب اذیتتان نکند بتوانید به راحتی استراحت کنید.

با قرار دادن میز و صندلی داخل بالکن محیطی مناسب برای استراحت کارمندان می شود که آنها با آزاد کردن ذهنشان در هنگام استراحت در هوای آزاد زیر سایه ی سایبان برقی بالکن عملکرد کاریشان بالاتر میرود و شما نتیجه ی آن را خواهید دید.

مطلب پیشنهادی : سایبان برقی در کشور عراق 

سایبان برقی بالکن بادوام قابل اجرا در منازل ، ویلاها

بالکن منازل و ویلاها محیط مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت کنار خانواده و دوستان است اما آفتاب جان اجازه ی گذراندن اوقات فراغت در روز را نمیدهد و همیشه باید در هنگام شب به بیرون از بالکن بروید که آنهم از بس بالکن تاریک است پشیمان می شوید . پس برای اینکه با آفتاب به مبارزه بروید کافیست سایبان برقی بالکن را نصب کنید ، آفتاب از هر جهت که بتابد سایبان برقی بالکن اجازه ی عبور اشعه های نور خورشید را به داخل بالکن نمیدهد مگر اینکه خورشید هم کنار شما زیر سایبان برقی بالکن بنشیند.

پس سایبان برقی بالکن برای منازل شخصی هم میتواند محیطی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت باشد هم اینکه محیطی مناسب برای بچه های شیطون که داخل خانه را برای بازی کردن دوست ندارند ، شما میتوانید با قرار دادن سایبان برقی به راحتی محیط مورد نظر را برایشان تدارک ببینید و حتی خودتان هم میتوانید کنار آنها به بازی کردن مشغول شوید.

مطلب ویژه : سایبان برقی فول باکس با طرح طبیعت 

سایبان برقی بالکن بادوام-سایبان متین 02122361050

دلیل استفاده از پارچه PVC کره ای برای سایبان برقی بالکن

پارچه سایبان انواع مختلفی دارد که رایج ترین آنها پارچه سایبان PVC است ، زیرا ویژگی های بسیار مناسبی دارد که برای هر مکانی قابل نصب است . ویژگی های آن شامل موارد زیر می شود :

👈 طیف رنگی بسیار بالای این محصولات

👈 انعطاف پذیری بالای پارچه بمنظور ایجاد فرمهای با انحنای زیاد

👈 طیف رنگی بسیار بالای این محصولات

👈 مقاومت کششی نسبتاً بالا

👈 دوام بالای پارچه درشرایط مختلف آب و هوایی

👈 مقاومت بالا در برابر نور خورشید و عایق در برابر آب

👈 مقرون به صرفه بودن برای پوشش فضا های سر باز

👈 مقاومت کششی بالا

در بالا یک سری از مزایای پارچه سایبان پی وی سی ذکر شد و به دلیل مزیت بالای پارچه پی وی سی بیشتری تولید کننده های سایبان برقی از این پارچه سایبان استفاده می کنند.

همه ی ما حداقل یک بار پارچه های کره ای را استفاده کرده ایم و از جنس و کیفیت آن آگاهی داریم ، پس اگر پارچه ی سایبان برقی هم از جنس پی وی سی باشد و هم کره ای دیگر آن سایبان برقی 8 سال بیشتر عمر میکند و تا عمر دارید برایتان کار میکند دیگر نیازی به تعمیر و تعویض پارچه سایبان ندارید مگر اینکه از طرح و مدلش خسته شوید که بخواهید تعویض کنید در ادامه بازهم از دلایل بادوام بودن این سایبان برقی کار شده برایتان توضیح خواهم داد.

پیشنهاد ویژه : 6 سایبان برقی برتر سال 2019

سایبان برقی بالکن بادوام-سایبان برقی متین 02122361050

دلیل با دوام بودن این سایبان برقی چیست؟

از جزئیات سایبان برقی کم و بیش آگاهی دارید و میدانید که سایبان برقی از اجزای : پارچه ، سازه فلزی ، آلومینیومی ( بستگی به شرایط جوی محیط مورد نظر دارد ) ، موتور برقی و … تشکیل شده است.

مهمترین جزء سایبان برقی ، روکش آن یا همان پارچه سایبان است چون وظیفه ی اصلی جلوگیری از تابش آفتاب ، برف ، باران را برعهده دارد پس باید جنس آن بهترین باشد تا عمر بالایی داشته باشد.

پس در انتخاب پارچه سایبان برقی بهترین را انتخاب کنید ، در این پروژه اجرا شده پارچه سایبانی که انتخاب کرده اند باعث شده که عمر بالای آن تضمین شود ، جنس پارچه ی استفاده شده هم پی وی سی و هم کره ای باهم است یعنی این سایبان برقی خراب شدن ، پوسیدگی ، از بین رفتن رنگ در اثر تابش شدید آفتاب در کارش نیست.

بنابراین در انتخاب پارچه سایبان برقی مورد نظرتان بهترین را انتخاب نمایید تا بتوانید یک سایبان برقی با عمر بالا داشته باشید ، برای انتخاب پارچه سایبان برقی بالکن مورد نظرتان با طرح دلخواه میتوانید به سایت دیکسون مراجعه کنید تا مدل های مختلف پارچه را مشاهده کنید و طرح مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

سایبان برقی متین ارائه دهنده انواع سایبان برقی با عمر بالا

بزرگترین و بهترین تولید کننده انواع سایبان برقی ، شرکت سایبان متین است. شرکت سایبان متین در نظر دارد که بهترین سایبان برقی ها را به شما مشتریان عزیز ارائه نماید تا از نظر کیفیت سازه و پارچه خیالتان راحت باشد و بتوانید سالهای سال از این سایبان برقی استفده کنید .

برای انتخاب بهترین سایبان برقی میتوانید با شرکت سایبان متین در ارتباط باشید ، سایبان متین در نظر دارد که رضایت مشتریان را در ازای ارائه سایبان برقی با کیفیت جلب نماید.

سایبان متین در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد که میتوانید برای مشاهده ی نماینده های شهر خود روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.