سایبان برقی بارانگیر

سایبان برقی بارانگیر ، راهکار مناسبی برای جلوگیری از ریزش باران به داخل بالکن و هرجای دیگری است در این پروژه سایبان برقی برای بالکن جهت جلوگیری از باران توسط سایبان متین به اجرا در آمده است ، توضیحات پروژه شامل موارد زیر می شود:

نوع سایبان : سایبان برقی اور لپ ، زنجیری

تعداد سایبان : 3 عدد

مکان نصب : بالکن منزل شخصی

مطلب بیشتر : سایبان برقی بالکن با دوام 

سایبان برقی بارانگیر بالکن

سایبان برقی بارانگیر چه فایده ای دارد ؟

سایبان برقی بارانگیر همانطور که از اسمش مشخص است از ریزش باران به داخل بالکن و هر جای دیگر جلوگیری می کند. شما میتوانید بدون هیچ نگرانی داخل بالکن بنشینید و بارش باران را بدون اینکه کمی خیس شوید نگاه کنید.

صدای باران را همه ی مردم جهان دوست دارند ولی به دلیل خیس شدن و عواقب بعد از آن نمیتوانند زیاد از باران لذت ببرند ، بالکن منزلتان را تبدیل به جایی کنید که همه ی اعضای خانواده بتوانند بدون نگرانی از بارش باران و خیس شدن به صدای باران گوش بدهند.

همچنین با خیال راحت میتوانید هر نوع صندلی که خواستید بدون هیچ نگرانی که نکند باران یا تابش آفتاب باعث خرابی صندلی ها شود در بالکن قرار دهید چون سایبان برقی به راحتی جلوی باران ، آفتاب و باد و … را میگیرد پس نگران نباشید سایبان برقی یک سایه ی محکم برای بالکن شماست.

مطلب پر بازدید : درمان افسردگی پاییز با سایبان برقی

نصب سایبان برقی بارانگیر - سایبان متین 02122361050

 اورلپ چیست؟

اورلپ یا هم پوشانی یا وصله پوششی که برای جلوگیری از بارش باران به صورت پله ای یعنی اگر تعداد سایبان برقی ها سه عدد باشد دو سایبان با اندازه ی مشخص بالاتر از یک سایبان که در وسط  قرار دارد ، قرار میگیرد.

به صورتی که اجازه ی نفوذ قطرات باران به داخل بالکن را نمیدهد ، سایبان برقی اگر به صورت اورلپ باشد میتواند تمام سطح بالکن را پوشش دهد و همچنین از وسایلی که در زیر سایبان برقی قرار دارد محافظت میکند بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود. شما هم به راحتی بدون نگرانی از خیس شدن زیر سایبان برقی بایستید و به تماشای باران مشغول شوید.

مطلب بیشتر : سایبان برقی در کشور عراق 

سایبان برقی بارانگیر

راجع به سایبان برقی زنجیری میدانید؟

سایبان برقی زنجیری استحکام بیشتری نسبت به سایبان برقی هایی دارد که سیم بکسل داخل آنها کار شده است ، این نوع سایبان برقی ها با مقدار بازشوی بیشتری مورد استفاده قرار میگیرد و برای بالکن هایی که احتیاج به پوشش بیشتری دارند این سایبان برقی ها بسیار مناسب تر است.

اگر میخواهید بالکن منزلتان به طور کامل پوشش داده شود میتوانید از این نوع سایبان برقی استفاده کنید ، هم استحکام بیشتری دارد هم اینکه تمام طول بالکن را پوشش میدهد.

برای بالکن های بزرگ سایبان برقی قابل نصب است؟

بیشتر افراد در هنگام سفارش سایبان برقی نگران این هستند که بالکنشان بزرگ است و فکر میکنند که نمیشود سایبان برقی را نصب کنند ولی سخت در اشتباهند ، بالکن در هر اندازه ای که باشد به راحتی میتوان سایبان برقی را نصب کرد.

این پروژه ای که توسط سایبان متین اجرا شده است را اگر نگاه کنید میبینید که بالکن بسیار بزرگ است ولی با سایبان برقی کاملا پوشش داده شده است ، اگر شرکت مناسبی را برای سفارش سایبان برقی انتخاب کنید ، آن ها میتوانند بالکن شما در هر اندازه ای که باشد با سایبان برقی کاملا پوشش دهند پس به دنبال یک شرکت عرضه کننده ی سایبان برقی خوب بگردید.

سایبان برقی در اهر اندازه ای با هر مدلی برای بالکن های بزرگ قابل نصب است ، هر نوع سایبان برقی که خواستید سفارش دهید و نگران بزرگی بالکن خود نباشید.

مطلب پیشنهادی : سایبان برقی فول باکس با طرح طبیعت 

سایبان برقی بارانگیر بالکن-سایبان متین

زیباتر شدن بالکن با سایبان برقی 

اگر میخواهید بالکن منزلتان را زیباتر کنید و لحظات نابی را در بالکن خود بگذرانید ، میتوانید با درختچه ها کوچک ، چمن مصنوعی یا سنگ ریزه ها ، گل ها رنگارنگ یک زیبایی خاصی به بالکن منزلتان بدهید به طوری که از دیدن بالکن لذت ببرید اما یک معضلی که هست ممکن است گل ها و تزئیناتی که برای بالکن به کار برده اید براثر تابش آفتاب ، بارش باران خراب شوند و دیگر آن زیبایی اولیه را نداشته باشند.

پس یک راه حلی که میتواند جلوی این ناراحتی شما را بگیرد استفاده از سایبان برقی است ، سایبان برقی با سایه ای که ایجاد میکند دیگر اجازه ی نفوذ باران را به داخل بالکن نمیدهد و شما میتوانید به راحتی زیر سایه ی سایبان برقی بارانگیر استراحت کنید و بارش باران را نگاه کنید.

در فصل پاییز نگاه کردن قطرات باران به روح ما جلا میبخشد به طوریکه انگار دوباره متولد شده ایم ، اما بعضی ها هستند که از خیس شدن و سرماخوردگی بعد از آن میترسند و به دیدن باران از پشت شیشه اکتفا میکنند ، اما بهتر است با نصب سایبان برقی از نزدیک باران را تماشا کنید و با نوشیدن یک چای لذت نشستن در هوای خنک پاییزی را تجربه کنید.

سایبان برقی بارانگیر - سایبان متین 02122361050

با سفارش سایبان برقی در پاییز لحظات خوشی داشته باشید!

اگر در فکر سفارش سایبان برقی هستید میتوانید از بهترین شرکت عرضه کننده ی انواع سایبان برقی ، بهترین سایبان برقی را سفارش دهید . بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده انواع سایبان برقی ، سایبان متین است . سایبان متین با عرضه ی محصولاتش با کیفیت بالا توانسته رضایت کامل مشتریان را به خود جلب کند.

پس برای سفارش سایبان برقی در هر جای ایران که هستید میتوانید با نماینده های سایبان متین در ارتباط باشید. کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا بتوانید نماینده های شهر خود را مشاهده کنید.